Oeh, een borrel, daar heb ik ook wel zin in. Nog iets meer dan 24 uur en dan mag ik weer een wijntje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
*glibber.
Zo borrelen met collega's. En ik heb weer eens whisky gekocht
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh, een borrel, daar heb ik ook wel zin in. Nog iets meer dan 24 uur en dan mag ik weer een wijntje.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lagavulin 16y. Was in de aanbieding bij de Colruyt
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:32 schreef Duderella het volgende:
Arty is heul niet schizofreen golfer!
Wij wel een beetje, maar daar komen we samen wel uit.
Wat een goede/lieve jufquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
hoor ik wijn!! Ik mag er nu ook een, helemaal uit gewerkt. Was al even thuis maar ik moest nog wat mails versturen en zo.. Nu écht weekend.
Sintfeest was leuk trouwens, met deze klas zijn dit soort dingen tenminste gewoon gezellig en zoEn een heeeel onzeker meisje die niet zo heel slim is had een hele mooie Dalmatiër voor me gemaakt. Waar ze ook al heeeel onzeker over was en van moest huilen en buikpijn van kreeg (krijgt ze altijd als ze iets moeilijk vindt of spannend). En ik had heel toevallig al uitgebreid vertelt hoe leuk ik die surprise vond terwijl ik nog niet eens wist dat ie voor mij was
Meisje weer blij
![]()
Ze had een heel lief gedichtje voor me gemaakt waarin ze schreef dat ik zo'n lieve juf ben en dat niemand zich dom voelt in de klas en goed help en zo.![]()
Vond ik van haar heel lief en leuk om te horen (omdat ik stiekem best wat ongeduldig wordt van domme mensen/kinderen
maar blijkbaar kan ik dat voor de klas goed verhullen
![]()
)
Pffff waar blijft die wijn nou Golfer??![]()
Waarom moet je zo lang wachten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh, een borrel, daar heb ik ook wel zin in. Nog iets meer dan 24 uur en dan mag ik weer een wijntje.
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben drastisch geminderd de afgelopen weken
Ik drink alleen in het weekend eigenlijk, etentjes, borrels ed. daargelaten.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef Tezz het volgende:
Wij gaan uit eten zometeen en mijn man rijdt, maar ik geloof dat het niet verstandig is als ik een wijntje drink!
Maar het is weekend!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik drink alleen in het weekend eigenlijk, etentjes, borrels ed. daargelaten.
Vanaf maandag ga ik dat ook weer braaf doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook!Door de weeks weer helemaal nop, nu net de eerste. 's Weekends ook een stuk minder.. Komt ook omdat ik nu echte genietwijn heb gekocht waar ik gewoon veeeeel langer mee doe. En whisky deed ik al af en toe en niet op een reguliere basis
Tja weet ik niet. Ben nog een beetje gammel van mijn spectaculaire val en ik wil morgen niet met hoofdpijn wakker worden! Dan kan ik de signalen die mijn lichaam uitzendt niet meer onderscheiden natuurlijk.quote:
Nee hoor, morgen pas, wat mij betreft.quote:
Ja, die ouwetjes kunnen daar steeds minder tegen, he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:
Bovendien ga ik vanavond ook nog sporten en daarna waarschijnlijk lekker door naar bed. Maar anders drink ik ook niet op vrijdag eigenlijk. Moe van de week, gewoon lekker op tijd naar bed en dan morgen weekend vieren.
Ik drink ook niet zo vaak hoor. Maar wanneer ik door de week trek heb in een wijntje dan neem ik dat gewoon! Er zijn namelijk genoeg weekenden dat ik niets drink.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen pas, wat mij betreft.
Op zaterdag en zondag drink ik graag een wijntje.![]()
Bovendien ga ik vanavond ook nog sporten en daarna waarschijnlijk lekker door naar bed. Maar anders drink ik ook niet op vrijdag eigenlijk. Moe van de week, gewoon lekker op tijd naar bed en dan morgen weekend vieren.
Die is leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:44 schreef LieLie het volgende:
Dit is misschien ook wel leuk!
http://www.wehkamp.nl/dam(...),4,7,17,22&PI=0&SM=0
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:45 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik ga met mijn man en kindje lekker een hapje eten! Tot later!
Hm.. nee? Want wij hebben wel enigszins vergelijkbare verhoudingen volgens mij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die is leukzou mij alleen niet staan
Nou ik heb wel erg grote bovenbenen/heupen en daar ligt bij dat vest ook wel een beetje het accent opquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm.. nee? Want wij hebben wel enigszins vergelijkbare verhoudingen volgens mij.
Ik moet er telkens een week van bijkomen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die ouwetjes kunnen daar steeds minder tegen, he?
Eet smakelijk lieve Tezz!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:45 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik ga met mijn man en kindje lekker een hapje eten! Tot later!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:48 schreef LieLie het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xml
![]()
![]()
![]()
Nee?quote:
De livestream doet nu niet meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee?
Of zit er iets op het einde of zo?
Aha!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
De livestream doet nu niet meer.
Maar alles was op rijm
Dude, als je een borrel neemt ben je toch aan het borrelen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik drink alleen in het weekend eigenlijk, etentjes, borrels ed. daargelaten.
En het is altijd wel ergens ter wereld vijf uur, nietwaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dude, als je een borrel neemt ben je toch aan het borrelen?
truequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
En het is altijd wel ergens ter wereld vijf uur, nietwaar?
Qua kleur? of vergeleken met die lange?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:03 schreef Bluezz het volgende:
Lie, ik vind de camel korte met ceintuur het leukst van de twee!
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L04_L45_354404/
Want?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
Lie ik vind dat je een jurk van Desigual moet kopen
Als ik vanavond terugkom van concertje fotograferen is dat degene die opengaat hierquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lagavulin 16y. Was in de aanbieding bij de Colruyt
Die ben ik niet voor niets altijd kwijtquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt toch ook r o d e oorbelletjes!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:17 schreef TAV74 het volgende:
Manman, wat een kutgesprek zo net voor mijn weekend. Een van de gasten aan tafel denkt dat hij god zelf is en de ander, normaal een prettige collega, gaat er volledig in mee. En dan onderling nog ernstig onleuk populair gedrag vertonen![]()
![]()
Omhoog gevallen talentloze zak
![]()
![]()
![]()
Nu bier en weekend.
Ok! Bier. Tool. Chill.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:17 schreef TAV74 het volgende:
Manman, wat een kutgesprek zo net voor mijn weekend. Een van de gasten aan tafel denkt dat hij god zelf is en de ander, normaal een prettige collega, gaat er volledig in mee. En dan onderling nog ernstig onleuk populair gedrag vertonen![]()
![]()
Omhoog gevallen talentloze zak
![]()
![]()
![]()
Nu bier en weekend.
Gaat nog even niet. Ik kan niet tegen autoritaire zakken. Het is dat ik mijn eigen mensen in de problemen kan brengen als ik hem de huid vol scheldt...quote:
Je zit in Delft.. hoe snel dacht je hier te zijn?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een gezelligheid daar in huize SunTAVIk blijf wel ff uit de buurt
Hoe is het met Sam?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
het is hier heul gezellug..ik zit ook als een dood vogeltje op de bank momenteel met een knallende koppijn die vanochtend om 9 uur ongeveer begon
stiekem had P zich achter jullie nieuwe bank verstoptquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je zit in Delft.. hoe snel dacht je hier te zijn?
Alle 2quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:03 schreef LieLie het volgende:
Qua kleur? of vergeleken met die lange?
Hoef je zelf niets te eten dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:31 schreef LieLie het volgende:
Nou, daar was ik weer.
Meneer lag al met hoofdpijn op de bank, maar is nu met een emmertje naar boven.
Dus koken heeft niet zoveel zin
Mnou, heb niet zo'n zin om een pan pasta voor mezelf te gaan maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoef je zelf niets te eten dan?
Kan je eindelijk iets proberen wat je vriend niet lustquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, heb niet zo'n zin om een pan pasta voor mezelf te gaan maken.
Whutquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:33 schreef rijsttafel het volgende:
Ben weg, vanavond uit eten met vrienden om te vieren dat ik (bijna) 48*pi radialen rond de zon heb gedraaid. Klinkt loos om dat te vieren, maar ik doe het toch.
Ik vind het heul niet zo grappig.. Ik had me op een gezellige avond verheugd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kan je eindelijk iets proberen wat je vriend niet lust
Balen natuurlijk, maar rotter dat hij een sort of migraine aanval lijkt te hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:35 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het heul niet zo grappig.. Ik had me op een gezellige avond verheugd.
Ach, ja dan is het lastig kiezen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:32 schreef LieLie het volgende:
Ja, maar die camel hadden ze niet meer in mijn maat.
Ik weet niet zo goed wat het is.. Hij heeft wel eens vaker hoofdpijn in combinatie met misselijkheid gehad. Maar hij heeft nooit iets met z'n ogen ofzo..quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Balen natuurlijk, maar rotter dat hij een sort of migraine aanval lijkt te hebben
En zo simpel. Aardappeltjes met olijfolie, zeezout, rozemarijn, tijm en knoflook uit de oven. Italiaanse salade en een lekker mals kogelbiefstukje van de slager.quote:
Leeft Sun nogquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:26 schreef TAV74 het volgende:
Zo, ook even live stoom afgeblazen, dat helpt
+300 stemmen in Amsterdam Zuid-Oostquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:42 schreef golfer het volgende:
Rutte beëindigd z'n MP interview met: Goed weekend en Yo.
Gesprekken en persco's met Rutte zijn wel vermakelijker dan met JP.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:42 schreef golfer het volgende:
Rutte beëindigd z'n MP interview met: Goed weekend en Yo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee sorry....ben nog steeds sjaggiequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:23 schreef LieLie het volgende:
Wie heeft er nog wat leuks te vertellen?
Met beide wel goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef Aure het volgende:
Hoi!
Ik lees ff niet terug want ben mobiel onlinemaar ben wel ff benieuwd hoe het met golfer en tezz gaat?
iemand die dat voor me wil samenvatten? Haha
Eerste echte werkdag zit erop. Ging goed, heb best wat verkocht dus ik mag trots zijn. En een nummer gescoord van een heule leuke jongen die daar werkt hahahaha
ah dankuquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Met beide wel goed
Golfer heeft de tests doorstaan en moet op de uitslag wachten.
Tezz voelde zich weer goed, en is lekker uit eten
Hahaha, goed bezig meteen
momenteel doe ik via mijn promobureau een opdracht voor applequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef Sarabi het volgende:
Wat voor werk doe je Aure?
Envoor nummers van leuke jongens
Apple huhquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:36 schreef Aure het volgende:
[..]
momenteel doe ik via mijn promobureau een opdracht voor applemensen advies geven over mac en het meteen proberen te verkopen
Je zag er trouwens echt cool uit als Slash!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:59 schreef Aure het volgende:
Is idd een vet nummer sarabi!
Mn batterij is bijna leeg dus ik verlaat jullie weer
Lief dat je er naar vraagt, maar bij mij waren het alleen maar wat langdurige labonderzoeken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef Aure het volgende:
Hoi!
Ik lees ff niet terug want ben mobiel onlinemaar ben wel ff benieuwd hoe het met golfer en tezz gaat?
Ze moest toch naar het Noorden des lands om tot 0 uur een optreden te hebben?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:11 schreef golfer het volgende:
Trouwens waar is FFT?
Heb haar sinds vanmorgen 11 uur niet meer zien posten?
Dunno!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:11 schreef golfer het volgende:
Trouwens waar is FFT?
Heb haar sinds vanmorgen 11 uur niet meer zien posten?
Deze dus! Ik hoop dat ze weer veilig terugkomt straks, weer is toch wat naarder dan ik dacht...quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!
wat heb ik heerlijk geslapen!
te laat om Golfer succes te wensen maar toch wens ik em succes met de onderzoeken vandaag
en Tezz; wat goed dat je je zo goed voelt. heel mooi als het geen hersenschudding is!
ik heb rust tot half 3 vandaag. daarna ga ik op naar Friesland voor optredens en clip opname tot ongeveer 0u.
Oké, dankjewel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef kahlie het volgende:
Deze dus! Ik hoop dat ze weer veilig terugkomt straks, weer is toch wat naarder dan ik dacht...
npquote:
Ik moet toch een beetje op al mijn kroost hier in de SC blijven letten.quote:
Wel lastig met al die mensen die vallen en hersenschuddingen krijgen, ziek zijn, maar gelukkig weer beter worden enzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje op al mijn kroost hier in de SC blijven letten.
Klinkt goed DE! Fijn dat ook jouw gezondheid weer beter loopt! Welke fantasy serie? Ben wel nieuwsgierig en toe aan nieuwe boeken!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:22 schreef DarkElf het volgende:
Boodschappies zijn binnen, ben naar de kapper geweest, sint cadeautjes zijn gelukt en en passant vond ik nog de laatste 2 boeken van een fantasy serie (die ik al jááren spaar) dus die heb ik gekocht.
zo lekker op de bank, met een stukje ratatouille quiche en straks lekker lezen.
En dit weekend alleen nog leuke dingen
Welke serie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:22 schreef DarkElf het volgende:
Boodschappies zijn binnen, ben naar de kapper geweest, sint cadeautjes zijn gelukt en en passant vond ik nog de laatste 2 boeken van een fantasy serie (die ik al jááren spaar) dus die heb ik gekocht.
zo lekker op de bank, met een stukje ratatouille quiche en straks lekker lezen.
En dit weekend alleen nog leuke dingen
Weleens van gehoord. Ziet er goed uit (ff Gegoogled). Lijkt een beetje op Robin Hobb als ik het zo zie... tijd om op de 'to read list' te zettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:25 schreef DarkElf het volgende:
Van Katherine Kerr.... is begonnen als Deverry geloof ik járen terug en ondertussen zijn het 15 boeken geworden ? En nu heb ik de laatste 2 gescoord(waarvan ik de een na laatste al in de bib gelezen heb dus die is puur voor de heb
maar ja kan niet ineens die serie stoppen natuurlijk!)
Dus ik ga zo in Zilvermagiër beginnen![]()
Hey wat leuk dat het goed gingquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef Aure het volgende:
Hoi!
iemand die dat voor me wil samenvatten? Haha
Eerste echte werkdag zit erop. Ging goed, heb best wat verkocht dus ik mag trots zijn. En een nummer gescoord van een heule leuke jongen die daar werkt hahahaha
Ik heb het CWI niet gebeld, daarom mag Steer me slaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:54 schreef Bluezz het volgende:
Weird Krakhoe reageerde je instructeur dan?
En heb die test nog gedaan bij het CWI
Heftig valt wel mee, ik kan me de botsing niet herinneren.quote:
Mijn hersenen kunnen Krakje ook prima uitschakelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
Maar dan vind ik het nog raar dat mijn hersenen Krakje uit kunnen schakelen
Zoiets heb ik weleens gehad na een avond stappen. Maar het was de ochtend na een nacht niet stappen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef TAV74 het volgende:
CWI bestaat ook niet eens meer![]()
@ Krakke: ik ben ooit van de fiets gelazerd en ben toen blijkbaar ook zelf met de fiets aan de hand naar huis gelopen. Ik weet alleen dat ik op de bank lag en daar voor mijn gevoel wakker werd, rest van film is weg. Op de een of andere manier is de transportatie van korte naar lange termijn geheugen daar even niet gelukt, daar ligt het aan volgens mij...
Het is winter, het is december, en het gaat niet lekker. Het gaat kut.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn hersenen kunnen Krakje ook prima uitschakelen.![]()
Waarom ben je nouhou niet naar het UWV Werkbedrijf/CWI gegaan/gebeld?
Winterdepressie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
Het is winter, het is december, en het gaat niet lekker. Het gaat kut.
Ik wist trouwens nog wel een beetje van die tussentijd. Maar dat was net als een droom, met mensen die in het echt heel anders waren. Na het stappen wist ik dan weinig, maar die dingen klopten wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef TAV74 het volgende:
CWI bestaat ook niet eens meer![]()
@ Krakke: ik ben ooit van de fiets gelazerd en ben toen blijkbaar ook zelf met de fiets aan de hand naar huis gelopen. Ik weet alleen dat ik op de bank lag en daar voor mijn gevoel wakker werd, rest van film is weg. Op de een of andere manier is de transportatie van korte naar lange termijn geheugen daar even niet gelukt, daar ligt het aan volgens mij...
Zelfde effect, dat is wat er bij drank ook misgaat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoiets heb ik weleens gehad na een avond stappen. Maar het was de ochtend na een nacht niet stappen.
Vooral het missen van m'n zus. Zondag zou ze jarig zijn. En met Kerst eet ik met mijn moeder en oom en tante. Sinds mijn vader is overleden. Anders zitten m'n moeder en ik met z'n 2en.quote:
Kan mij voorstellen dat dat dan weer allemaal een beetje terugkomt, dat verdriet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
Vooral het missen van m'n zus. Zondag zou ze jarig zijn. En met Kerst eet ik met mijn moeder en oom en tante. Sinds mijn vader is overleden. Anders zitten m'n moeder en ik met z'n 2en.
Als echte CUL-ler vind ik het dan wel weer leuk dat ik dit jaar kook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vooral het missen van m'n zus. Zondag zou ze jarig zijn. En met Kerst eet ik met mijn moeder en oom en tante. Sinds mijn vader is overleden. Anders zitten m'n moeder en ik met z'n 2en.
Het komt wel vaker terug, onverwacht en daarom scherp. Maar in de winter verlamt het me meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat dat dan weer allemaal een beetje terugkomt, dat verdriet.
Ik vind je een heel fijne juf, ik wilde dat ik vroegah zo'n juf gehad had!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
o, uitgedut.. Sammetje lag net boven op me, op zijn rug, heel hard te snurken.
Nou, ben anders best wel streng hoor verderquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind je een heel fijne juf, ik wilde dat ik vroegah zo'n juf gehad had!
Het gaat met vlagen, met periodesquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
Het komt wel vaker terug, onverwacht en daarom scherp. Maar in de winter verlamt het me meer.
Ik was heel braaf.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ben anders best wel streng hoor verder
Eh, nou, anders zijn het momenten en dat kan ik hebben. Maar in december en januari is het 2 maanden bal.quote:
Bij ons staat morgenmiddag/avond een ritje naar Utrecht v.v. in de planning om bij vrienden te eten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:25 schreef MissHobje het volgende:
Ojee weer dikke grote vlokken hier.. moet morgen op pad naar Amsterdam voor mijn bandendat wordt een lekker ritje gezien de weersvoorspelling voor morgen
Echt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij ons staat morgenmiddag/avond een ritje naar Utrecht v.v. in de planning om bij vrienden te eten.
Als het echt te heftig, qua ijzel, gaat worden zou het zo maar kunnen dat ik geheel tegen al mijn principes de trein neem.
Moet ie wel rijdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
Niks mis met de treinl. Kan je tenminste nog fatsoenlijk een boek lezen.
Oh jee!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij ons staat morgenmiddag/avond een ritje naar Utrecht v.v. in de planning om bij vrienden te eten.
Als het echt te heftig, qua ijzel, gaat worden zou het zo maar kunnen dat ik geheel tegen al mijn principes de trein neem.
Dat gaat in de regel ook prima moet ik zeggen, het geklaag over de NS is vaak nogal overdreven. Alleen communiceren is niet kun sterkste puntquote:
Waar wel? In het ziekenhuis igg ook niet.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gaat in de regel ook prima moet ik zeggen, het geklaag over de NS is vaak nogal overdreven. Alleen communiceren is niet kun sterkste punt
* krakkemiekeschenkt Sun nog een bakje earl grey inquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
damn wat kan thee lekker zijn als je dorst hebt..![]()
Nog een bakkie en ik ga dan denk ik maar gewoon naar bed of zo. Niets waard dit
Communicatie is ook het moeilijkste wat er is zo ongeveer, al was het maar omdat goed communiceren zo'n ongelofelijk subjectief begrip is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waar wel? In het ziekenhuis igg ook niet.....
Och.. subjectief.... Als de arts zegt: de drain blijft zitten. En 10 minuten later komt de verpleging blij vertellen dat de drain eruit gaat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Communicatie is ook het moeilijkste wat er is zo ongeveer, al was het maar omdat goed communiceren zo'n ongelofelijk subjectief begrip is.
Ik helaas ook, kan haast geen toeval zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:33 schreef golfer het volgende:
Je kunt er studies voor volgen, maar dan nog... ik ken zo ontzettend veel slechte communicatie-adviseurs.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik helaas ook, kan haast geen toeval zijn
Iddquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:33 schreef golfer het volgende:
Je kunt er studies voor volgen, maar dan nog... ik ken zo ontzettend veel slechte communicatie-adviseurs.
gewoon in model laten knippen, niets spannendsquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Weer ff lekker een half uur met Rijswijk aan de foon gehangen![]()
Gaat goed daar nog even tot de operatie van Babi J. en L. heeft haar eerste overleden cliënt gehad.
Elf, wat heb je laten knippen alleen puntjes?
Communiceren is ook op mensen letten he? Of ze misschien willen communiceren?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Idd
Communiceren heb je in je, of niet. Studie of geen studie
Geeft niks, met een diploma kun je iig de indruk een tijdje blijven wekkenquote:
Ja, voorbeelden waar het gewoon echt langs elkaar heen lult zijn er uiteraard ook genoeg. Maar vaak is het een stuk minder extreem. Je wilt niet weten hoe vaak ik mee maak dat er echt iets weloverwogen geformuleerd en gecommuniceerd is en toch volledig verkeerd geïnterpreteerd blijkt te worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och.. subjectief.... Als de arts zegt: de drain blijft zitten. En 10 minuten later komt de verpleging blij vertellen dat de drain eruit gaat?
Neeeeeeeeee.. mag ik niet.. alleen kruidentheequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemiekeschenkt Sun nog een bakje earl grey in
* krakkemiekeschenkt Sun bakje bergamotthee inquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee.. mag ik niet.. alleen kruidentheedokters orders
Als natuurtalent heb je niets te vrezenquote:
Nu heb je wel erg veel vertrouwen in me, voor iemand die me één keer heeft gezienquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als natuurtalent heb je niets te vrezen
Trek het je niet persoonlijk aan. Je studie leert je wat technieken en routinehandelingen, maar echt communiceren moet in je zitten en zoveel academisch geschoolde Cie-adv. hebben dat nou eenmaal niet in zich.quote:
Was ook maar een geintje, ik zou me ernstig zorgen maken als ik jou wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nu heb je wel erg veel vertrouwen in me, voor iemand die me één keer heeft gezien
Ja, en als je het in Jip en Janneke taal vertelt wordt het ws niet serieus genomen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, voorbeelden waar het gewoon echt langs elkaar heen lult zijn er uiteraard ook genoeg. Maar vaak is het een stuk minder extreem. Je wilt niet weten hoe vaak ik mee maak dat er echt iets weloverwogen geformuleerd en gecommuniceerd is en toch volledig verkeerd geïnterpreteerd blijkt te worden.
Maar, communicatiewetenschappen is wat anders dan communicatie op het HBO hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Trek het je niet persoonlijk aan. Je studie leert je wat technieken en routinehandelingen, maar echt communiceren moet in je zitten en zoveel academisch geschoolde Cie-adv. hebben dat nou eenmaal niet in zich.
Het leukste vond ik altijd als ze bij mij solliciteerden en zichzelf nauwelijks konden presenteren of desgevraagd praktijkcases aan mij konden verduidelijken.
Mwah, ik lul me er wel uit. Zo maak jij ook carrière toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje, ik zou me ernstig zorgen maken als ik jou was
Klopt. Ik plaatste ook vaker Cie-adv. met HBO-opleiding en goede handson praktijkervaring. De academici kon ik, gek genoeg, wel weer prima kwijt in Academische omgevingen, zoals het RIVM of het VUmc.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, communicatiewetenschappen is wat anders dan communicatie op het HBO hoor.
Op de universiteit leer je theorieën, en leer je onderzoek doen. Op het HBO is eigenlijk alles aan de praktijk gerelateerd. Ik heb al meerdere keren van mensen in het vak gehoord dat ze liever werken met HBO'ers.
Ja, het was wel heftig, maar ze was tevreden over haar eigen reacties en ze had er ook niet echt over gedroomd of zo. Ze is ook nog maar zo piepjong, ben trots op haar hoe ze het allemaal doet hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef DarkElf het volgende:
gewoon in model laten knippen, niets spannends
oh das wel heftig voor L denk ik? en wanneer moest Babi J ook al weer?
Ik had er ooit een die gedurende een 6 maand lopend project als enige inbreng had dat je volgens haar echt letterlijk iedere onnozele, mensonterende en slechte beslissing mocht nemen, als je het maar goed communiceert accepteren de medewerkers het allemaal zonder morren. En dat op echt iedere beslissing die genomen moest worden. Op de vraag hoe te communiceren had ze helaas geen enkel creatief antwoord.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Trek het je niet persoonlijk aan. Je studie leert je wat technieken en routinehandelingen, maar echt communiceren moet in je zitten en zoveel academisch geschoolde Cie-adv. hebben dat nou eenmaal niet in zich.
Het leukste vond ik altijd als ze bij mij solliciteerden en zichzelf nauwelijks konden presenteren of desgevraagd praktijkcases aan mij konden verduidelijken.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had er ooit een die gedurende een 6 maand lopend project als enige inbreng had dat je volgens haar echt letterlijk iedere onnozele, mensonterende en slechte beslissing mocht nemen, als je het maar goed communiceert accepteren de medewerkers het allemaal zonder morren. En dat op echt iedere beslissing die genomen moest worden. Op de vraag hoe te communiceren had ze helaas geen enkel creatief antwoord.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had er ooit een die gedurende een 6 maand lopend project als enige inbreng had dat je volgens haar echt letterlijk iedere onnozele, mensonterende en slechte beslissing mocht nemen, als je het maar goed communiceert accepteren de medewerkers het allemaal zonder morren. En dat op echt iedere beslissing die genomen moest worden. Op de vraag hoe te communiceren had ze helaas geen enkel creatief antwoord.
Ik een carrière? Ben jij malquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mwah, ik lul me er wel uit. Zo maak jij ook carrière toch?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
pff godallejezus.. alsjeblieft niet zeg. Dan hadden we nu ergens in de Randstad gewoond
Oh!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
pff godallejezus.. alsjeblieft niet zeg. Dan hadden we nu ergens in de Randstad gewoond
Ja, stel je voor. Tussen echte mensen de bewoonde wereld jezelf waar moeten maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik betwijfel of we dan een Sam hadden gehadquote:
Echte mensen wonen in het achterland. De fakers en posers zitten in de randstadquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. Tussen echte mensen de bewoonde wereld jezelf waar moeten maken.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echte mensen wonen in het achterland. De fakers en posers zitten in de randstad![]()
fijn dat t goed gaat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het was wel heftig, maar ze was tevreden over haar eigen reacties en ze had er ook niet echt over gedroomd of zo. Ze is ook nog maar zo piepjong, ben trots op haar hoe ze het allemaal doet hoor
nou wat vervelend idd zeg!quote:Babi J. moet 9 dec.
vind het alleen klote voor ze dat de opvang ineens een gesprekje wilde omdat ze het gevoel hebben dat J. niet
'gelukkig' zou zijn![]()
Hij is gauw uitgespeeld, slaapt veel, oogt moe. Ja duh hij gaat niet voor niks voor een operatie,
hij is om de paar maanden goed ziek, veel pijn.... zo lullig dat ze nou hiermee komen
Moer je niet ' vind ik' erbij zetten aangezien t jouw mening isquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echte mensen wonen in het achterland. De fakers en posers zitten in de randstad![]()
Niet als je het tegen Golfer hebt, dan snapt ie het niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Moer je niet ' vind ik' erbij zetten aangezien t jouw mening is
Ja, gelukkig ziet F. het net als ik, beetje raar geouwehoer van de opvang. Daar zijn ze toch voor opgeleid om dan iets aan te bieden wat wel in het pulletje bij hem valt? Hij zit ook in zo'n lekkere tussenfase, wel optrekken aan dingen, willen lopen nog niet kunnen etc. maar L. was er nogal van slag van, en dat snap ik ook. Maar we hebben er ff lekker over kunnen praten en dat lucht wel op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef DarkElf het volgende:
nou wat vervelend idd zeg!Dat heeft toch veel invloed op zo' n kleintje!!
Nee, communicatie is niet mijn sterke punt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet als je het tegen Golfer hebt, dan snapt ie het niet meer
Psies. Duidelijk taal heppie nodigquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, communicatie is niet mijn sterke punt.
vind ik
Ach, ik kom in alle uithoeken van dit land zowel leuke en goede mensen als idioten tegen, zo groot is het verschil uiteindelijk niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. Tussen echte mensen de bewoonde wereld jezelf waar moeten maken.
Directe commando's en liefst nog uitleg erbij hoe het uitgevoerd moet worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Psies. Duidelijk taal heppie nodig![]()
Lekker gecommuniceerd van die mensenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ziet F. het net als ik, beetje raar geouwehoer van de opvang. Daar zijn ze toch voor opgeleid om dan iets aan te bieden wat wel in het pulletje bij hem valt? Hij zit ook in zo'n lekkere tussenfase, wel optrekken aan dingen, willen lopen nog niet kunnen etc. maar L. was er nogal van slag van, en dat snap ik ook. Maar we hebben er ff lekker over kunnen praten en dat lucht wel op.
Als je het niet erg vindt, bel ik maandag.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
En hup Krak, morgen bellen! Die mensen van het CWI zijn er om je te helpen, en weten hoe je je voelt. Niks nieuws onder de zon, wat zij denken moeten zij denken, jij bent er om die test te doen!
gelukkig heb je zo' n fijne band met ze! En ik weet van mijn neefjes dat tussenfases veel energie kosten en frustrerend zijn dus logisch dat ze iets aan hem zien ook met zijn medische gedoe erbij. Gelukkig vat F het niet te zwaar op. Maar snap dat L van slag was, is natuurlijk ook niet leuk .quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ziet F. het net als ik, beetje raar geouwehoer van de opvang. Daar zijn ze toch voor opgeleid om dan iets aan te bieden wat wel in het pulletje bij hem valt? Hij zit ook in zo'n lekkere tussenfase, wel optrekken aan dingen, willen lopen nog niet kunnen etc. maar L. was er nogal van slag van, en dat snap ik ook. Maar we hebben er ff lekker over kunnen praten en dat lucht wel op.
In het oosten zuipen ze in de keet, in het westen met de kermissen en in het zuiden met carnaval. VOor het noorden moet ik nog wat verzinnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, ik kom in alle uithoeken van dit land zowel leuke en goede mensen als idioten tegen, zo groot is het verschil uiteindelijk niet.
Ja, lullig zeg Bluezz!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker gecommuniceerd van die mensen![]()
Elfstedentocht!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
In het oosten zuipen ze in de keet, in het westen met de kermissen en in het zuiden met carnaval. VOor het noorden moet ik nog wat verzinnen.
Die ja!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In de bocht met Beerenburg, Beerenburg
Eh.... Duidelijk denk ik. Als je ervoor gestudeerd hebt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef LieLie het volgende:
Dit is het eigenlijk![]()
Appeltje, eitje!
[ afbeelding ]
Ja stiekem erg goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef golfer het volgende:
Waanzinnig goed optreden van Kim de Boer.![]()
Kleurplaten inkleuren leren ze al op de kleuterschool hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
Eh.... Duidelijk denk ik. Als je ervoor gestudeerd hebt.
Ik heb dat pas op de middelbare school geleerd. Grondlagen inkleuren en uitknippen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Kleurplaten inkleuren leren ze al op de kleuterschool hoor.
Dat doet me denken aan de 2 jaar op de knutselschoolquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Kleurplaten inkleuren leren ze al op de kleuterschool hoor.
Die kennis corrigeerde fijn mijn demografie-gat!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb dat pas op de middelbare school geleerd. Grondlagen inkleuren en uitknippen.
Het had gewoon beter een evaluatie van het voorgaande jaar kunnen zijn, en dan mss noemen wat ze opvalt toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:56 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig heb je zo' n fijne band met ze! En ik weet van mijn neefjes dat tussenfases veel energie kosten en frustrerend zijn dus logisch dat ze iets aan hem zien ook met zijn medische gedoe erbij. Gelukkig vat F het niet te zwaar op. Maar snap dat L van slag was, is natuurlijk ook niet leuk .
Dan zou het nog een dure kast geweest zijn!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Dude's ex-kast staat veilig en wel binnenNu nog een mooi plekje ervoor vinden
En ik ben zo ontzettend blij dat ik mijn oude jas aangetrokken heb voordat we de kast naar binnen brachten
Ik bleef hangen aan een stuk betonijzer waar een clematis op groeit, gelijk een scheur in mijn oude jas. Goddank niet de mooie sjieke grotemensenjas
Daar zou ik ziek van geweest zijn denk ik
Wel een mooie kastquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Dude's ex-kast staat veilig en wel binnenNu nog een mooi plekje ervoor vinden
En ik ben zo ontzettend blij dat ik mijn oude jas aangetrokken heb voordat we de kast naar binnen brachten
Ik bleef hangen aan een stuk betonijzer waar een clematis op groeit, gelijk een scheur in mijn oude jas. Goddank niet de mooie sjieke grotemensenjas
Oh mèn, dat had echt erg geweest ja, je mooie jassiequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Zodra Kast een plekje heeft, zullen we m even goed op de kiek zetten. Nu staat ie vooral Binnen. Vlak Bij De Deur. Tegen De Bank. In De Looproutequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Duderella het volgende:
Gelukkig maar inderdaad Lein! Anders was het wel een heel duur kassie geworden.
Fijn dat de kast, maar vooral jullie, weer veilig weerom zijn!
Overgevoelig voor iets? Wel vervelendquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
En toen deed mijn maag weer pijnheb volgens mij wel in de gaten waar het mee samenhangt dus dat is fijn
Oh, vervelend!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
En toen deed mijn maag weer pijnheb volgens mij wel in de gaten waar het mee samenhangt dus dat is fijn
Nee dat nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Overgevoelig voor iets? Wel vervelend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus denk dat het van mijn buik naar mijn maag is getrokken
Met vriendje naar station brengen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee dat nietHehe, kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus denk dat het van mijn buik naar mijn maag is getrokken
Heb daar ook last van, maar dan in mijn buik inderdaad.
Tja, wat doe je eraan...![]()
Ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met vriendje naar station brengen?
Om laten bouwenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hehe, kan ook
Heb daar ook last van, maar dan in mijn buik inderdaad.
Tja, wat doe je eraan...
* krakkemieke sarabi kopje thee en kruik geeftquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook
Ik mis hem wel echt het meeste op vrijdagavond
Dankjewelquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke sarabi kopje thee en kruik geeft
Hier ook.. ik lag jankend in bed. Maar nu is 't prima te doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij mij hielp de pil.
ik had weeen.
Daarmee is het wel beter geworden, ik lig niet meer op de grond van de pijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij mij hielp de pil.
ik had weeen.
Wat Erg! Alweer een hete avond met leuke meiden!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Omkleden, wéér Salsa dansen vanavond *zucht*![]()
Fokking koud buiten, dat wel.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat Erg! Alweer een hete avond met leuke meiden!
Echt Steer, wat heb jij een rotleven!
Andere pil?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarmee is het wel beter geworden, ik lig niet meer op de grond van de pijn
Maar prettig voel ik me nog steeds niet hoor
Onee please kreeg een jaar geleden een andere want die was goedkoper?quote:
Ja, die L wordt een probleem he. L1 en L2 denk ik zo........quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier Steer! Welke letters missen we nog?
Hmmm ja dat doet Steer dan toch weer niet goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, die L wordt een probleem he. L1 en L2 denk ik zo........![]()
Ik hoop dat het meevalt hoor, en anders goeie optie die treinquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we al van je medepassagier vernomen.quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga tukken. Komt niet meer goed met me. Kan ik maar beter zorgen dat ik een beetje op tijd boodschappen kan gaan doen morgen.
![]()
Trusten allemaal
Trusten Sun!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga tukken. Komt niet meer goed met me. Kan ik maar beter zorgen dat ik een beetje op tijd boodschappen kan gaan doen morgen.
![]()
Trusten allemaal
Strak wollen salsabroek dan maar doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Omkleden, wéér Salsa dansen vanavond *zucht*![]()
Fokking koud buiten, dat wel.
Met een legging eronder!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Strak wollen salsabroek dan maar doen
Viel wel mee hoor Hobs, voorbij Utrecht begon het flink te sneeuwen. Maar toen waren we er al bijna. Ik vind t wel mooi, het heeft wel iets romantisch en ik ben niet zo bang voor slecht weer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef golfer het volgende:
Ja, dat hadden we al van je medepassagier vernomen.
Reed de auto een beetje lekker door die troep?
En heb je trouwens wel cruisecontrol?
Zo fijn dat je een lekkere Kaasmobiel hebt!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor Hobs, voorbij Utrecht begon het flink te sneeuwen. Maar toen waren we er al bijna. Ik vind t wel mooi, het heeft wel iets romantisch en ik ben niet zo bang voor slecht weer.
De auto reed lekker Golfie, alleen was de ruitensproeiervloestof al op, gaat wel hard met dit weer. Er zit geen cruisecontrol op. Er staat nu 650 km op de teller. De auto vond t wel lekker om even lang te rijden. Kon ze even goed warm lopen. Moeders vond m ook mooi.
Verwarming hoog, alles uit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar die moet ie dan wel snel uit doen als ie een meisje mee naar huis neemt
Oja....das vervelendquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wollen broeken kriebelen meer.
Ik heb de lange trui toch besteld! Eens kijken of het wat is. En de lichtequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja....das vervelend
Zat een meisje op mijn werk over te klagen vorige week......dat haar wollen trui zo kriebelde
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb de lange trui toch besteld! Eens kijken of het wat is. En de lichte
Helaas kriebelen niet alle wollen truien lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Sarabi het volgende:
Oja....das vervelend
Zat een meisje op mijn werk over te klagen vorige week......dat haar wollen trui zo kriebelde
BesLieteloosjequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef LieLie het volgende:
Ik heb de lange trui toch besteld! Eens kijken of het wat is. En de lichte
Daarom draag ik eigenlijk zelden truien. Te warm ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Sarabi het volgende:
Oja....das vervelend
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
BesLieteloosje
Ik wil iets nieuws moois voor het optreden, maar we zijn er nog niet over uit welke kleur
Spreken jullie dat af met het koor? of alleen een kleur?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
BesLieteloosje
Ik wil iets nieuws moois voor het optreden, maar we zijn er nog niet over uit welke kleur
Bikkel!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daarom draag ik eigenlijk zelden truien. Te warm ook
Ik draag ze ook echt zelden, heb het niet snel koudquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Foto!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Voel me een beetje dik in m'n slimfit overhemd maat Snog een paar weekjes te vroeg
Ik droeg vaak katoenen truien. Met fleece heb ik ook geen probleem. De enige wollen trui die niet kriebelt had volgens mij nog wat wolvet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk hoor en diesels moeten natuurlijk lekker veel kilometers draaien.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:35 schreef kaasplankje het volgende:
De auto reed lekker Golfie, alleen was de ruitensproeiervloestof al op, gaat wel hard met dit weer. Er zit geen cruisecontrol op. Er staat nu 650 km op de teller. De auto vond t wel lekker om even lang te rijden. Kon ze even goed warm lopen. Moeders vond m ook mooi.
Dat denk je maar. Je hoofd is nog niet gewend aan je maat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Voel me een beetje dik in m'n slimfit overhemd maat Snog een paar weekjes te vroeg
Z'n buik eerder, denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
Dat denk je maar. Je hoofd is nog niet gewend aan je maat.
Nog bedankt voor de kast hé? Hij is te gek!quote:
Welke echte man wil dan ook in een slimfit maat S passenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |