ja je was sloomquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit nieuwe topic, ik was druk bezig!
Ik had gister weer zo'n bazenplan gemaakt, maar nu faal ik hard.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja je was sloom
Protest smiley
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had gister weer zo'n bazenplan gemaakt, maar nu faal ik hard.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
16 protestsmileys voor de TS
TS moet anaal vernedert worden door 2 olifantenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:48 schreef Ploertendoder het volgende:
TS moet anaal vernedert worden door een olifant.
TS wordt al anaal vernedert door een olifantquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:48 schreef Ploertendoder het volgende:
TS moet anaal vernedert worden door een olifant.
Je vriendin is een olifant?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
TS wordt al anaal vernedert door een olifant
TS heeft seks met een olifantquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
TS wordt al anaal vernedert door een olifant
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
TS heeft seks met een olifant
dus je hebt een vriendin maar gaat vreemd met een olifant voor de seks?quote:
Ja ik wil van dat lijstje af.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:51 schreef Lutte het volgende:
In de OP: ik noem geen vaste users. In de spoiler: Vaste users.
Tot zo schatjequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu eten![]()
tot zo lieverds+ HT
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
niet teveel posten terwijl ik weg ben he
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb de OP niet gemaakt en als jullie hem aan willen passen moeten jullie maar een keer de lapo krijgen
dat is onmogelijk met zo'n lapohunter als jij. Trouwens ik vind het ook irritant op de manier hoe je het doet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb de OP niet gemaakt en als jullie hem aan willen passen moeten jullie maar een keer de lapo krijgen
Wil jij m ff weghalen?quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dat is onmogelijk met zo'n lapohunter als jij. Trouwens ik vind het ook irritant op de manier hoe je het doet.
Dat weet je best.quote:
Nou... we willen geen kliekjesvorming, dus zo'n lijst is hier niet gewenst.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof, maar ik wil dat lijstje niet weghalen, dat is zielig voor NBT
Neuken?quote:
Wil ik heb weghalen, heeft Jojoortje de OP geslotenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou... we willen geen kliekjesvorming, dus zo'n lijst is hier niet gewenst.
Geeneens naar CC?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil ik heb weghalen, heeft Jojoortje de OP gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |