Oeh, een borrel, daar heb ik ook wel zin in. Nog iets meer dan 24 uur en dan mag ik weer een wijntje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
*glibber.
Zo borrelen met collega's. En ik heb weer eens whisky gekocht
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh, een borrel, daar heb ik ook wel zin in. Nog iets meer dan 24 uur en dan mag ik weer een wijntje.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lagavulin 16y. Was in de aanbieding bij de Colruyt
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:32 schreef Duderella het volgende:
Arty is heul niet schizofreen golfer!
Wij wel een beetje, maar daar komen we samen wel uit.
Wat een goede/lieve jufquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
hoor ik wijn!! Ik mag er nu ook een, helemaal uit gewerkt. Was al even thuis maar ik moest nog wat mails versturen en zo.. Nu écht weekend.
Sintfeest was leuk trouwens, met deze klas zijn dit soort dingen tenminste gewoon gezellig en zoEn een heeeel onzeker meisje die niet zo heel slim is had een hele mooie Dalmatiër voor me gemaakt. Waar ze ook al heeeel onzeker over was en van moest huilen en buikpijn van kreeg (krijgt ze altijd als ze iets moeilijk vindt of spannend). En ik had heel toevallig al uitgebreid vertelt hoe leuk ik die surprise vond terwijl ik nog niet eens wist dat ie voor mij was
Meisje weer blij
![]()
Ze had een heel lief gedichtje voor me gemaakt waarin ze schreef dat ik zo'n lieve juf ben en dat niemand zich dom voelt in de klas en goed help en zo.![]()
Vond ik van haar heel lief en leuk om te horen (omdat ik stiekem best wat ongeduldig wordt van domme mensen/kinderen
maar blijkbaar kan ik dat voor de klas goed verhullen
![]()
)
Pffff waar blijft die wijn nou Golfer??![]()
Waarom moet je zo lang wachten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh, een borrel, daar heb ik ook wel zin in. Nog iets meer dan 24 uur en dan mag ik weer een wijntje.
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben drastisch geminderd de afgelopen weken
Ik drink alleen in het weekend eigenlijk, etentjes, borrels ed. daargelaten.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef Tezz het volgende:
Wij gaan uit eten zometeen en mijn man rijdt, maar ik geloof dat het niet verstandig is als ik een wijntje drink!
Maar het is weekend!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik drink alleen in het weekend eigenlijk, etentjes, borrels ed. daargelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |