abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:56:54 #26
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_89487159
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:37 schreef heloef het volgende:
Dat je hier over moet nadenken zegt wat over je gevoel van eigenwaarde TS. Je laat je gewoon gebruiken door een vrouw die het niet waard is.
Dat is makkelijk praten. Hij houd blijkbaar van haar en vind haar dus wel de moeite waard. Dat dat verspilde moeite is zal hij zelf na een tijdje ook wel inzien. (Hoop ik)

[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 03-12-2010 19:04:01 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:57:09 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89487168
Wat is er gebeurd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:59:47 #28
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_89487272
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:57 schreef Copycat het volgende:
Wat is er gebeurd?
Geen idee eigenlijk maar als ik zo de quotes en de reacties lees heeft het dinnetje van de TS gezoend met een ander, heeft daar gevoelens door gekregen en heeft m later uitgenodigd. TS vraagt wat ie moet doen.
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:01:37 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89487334
zo, opgeschoond, nergens voor nodig om TS af te branden of stoere internetheld te spelen

OP weer teruggezet dus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:02:20 #30
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_89487354
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:00 schreef capricia het volgende:
Kan de OP terug?
De TS heeft al zijn berichten verwijderd.... :{

Re is t topic nu aan t opschonen. Misschien dat de TS dan weer wil terug komen naar het topic.
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:02:42 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89487369
Re!

TS: dus ze vindt dat ze meer rekening met hem dan met jou moet houden?
pi_89496002
Waarom is het niet netjes hem af te bellen? Die andere jongen zal het heus wel begrijpen hoor. Als je andermans vriendin aflebbert en ze wordt verliefd op je en vriendlief vindt het geen goed idee dat je samen nog een vakantie doorbrengt, dan vraag je echt niks geks.
Dus dat het niet netjes is hem af te bellen is geen argument, maar een kustmoes.
Ergo: Zij wil hem graag zien.

Ik zou zeggen: Leg haar dit voor, en laat haar haar keuze maken.

Oh ja, en stel gelijk een termijn. Anders schuift ze het op de lange baan totdat hij er is.
  vrijdag 3 december 2010 @ 22:14:30 #33
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_89497585
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom is het niet netjes hem af te bellen? Die andere jongen zal het heus wel begrijpen hoor. Als je andermans vriendin aflebbert en ze wordt verliefd op je en vriendlief vindt het geen goed idee dat je samen nog een vakantie doorbrengt, dan vraag je echt niks geks.
Dus dat het niet netjes is hem af te bellen is geen argument, maar een kustmoes.

Oh ja, en stel gelijk een termijn. Anders schuift ze het op de lange baan totdat hij er is.
Goede tip! ^O^ Heb ik uiteindelijk ook gedaan want anders zat ze nu (4 jaar later inm) nog te twijfelen tussen hem en mij. :P
pi_89497721
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Zij heeft de keuze voor die ander al lang gemaakt, haar huidige relatie is d'r niets waard.
  vrijdag 3 december 2010 @ 22:22:44 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89498034
quote:

Een ultimatum zou nog kunnen helpen onder het mom van hij of ik.

Maar ik denk dat TS haar toch moet dumpen anders zoent ze straks weer met iemand anders.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89498454
Zachte heelmeester maken stinkende wonden - afkappen want helaas, je vriendin is achterbaks.
pi_89507769
als een vrouw vreemdgaat is het gewoon over!! niks geen herkansing.
als ik vreemd zou gaan doet mijn girl het ook!! anders is ze gek
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  zaterdag 4 december 2010 @ 02:41:23 #38
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_89507774
Je laat je gebruiken....

Tijd voor een andere meid.

Good luck
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_89510306
tja, al geclaimd dat ze hem moet afbellen
reactie: ze zou het proberen.
afwachten en kijken wat ik doe is lastig na een relatie van 3 jaar

[ Bericht 0% gewijzigd door henk91 op 05-12-2010 15:21:33 ]
pi_89510345
Wat het meerendeel van het volk zou zeggen: DUMPEN
Wat jij wil: Achter haar aan blijven wandelen en hopen dat het goedkomt waardoor je in een relatie zal belanden waar over je heen wordt gelopen.
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:56:13 #41
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_89510460
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 10:47 schreef henk91 het volgende:
afwachten en kijken wat ik doe is lastig na een relatie van 2 jaar
Klopt. IS ook lastig, vooral omdat je nu met je hart denkt, en niet met je hoofd. Daarnaast had je waarschijnlijk al een beetje een toekomst voor jullie 2-en uitbedacht, EN je voelt nu pijn waardoor je ook weer de behoefte hebt om bij iemand te zijn.

Maar goed, aan het eind van de dag is ze nog steeds ontrouw geweest en heeft ze daarover gelogen (of het verzwegen, maar dat is in dit soort gevallen gewoon het zelfde...).

Rationeel weet je dus dat het niet meer goed gaat komen. Emotioneel zit je op de wip.

Wij kunnen dan wel allemaal zeggen wat je zou moeten doen, maar dat blijft toch moeilijk, en zul je helemaal zelf moeten doen.

Het beste wat ik kan zeggen: als dit bij iemand anders zou zijn gebeurd, en jij staat daar als buitenstaander bij.... wat zou je er dan van vinden, en wat zou je de jongen adviseren!?
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:01:10 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89510544
Ze zou het proberen?
Weet ze af en toe niet meer hoe een telefoon werkt of zo?
pi_89510632
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zij heeft de keuze voor die ander al lang gemaakt, haar huidige relatie is d'r niets waard.
Dit dus.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_89511547
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
Ze zou het proberen?
Weet ze af en toe niet meer hoe een telefoon werkt of zo?
Inderdaad, kom op zeg :')

Ik begrijp best dat het moeilijk is en dat je een relatie van twee jaar niet zo maar op wilt geven, maar wil je je op deze manier laten behandelen door haar? Zij nodigt een jongen voor wie ze gevoelens heeft uit en vindt het niet netjes om hem af te bellen. Ze houdt dus liever rekening met zijn gevoelens dan die van jou.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:52:13 #45
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89511686
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 10:47 schreef henk91 het volgende:
afwachten en kijken wat ik doe is lastig na een relatie van 2 jaar
Tja, misschien niet wat je wil horen, maar ik zou d'r dumpen. Of je blijft gewoon lekker een faalhaas die als backup kan dienen terwijl zijn vriendin andere gasten neukt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89511990
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:47 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Inderdaad, kom op zeg :')

Ik begrijp best dat het moeilijk is en dat je een relatie van twee jaar niet zo maar op wilt geven, maar wil je je op deze manier laten behandelen door haar? Zij nodigt een jongen voor wie ze gevoelens heeft uit en vindt het niet netjes om hem af te bellen. Ze houdt dus liever rekening met zijn gevoelens dan die van jou.
Belangrijk punt. :Y
pi_89512130
goh.. Ze vindt het niet netjes om een vent waarmee ze vreemd is geweest af te bellen.
Ze zou je op haar knieën moeten bedanken dat je haar niet onmiddellijk je leven hebt uitgetrapt.
Wat anderen al zeiden: ze houdt meer rekening met hem dan met jou.
Een keer iets stoms doen kan gebeuren, maar dit klopt niet hoor.
Ik zou ook eens een serieus gesprek met haar hebben over wat jullie relatie voor haar betekent. Het lijkt erop dat ze genoeg van je heeft of je totaal niet serieus neemt.
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:10:29 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89512341
Holy crap, wat denk je zelf man! 8)7
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:55:04 #49
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_89513657
Als je nog verliefd bent op je vriendin en bij haar wilt blijven, moet je dit vooral doen. Jullie verdienen elkaar :)
Geek is the new Chique
pi_89515623
TS, what the fuck.

Ben je labiel ofzo? :| Kom op man, je vriendin gaat vreemd, en jij doet gewoon een beetje alsof er niets gebeurd is omdat je nog verliefd op haar bent ofzo??? wat de neuk gast, waar zijn je ballen, waar is je eigenwaarde. Ik vind dit echt behoorlijke mongoloïde gedrag moet ik zeggen.

Dit hele verhaal is 1 grote faal.

Je vriendin gaat vreemd: dumpen
Je vriendin gaat vreemd maar vertelt het je pas na een paar maanden: dumpen
Je vriendin vertelt je dat ze gevoelens voor de jongen waarmee ze vreemd is gegaan heeft: dumpen
Je vriendin nodigt die jongen uit voor een vakantie in Nederland: dumpen

quote:
ik heb al gezegd dat ze dit moet afbellen maar hier wordt moeilijk over gedaan
?!?! WOTZEFOCK OUWE. Als jij zegt dat ze het af moet bellen moet ze luisteren, en anders moet ze oprotten. Moet ze sowieso al, maar jij bent zwak als de nete.

Ben je nou echt zo achterlijk dat wij het allemaal voor je moeten uitkauwen?? Had je dit niet zelf kunnen bedenken? Kom op zeg, wees een vent. Wat een slappe hap :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')