Hoe haal je er eentje weg dan? Beide staan op 'geannuleerd' en ik kan verder nergens op klikken...quote:Op zondag 26 december 2010 19:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hmm dat is wel heel raar.
Heb het zelf nooit gehad, ging altijd goed.
Misschien storing ofzo? Kan je er in ieder geval eentje weghalen bij paypal zodat ze het sowieso
niet 2x eraf halen
Geen idee, zal wel zo horen dan.quote:Op zondag 26 december 2010 19:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoe haal je er eentje weg dan? Beide staan op 'geannuleerd' en ik kan verder nergens op klikken...
Heb een topicje aangemaakt op het helpdesk-gebeuren van het ASOS-forum, kijken of iemand reageert.
Nogal, ik laat wel weten als er updates zijn...quote:Op zondag 26 december 2010 19:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel zo horen dan.
Hopen dat ze snel reageren. Sux wel
Zkr snelquote:Op zondag 26 december 2010 19:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nogal, ik laat wel weten als er updates zijn...
EDIT: Dat was snel...
Hi,
I have checked your account and cannot see an order placed. Unfortunately I am unable to tell you why you are not able to pay with Paypal![]()
I sugeest may contacting them directly or try using another method of payment.
I'm sorry I can't be of anymore help on this occasion![]()
ASOS Alison xx
Morgenochtend nog maar eens proberen, en als het weer niet lukt even een belletje doen richting PayPal...![]()
Hoop het ook.quote:
Wat zijn die x'jes. Kusjes of heb je haar achternaam weggehaald?quote:Op zondag 26 december 2010 19:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nogal, ik laat wel weten als er updates zijn...
EDIT: Dat was snel...
Hi,
I have checked your account and cannot see an order placed. Unfortunately I am unable to tell you why you are not able to pay with Paypal![]()
I sugeest may contacting them directly or try using another method of payment.
I'm sorry I can't be of anymore help on this occasion![]()
ASOS Alison xx
Morgenochtend nog maar eens proberen, en als het weer niet lukt even een belletje doen richting PayPal...![]()
Heb alleen mijn naam achter 'Hi' weggehaald, die xx stonden er al op die manier. Denk dat het inderdaad kusjes zijn ofzo.quote:Op zondag 26 december 2010 20:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat zijn die x'jes. Kusjes of heb je haar achternaam weggehaald?
Lekker professioneelquote:Op zondag 26 december 2010 20:13 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb alleen mijn naam achter 'Hi' weggehaald, die xx stonden er al op die manier. Denk dat het inderdaad kusjes zijn ofzo.
Ach ja, het is een forum, vind het niet zo'n probleem. Het was me eigenlijk niet eens opgevallen to be honest.quote:Op zondag 26 december 2010 20:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lekker professioneelMaar wel grappig stiekem. Zou je reply ook met xoxo doen
quote:Op zondag 26 december 2010 20:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoop het ook.
Tevens nog een vraagje over PayPal, waarom kan ik niet in m'n betaalinstellingen? Ik krijg wanneer ik daar op klik namelijk de volgende zin te zien:
Betaalinstellingen
U heeft nog geen instellingen geselecteerd voor kleine aankopen (onder de ¤4,00 EUR) die niet hoeven te worden verzonden.
Waardeer ik zeer, maar dat hoeft niet hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef T_Fuff het volgende:
Ik wil hem best voor je kopen hoor, mijn paypal werkt perfect, moet je ff PM'en, dan regelen we het op die manier wel?
Scheelt toch weer wat dagen en geld dacht ik zo, een komend denimhead help ik graag.
Geldt alleen de allereerste keer dat je met paypal betaalt, en alleen bij webshops die in hun policy hebben staan dat je niet direct mag betalen bij hun als het de eerste keer is dat je een paypal-betaling uitvoert (zoals bij ASOS dus), omdat je anders een wanbetaler zou kunnen zijn die 'zomaar' een paypal-account aanmaakt met daaraan een bankrekening waar niks op staat, bijvoorbeeld. Irritant, maar als het goed is kan het de volgende keren dus wel.quote:Op maandag 27 december 2010 16:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Sux wel dat je er eerst geld op moest zetten.
Kan mij niet meer herinneren of ik dat moest doen
Vertel, wat is je probleem?quote:Op maandag 27 december 2010 23:46 schreef Marurk het volgende:
Altijd een ramp bij mij, een mooie broek vinden.
Als ik ga passen, zijn de meeste broeken of te wijd, of het is een raar model, of er zitten lelijke stiksels op, of de kleur is niet goed. Het is altijd wel wat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Vertel, wat is je probleem?
[..]
Hij moet dus mooi straight fit zijn en dus niet met het kruis op de knieën. De jeans moet eigenlijk de vorm van je benen volgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef BigSmurf het volgende:
Kieskeurig dus, herkenbaar hoor.
Wat voor model wil je zelf graag hebben, behalve dat het een mooi sluitende straight jeans moet zijn? Draag je je broek graag laag of juist hoog? Mag het een Dry zijn of heb je liever pre-wash?
En wat voor maat heb je normaal?
Zoiets als die eerste dus.quote:
Jep.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:20 schreef One_conundrum het volgende:
Heb je fietsbenen, zoals je profiel pic doet vermoeden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |