Oeh, een borrel, daar heb ik ook wel zin in. Nog iets meer dan 24 uur en dan mag ik weer een wijntje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
*glibber.
Zo borrelen met collega's. En ik heb weer eens whisky gekocht
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh, een borrel, daar heb ik ook wel zin in. Nog iets meer dan 24 uur en dan mag ik weer een wijntje.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lagavulin 16y. Was in de aanbieding bij de Colruyt
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:32 schreef Duderella het volgende:
Arty is heul niet schizofreen golfer!
Wij wel een beetje, maar daar komen we samen wel uit.
Wat een goede/lieve jufquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
hoor ik wijn!! Ik mag er nu ook een, helemaal uit gewerkt. Was al even thuis maar ik moest nog wat mails versturen en zo.. Nu écht weekend.
Sintfeest was leuk trouwens, met deze klas zijn dit soort dingen tenminste gewoon gezellig en zoEn een heeeel onzeker meisje die niet zo heel slim is had een hele mooie Dalmatiër voor me gemaakt. Waar ze ook al heeeel onzeker over was en van moest huilen en buikpijn van kreeg (krijgt ze altijd als ze iets moeilijk vindt of spannend). En ik had heel toevallig al uitgebreid vertelt hoe leuk ik die surprise vond terwijl ik nog niet eens wist dat ie voor mij was
Meisje weer blij
![]()
Ze had een heel lief gedichtje voor me gemaakt waarin ze schreef dat ik zo'n lieve juf ben en dat niemand zich dom voelt in de klas en goed help en zo.![]()
Vond ik van haar heel lief en leuk om te horen (omdat ik stiekem best wat ongeduldig wordt van domme mensen/kinderen
maar blijkbaar kan ik dat voor de klas goed verhullen
![]()
)
Pffff waar blijft die wijn nou Golfer??![]()
Waarom moet je zo lang wachten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh, een borrel, daar heb ik ook wel zin in. Nog iets meer dan 24 uur en dan mag ik weer een wijntje.
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben drastisch geminderd de afgelopen weken
Ik drink alleen in het weekend eigenlijk, etentjes, borrels ed. daargelaten.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef Tezz het volgende:
Wij gaan uit eten zometeen en mijn man rijdt, maar ik geloof dat het niet verstandig is als ik een wijntje drink!
Maar het is weekend!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik drink alleen in het weekend eigenlijk, etentjes, borrels ed. daargelaten.
Vanaf maandag ga ik dat ook weer braaf doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook!Door de weeks weer helemaal nop, nu net de eerste. 's Weekends ook een stuk minder.. Komt ook omdat ik nu echte genietwijn heb gekocht waar ik gewoon veeeeel langer mee doe. En whisky deed ik al af en toe en niet op een reguliere basis
Tja weet ik niet. Ben nog een beetje gammel van mijn spectaculaire val en ik wil morgen niet met hoofdpijn wakker worden! Dan kan ik de signalen die mijn lichaam uitzendt niet meer onderscheiden natuurlijk.quote:
Nee hoor, morgen pas, wat mij betreft.quote:
Ja, die ouwetjes kunnen daar steeds minder tegen, he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:
Bovendien ga ik vanavond ook nog sporten en daarna waarschijnlijk lekker door naar bed. Maar anders drink ik ook niet op vrijdag eigenlijk. Moe van de week, gewoon lekker op tijd naar bed en dan morgen weekend vieren.
Ik drink ook niet zo vaak hoor. Maar wanneer ik door de week trek heb in een wijntje dan neem ik dat gewoon! Er zijn namelijk genoeg weekenden dat ik niets drink.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen pas, wat mij betreft.
Op zaterdag en zondag drink ik graag een wijntje.![]()
Bovendien ga ik vanavond ook nog sporten en daarna waarschijnlijk lekker door naar bed. Maar anders drink ik ook niet op vrijdag eigenlijk. Moe van de week, gewoon lekker op tijd naar bed en dan morgen weekend vieren.
Die is leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:44 schreef LieLie het volgende:
Dit is misschien ook wel leuk!
http://www.wehkamp.nl/dam(...),4,7,17,22&PI=0&SM=0
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:45 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik ga met mijn man en kindje lekker een hapje eten! Tot later!
Hm.. nee? Want wij hebben wel enigszins vergelijkbare verhoudingen volgens mij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die is leukzou mij alleen niet staan
Nou ik heb wel erg grote bovenbenen/heupen en daar ligt bij dat vest ook wel een beetje het accent opquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm.. nee? Want wij hebben wel enigszins vergelijkbare verhoudingen volgens mij.
Ik moet er telkens een week van bijkomen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die ouwetjes kunnen daar steeds minder tegen, he?
Eet smakelijk lieve Tezz!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:45 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik ga met mijn man en kindje lekker een hapje eten! Tot later!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:48 schreef LieLie het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xml
![]()
![]()
![]()
Nee?quote:
De livestream doet nu niet meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee?
Of zit er iets op het einde of zo?
Aha!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
De livestream doet nu niet meer.
Maar alles was op rijm
Dude, als je een borrel neemt ben je toch aan het borrelen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik drink alleen in het weekend eigenlijk, etentjes, borrels ed. daargelaten.
En het is altijd wel ergens ter wereld vijf uur, nietwaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dude, als je een borrel neemt ben je toch aan het borrelen?
truequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
En het is altijd wel ergens ter wereld vijf uur, nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |