Jouw gevoel is nu belangrijker dan haar gevoelens, want ZIJ is meer dan eens de fout in gegaan.quote:Op zondag 5 december 2010 12:49 schreef henk91 het volgende:
ze doet dat idd ze zegt ja je maakt me kapot etc etc. ik heb ook nog gevoel en dat soort dingen
Zij gaat vreemd.quote:Op zondag 5 december 2010 12:49 schreef henk91 het volgende:
ze doet dat idd ze zegt ja je maakt me kapot etc etc. ik heb ook nog gevoel en dat soort dingen
Sowieso, wat is dat voor drama queen actie?quote:Op zondag 5 december 2010 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jouw gevoel is nu belangrijker dan haar gevoelens, want ZIJ is meer dan eens de fout in gegaan.
Die heeft lef! En jij bent van steen, zeker?quote:Op zondag 5 december 2010 12:49 schreef henk91 het volgende:
Doet ze de toneel academie? Ze neemt echt een loopje met je!!quote:Op zondag 5 december 2010 13:11 schreef henk91 het volgende:
ze is ouder dan ik, ze zegt het te willen bewijzen door heel lief te doen. daarnaast nooit zoiets gedaan
Dat is niks bewijzen, dat is de hele easy way out nemen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:11 schreef henk91 het volgende:
ze is ouder dan ik, ze zegt het te willen bewijzen door heel lief te doen. daarnaast nooit zoiets gedaan
Nee dat is precies hetzelfde...quote:Op zondag 5 december 2010 13:27 schreef henk91 het volgende:
ik vond t een grappige reactie das anders
Je weet wel dat mens waar je van houdt en bij blijft terwijl ze gewoon een ander neukt op vakantie.quote:
Inderdaad, beste Henk, je moet het helemaal zelf weten. Of dit is een grap, of je laat je echt als deurmat gebruiken. Als je denkt zo gelukkig te worden, dan wens ik je het allerbeste!quote:Op zondag 5 december 2010 13:43 schreef Daniel1976 het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
We kunnen wel ontopic blijven, maar hoe vaak wil je nog hetzelfde horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |