Je mag hier langskomen. Maken we een vriendje voor bovenstaande popquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil ook wel een sneeuwpop maken! Liefhebbers om met mij in het park een pop te gaan maken? Neem ik een sjaal en een neus mee
Kan ik daarna mooi aan de overkant boodschappen doen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:29 schreef MissMSX het volgende:
Je mag hier langskomen. Maken we een vriendje voor bovenstaande pop
wachten tot het uitgesneeuwstormt is maar?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kan ik daarna mooi aan de overkant boodschappen doen!
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:48 schreef nectarientje het volgende:
Heb je wel lekker geslapen Flapje?
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef nectarientje het volgende:
Gaat dat nog gebeuren vandaag dan?
anders haal ik hier snel boodschappen en laat ik me insneeuwenquote:
Dat klinkt ook wel als een goed planquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
anders haal ik hier snel boodschappen en laat ik me insneeuwen
Maar dan heb ik geen sneeuwpop gemaakt en dat kan natuurlijk ook nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:57 schreef MissMSX het volgende:
Dat klinkt ook wel als een goed plan
Nee, dat heb ik laatst gechecked toen ik naar Muse ging, ging op dezelfde manier. Ik bel, zeg dat ik 2 rolstoeltickets wil, er wordt naar naam en adres gevraagd, en klaar. Ik krijg een mail met betalingsinstructies en als ik betaal worden de tickets opgestuurd. Het enige dat e randers aan is is dat er "Rolstoel/begeleidersplaats" op staat. Livenationprutsersquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef Wenckebach het volgende:
misschien is een rolstoelpas meer gepersonaliseerd dan een gewoon kaartje?
Wacht maar eens tot iemand bereid is te vertellen wat je allemaal verliest na een bevallingquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef WheeleE het volgende:
Argh, wat een conversatie hier...bloederig en vies. Ik ben na een paar regels gestopt met het lezen van dat ONZtopic. Iew...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |