De NS ziet af van de koop van sprinters toch waar geen toilet inzit.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef Temlin het volgende:
In de nieuwe treinen komen geen toilet!
Ja, dat hoop ik ook. Sinds ze thuis is heeft ze nog niet gegeten, alleen nog maar gedronken (en best veel ook). Dat is natuurlijk verder goed, alleen dat eten zat me niet lekker. Ik heb haar net dus 10ml Critical Care gegeven, zodat ze zeker iets binnen heeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Arm ding! Die eet vanzelf wel weer maak je daar maar geen zorgen om!
Nee, op station Dootigem kom ik nooit. Gelukkig.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De NS ziet af van de koop van sprinters toch waar geen toilet inzit.
Remlof kom je wel in op het station in Doetinchem ?
Normaal was dat wel mijn reactie ja. Maar ik moet werken, en wou vanavond eigenlijk de stad in en heb geen zin om weer een uur erover te moeten doen om naar de stad te komen.quote:
Je moet ook niet de stad in gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 08:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Normaal was dat wel mijn reactie ja. Maar ik moet werken, en wou vanavond eigenlijk de stad in en heb geen zin om weer een uur erover te moeten doen om naar de stad te komen.
Ik moet een muts hebben voor op de fiets.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je moet ook niet de stad in gaan
Waar werk je eigenlijk
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet een muts hebben voor op de fiets.Ik werk door heel Arnhem heen, ik verzorg ( wassen, aankleden, medicijnen, wondverzorging etc. ) mensen die nog thuis wonen.
Haha, ook jongere mensen die bijvoorbeeld kanker hebben of een andere ernstige ziekte. Maar helaas nog nooit iemand leuks gezien.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja... Je wast opa's, dat wist ik al
Oh oke... Thuiszorg?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, ook jongere mensen die bijvoorbeeld kanker hebben of een andere ernstige ziekte. Maar helaas nog nooit iemand leuks gezien.
Oeps. Ik was het niet, ging alleen bijna onderuit op de Klarendalseweg onderweg naar Velperpoort.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:37 schreef _Loki het volgende:
A1 th HOMMELSTRAAT 74 ARNHEM 6828AL 74
Ambulance 07-121 (MKA Gelderland Midden)
er is hier voor op de stoep een man onderuit gegaan met een flink gat in z'n hoofd. Kan alles fijn volgen vanuit m'n raam.
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:37 schreef _Loki het volgende:
A1 th HOMMELSTRAAT 74 ARNHEM 6828AL 74
Ambulance 07-121 (MKA Gelderland Midden)
er is hier voor op de stoep een man onderuit gegaan met een flink gat in z'n hoofd. Kan alles fijn volgen vanuit m'n raam.
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:47 schreef _Loki het volgende:
Ik vond het wel heel lame en Nederlands dat er meteen 4 agenten bij moesten komen
Als je op centraal uitstapt en langs de sigarenwinkel loopt, langs de Jamin op, zit er 1 in dat blok. 2 winkels naast de jamin ofzoquote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar zit in het centrum ergens iets waar ik een sleutel kan laten kopieeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |