www.slipknot1.comquote:SLIPKNOT RETURN IN 2011
12/3/10 0 Comments
Slipknot are proud to announce that they will return in 2011 to headline the UK’s Sonisphere Festival. The weekend event at the world famous Knebworth site is set for Friday July 8th- Sunday July 10th.
Expect the band to bring an incendiary show to Sonisphere, as the icons prepare to honour Paul Gray’s memory and musical career with their Knebworth appearance. Slipknot say, “We’re looking forward to spending our summer in Europe. This tour is about us and our fans. It’s about celebrating the life of our brother, Paul and his legacy. The door is neither open nor closed. This tour is about burning down that door. See you this summer.”
The band hope you will come join them in Europe next Summer to celebrate and remember their brother, Paul Gray.
Check back soon for info on tickets and on sale dates.
Ga ff terug naar het MJ topicquote:
gothic is bagger, maar waarom post je dat hier?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:05 schreef Skv het volgende:
Dan? Het verneuken aan gothicbagger?Genoeg beters te doen.
waarschijnlijk allen live er bij - op de achtergrondquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
mij benieuwen wie de nieuwe bassist wordt...
[..]
gothic is bagger, maar waarom post je dat hier?
Een mening kan heel goed dom zijn. Nooit opgevallen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:12 schreef Skv het volgende:
Het is niet dom, het is een mening. Meningen zijn niet dom.
Hoop ik niet, dan zou het echt zon band worden die op hun oude succes gaat teren (zoals gnr nu doet, en metallica gedaan heeft)quote:waarschijnlijk allen live er bij - op de achtergrond
weet ik niet, of hij ook die snelle nummer kan bijbenen. Maar dat is idd wel een goede.quote:Op zondag 5 december 2010 12:24 schreef BierUitBlik het volgende:
[..]
Hoop ik niet, dan zou het echt zon band worden die op hun oude succes gaat teren (zoals gnr nu doet, en metallica gedaan heeft)
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de bassist van stone sour erbij halen. Root en Taylor kennen hem al.
Aanwezig!quote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef rangesparkey het volgende:
SLIPKNOT HEADLINER OP GMM!
www.graspop.be
waarschijnlijk omdat het een muzikale melding oid is?quote:
Krijg je dan geen problemen met de gitaarbezetting. Je mist dan toch een gitarist...quote:Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb ook liever Stone Sour maar denk ook dat dit de laatste tour van Slipknot zal zijn. Soort afscheidstour.
Ik denk dat, als hij uberhaupt een masker krijgt dat, hij dan een neutraal masker krijgt. Beetje zoals bij Vermillion live @ TMF awards.
Zou ook zomaar kunnen dat Chris, Sid of Craig bas gaat spelen. Er is wel eens gezegd: we kunnen allemaal meerdere instrumenten spelen dus misschien komt er helemaal geen vervanging.
Nee Jim en Mick spelen gitaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Krijg je dan geen problemen met de gitaarbezetting. Je mist dan toch een gitarist...
Wie zijn Chris, Sid of Craig danquote:
Vind ik niet. Als je een band niet moet voortzetten op het moment dat er iemand uit stapt of dood gaat dan hou je weinig bands over.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:12 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik vind dat ze dit niet moeten doen eigenlijk. Met het overlijden van Paul Gray vind ik dat het dan ookecht klaar moet zijn.
Oh ik ken Slipknot wel hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:47 schreef AgeEll het volgende:
chirs = percussie
sid = dj
craig = die met die spikes - achtergrond geluiden
graspop gaat m wel worden
@ komakie - luister het eerste album = echt geniaal (wel tegen herrie kunnen, tis geen stone sour)
Een beetje, daarom luister ik tegenwoordig ook wat meer metalquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:21 schreef AgeEll het volgende:
ow ok
ik ben dan weer niet zo van de punk
tock gaan we behoorlijk vaak naar dezelfde concerten heb ik het idee
punk is toch ook een beetje dood![]()
Wat een achterlijke trol ben jijquote:
Rot dan op!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:05 schreef Skv het volgende:
Dan? Het verneuken aan gothicbagger?Genoeg beters te doen.
Jouw mening duidelijk welquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:12 schreef Skv het volgende:
Het is niet dom, het is een mening. Meningen zijn niet dom.
dit...quote:Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
. Verder lijkt mij dat wel weer leuk Slipknot te zien. Mede door deze band luister ik nu metal
Check mijn topic Slipknot eerste headliner op Graspop!quote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef rangesparkey het volgende:
SLIPKNOT HEADLINER OP GMM!
www.graspop.be
Nopequote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef oloccin het volgende:
JAAAAhopelijk komen ze naar nederland!
Chris speelt fulltime bass bij een andere band kan even niet op komen welke..quote:Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef -Menn0- het volgende:
Zou ook zomaar kunnen dat Chris, Sid of Craig bas gaat spelen. Er is wel eens gezegd: we kunnen allemaal meerdere instrumenten spelen dus misschien komt er helemaal geen vervanging.
100% mee eens!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:18 schreef Komakie het volgende:
Even over de laatste opmerking.
Ik vind Stone Sour sowieso veelzijdiger en Corey kan veel beter laten zien wat hij allemaal kan met zijn stem. Hij kan geweldig schreeuwen. Iets wat hij goed laat zien in Slipknot (en soms Stone Sour) maar hij heeft ook een hele mooie zangstem en die komt in Stone Sour veel beter tot zijn recht.
heel Slipknot kent die gast, aangezien hij een van de crewleden van Slipknot wasquote:Op zondag 5 december 2010 12:24 schreef BierUitBlik het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de bassist van stone sour erbij halen. Root en Taylor kennen hem al.
Daar kan ik zeker inkomen..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:18 schreef Komakie het volgende:
Even over de laatste opmerking.
Ik vind Stone Sour sowieso veelzijdiger en Corey kan veel beter laten zien wat hij allemaal kan met zijn stem. Hij kan geweldig schreeuwen. Iets wat hij goed laat zien in Slipknot (en soms Stone Sour) maar hij heeft ook een hele mooie zangstem en die komt in Stone Sour veel beter tot zijn recht.
Daarnaast is Stone Sour melodieuzer en vind ik dat mooier.
Slipknot kan op zijn tijd ook leuk zijn, maar Stone Sour kan ik gewoon elk moment van de dag aanzetten. Slipknot moet ik net zin in hebben.
Eerlijk gezegd vond ik de muziek tijdens Rock am Ring niet super strak gespeeld. Verder zaten er wel gruwelijke stukken bij en is de act idd wel vetquote:Op donderdag 9 december 2010 11:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Daar kan ik zeker inkomen..
Maar we hebben het over de gruwelijke live act van Slipknot die we misschien wel voor de laatste x kunnen bijwonen...
Zeg eerlijk ze zijn echt in VORM daaro..quote:Op donderdag 9 december 2010 14:03 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind allebei top maar als ik dan toch moet kiezen dan kies ik voor Stone Sour. Maar ik zit as we speak de Live at Download dvd te kijken!
Muziekgewijs vind er vaak veel verschil tussen dvd live en echt live zitten. Niet hoe het gespeeld wordt, maar hoe het uiteindelijk uit die speakers komt.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:07 schreef BzP het volgende:
Moet je eens de DVD van hun at the Download 2009 kijken...
Topprestatie.. Alles klopt daar
En de improvisatie solo's van Root tussendoor maakt hem echt een baas...
Terechte klachten.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:47 schreef AgeEll het volgende:
tis een logische discussie doordat corey in allebei zit, maar die bands maken wel echt verschillende muziek.
Corey is ook echt anders.
bij slipknot is t soms chaotisch, maar die act maar echt wat goed, er staat echt wat. Daarbij vind ik dat ze echt vette nummers hebben.
Bij allebei d acts vind ik wel dat ze iets langer op het podium mogen staan. Op RaR deed Slipknot er dan ook iets langer over headliner, maar ik heb ook gezien bij allebei dat ze met een 1 uur en 15 minuten klaar waren.
En mijn commentaar op Slipknot is dat ze bijna alleen maar het eerste album spelen en weinig van de rest.
Maar ik ben dolblij dat Slipknot weer gaat touren, en weet dat er dan altijd weer haters te vinden zijn. Geld ook voor Metallica trouwens
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:03 schreef AgeEll het volgende:
Not until I say, jump the fuck up.....
NOT UNTIL I SAY - JUMP THE FUCK UP
quote:'Bout time I set this record straight
Cuz all the needlenose punchin' is making me irate
Sick o' my bitchin' fallin' on deaf ears
Where you gonna be in the next ten years?
The crew and all the fools, and all the politix
Get your lips ready, gonna gag, gonna make you sick
You got dick when they passed out the good stuff
BAM!
Are you sick of me?
Jumpdafuckup!
Fuck me! I'm all out of enemies!
Dat zegt meer iets over de audio opstelling van het evenement dan de bekwaamheid van de muzikanten...quote:Op donderdag 9 december 2010 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Muziekgewijs vind er vaak veel verschil tussen dvd live en echt live zitten. Niet hoe het gespeeld wordt, maar hoe het uiteindelijk uit die speakers komt.
Nee hoor, dacht je dat die opnamens niet even heel netjes gefilterd worden?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over de audio opstelling van het evenement dan de bekwaamheid van de muzikanten...
Voor mij ook, 17 jaar slipknot en pantera... \m/quote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef Leatherneck het volgende:
Ah cool, Slipknot; "de tijd waar het allemaal begon", voor mij dan. Wel tof dat ze hierheen komen.
Kwam laatst dat eerste album Mate Feed Kill Repeat nog tegen in de kast, weer even gedraaid. Nostalgie.
Nice!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Voor mij ook, 17 jaar slipknot en pantera... \m/
MFKR heb ik vorig jaar ergens nog een x geluistered..
Het is wel nostalgie en het gevoel wat ik daarbij heb/had is wel heel wat anders dan dat ik tegenwoordig heb bij Slipknot. Toen was het nog rebels en ziek, tegenwoordig is het een mega act.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Nice!Trouwe fan..
Doet me weer denken aan TMF in 2000, als 14 jarige kijkend naar Slipknot vanuit me bedje om 23 uur 's nachts:
Ja, heb je zeker een punt mee. In die periode moest de band zich nog bewijzen voor het grote publiek, wat ze ook zeker gelukt is (en ook idd wat hun act wel heeft veranderd, al zijn ze live nu wel wat beter imoquote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is wel nostalgie en het gevoel wat ik daarbij heb/had is wel heel wat anders dan dat ik tegenwoordig heb bij Slipknot. Toen was het nog rebels en ziek, tegenwoordig is het een mega act.
Het feit dat je op dat filmpje van Dynamo ziet dat ze eigenlijk helemaal geen decor hebben op een paar doeken na dus de leden allemaal de hele tijd door elkaar lopen op een relatief klein podium zonder trommels die super gestyled eruit zien. Dat is wel lachen om te zien.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja, heb je zeker een punt mee. In die periode moest de band zich nog bewijzen voor het grote publiek, wat ze ook zeker gelukt is (en ook idd wat hun act wel heeft veranderd, al zijn ze live nu wel wat beter imo).
Toch blijf ik Slipknot tof vinden en het was voor mij persoonlijk een goede opstap om de metal wereld te leren kennen.
Sic at the Conan o Brian showquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het feit dat je op dat filmpje van Dynamo ziet dat ze eigenlijk helemaal geen decor hebben op een paar doeken na dus de leden allemaal de hele tijd door elkaar lopen op een relatief klein podium zonder trommels die super gestyled eruit zien. Dat is wel lachen om te zien.
Ik heb ze ook wel eens bij zo'n amerikaanse talkshow zien optreden. Dat ze met z'n allen op zo'n podium van 3 bij 3 meter stonden. Geniaal was dat
http://slipknot1.com/story/news/update_regarding_summer_shows-1quote:March 10, 2011
For their upcoming shows in 2011, Slipknot has asked Donnie Steele to fill in for Paul Gray on bass. Donnie, as some may recall, was the original guitar player in Slipknot and had actually reconnected with Paul in recent years. Said the band on their decision, “Donnie was in the band at the very beginning, and rather than get an outsider, we thought it would be a fitting tribute to Paul to play with someone from within the family. Donnie was great friends with Paul and we can’t think of a better way to celebrate his memory than with someone who was there with us at the very beginning. The eight of us are looking forward to being onstage again and honoring Paul’s legacy with our families in Europe and Brazil this summer.”
nou, blijkbaar dus nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef fixatoman het volgende:
Ik hoorde overal dat clown ging bassen?
Kippenvelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Nice!Trouwe fan..
Doet me weer denken aan TMF in 2000, als 14 jarige kijkend naar Slipknot vanuit me bedje om 23 uur 's nachts:
gaat echt niet zonder masker staan. lijkt me raar als dat wel zo is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:31 schreef fixatoman het volgende:
Ben ik eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar. Als hij uberhaupt een masker gaat dragen. Naar wat ik uit bovenstaand bericht kan opmaken staat het nog niet vast dat hij een vast lid wordt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |