abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90466081
Hmm dat is wel heel raar.
Heb het zelf nooit gehad, ging altijd goed.
Misschien storing ofzo? Kan je er in ieder geval eentje weghalen bij paypal zodat ze het sowieso
niet 2x eraf halen
We fear that which we cannot see
  zondag 26 december 2010 @ 19:40:01 #252
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90466190
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hmm dat is wel heel raar.
Heb het zelf nooit gehad, ging altijd goed.
Misschien storing ofzo? Kan je er in ieder geval eentje weghalen bij paypal zodat ze het sowieso
niet 2x eraf halen
Hoe haal je er eentje weg dan? Beide staan op 'geannuleerd' en ik kan verder nergens op klikken...

Heb een topicje aangemaakt op het helpdesk-gebeuren van het ASOS-forum, kijken of iemand reageert. :{
pi_90466306
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:40 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Hoe haal je er eentje weg dan? Beide staan op 'geannuleerd' en ik kan verder nergens op klikken...

Heb een topicje aangemaakt op het helpdesk-gebeuren van het ASOS-forum, kijken of iemand reageert. :{
Geen idee, zal wel zo horen dan.
Hopen dat ze snel reageren. Sux wel :(
  zondag 26 december 2010 @ 19:46:05 #254
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90466335
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Geen idee, zal wel zo horen dan.
Hopen dat ze snel reageren. Sux wel :(
Nogal, ik laat wel weten als er updates zijn... :|W

EDIT: Dat was snel...

Hi,

I have checked your account and cannot see an order placed. Unfortunately I am unable to tell you why you are not able to pay with Paypal :o
I sugeest may contacting them directly or try using another method of payment.

I'm sorry I can't be of anymore help on this occasion :o

ASOS Alison xx

Morgenochtend nog maar eens proberen, en als het weer niet lukt even een belletje doen richting PayPal... :N
pi_90466478
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:46 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Hi,

I have checked your account and cannot see an order placed. Unfortunately I am unable to tell you why you are not able to pay with Paypal :o

ASOS Alison xx

Morgenochtend nog maar eens proberen, en als het weer niet lukt even een belletje doen richting PayPal... :N
Zkr snel :) hopen dat het lukt ;)
  zondag 26 december 2010 @ 20:05:40 #256
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90466910
quote:
11s.gif Op zondag 26 december 2010 19:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Zkr snel :) hopen dat het lukt ;)
Hoop het ook.

Tevens nog een vraagje over PayPal, waarom kan ik niet in m'n betaalinstellingen? Ik krijg wanneer ik daar op klik namelijk de volgende zin te zien:

Betaalinstellingen

U heeft nog geen instellingen geselecteerd voor kleine aankopen (onder de ¤4,00 EUR) die niet hoeven te worden verzonden.
pi_90466973
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:46 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Hi,

ASOS Alison xx

Wat zijn die x'jes. Kusjes of heb je haar achternaam weggehaald?
  zondag 26 december 2010 @ 20:13:42 #258
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90467113
quote:
99s.gif Op zondag 26 december 2010 20:08 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Wat zijn die x'jes. Kusjes of heb je haar achternaam weggehaald?
Heb alleen mijn naam achter 'Hi' weggehaald, die xx stonden er al op die manier. Denk dat het inderdaad kusjes zijn ofzo. :P
pi_90467332
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:13 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Heb alleen mijn naam achter 'Hi' weggehaald, die xx stonden er al op die manier. Denk dat het inderdaad kusjes zijn ofzo. :P
Lekker professioneel :') Maar wel grappig stiekem. Zou je reply ook met xoxo doen :P
  zondag 26 december 2010 @ 20:27:23 #260
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90467534
quote:
99s.gif Op zondag 26 december 2010 20:21 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Lekker professioneel :') Maar wel grappig stiekem. Zou je reply ook met xoxo doen :P
Ach ja, het is een forum, vind het niet zo'n probleem. Het was me eigenlijk niet eens opgevallen to be honest. ;)

Blijft deze vraag staan...
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:05 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Hoop het ook.

Tevens nog een vraagje over PayPal, waarom kan ik niet in m'n betaalinstellingen? Ik krijg wanneer ik daar op klik namelijk de volgende zin te zien:

Betaalinstellingen

U heeft nog geen instellingen geselecteerd voor kleine aankopen (onder de ¤4,00 EUR) die niet hoeven te worden verzonden.

maandag 27 december 2010 @ 12:46:12 #261
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90489695
Okee, ik heb de "oplossing", ik heb nooit eerder iets online gekocht via PayPal, dus de eerste keer móet ik geld overmaken naar m'n PayPal rekening en via dat geld wat kopen. De eerste keer mag er namelijk geen betaling gedaan worden (bij ASOS in ieder geval) met achteraf een incasso vanaf mijn bankrekening, als zekerheid zeg maar. Vage shit, maar ik moet dus eerst geld overboeken naar m'n Paypal rekening...

Nu hopen dat die broek er over een aantal dagen nog is, sowieso irritant dit, want gisteren was de laatste dag met die 10% korting code... :{
pi_90491870
Ik wil hem best voor je kopen hoor, mijn paypal werkt perfect, moet je ff PM'en, dan regelen we het op die manier wel?

Scheelt toch weer wat dagen en geld dacht ik zo, een komend denimhead help ik graag.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 27 december 2010 @ 13:45:57 #263
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90492071
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef T_Fuff het volgende:
Ik wil hem best voor je kopen hoor, mijn paypal werkt perfect, moet je ff PM'en, dan regelen we het op die manier wel?

Scheelt toch weer wat dagen en geld dacht ik zo, een komend denimhead help ik graag.
Waardeer ik zeer, maar dat hoeft niet hoor. ;)

Ik heb net al geld overgemaakt naar m'n PayPal-rekening, als ik het nu één keertje zo doe, dan kan ik de volgende keren wel gewoon direct betalen. Anders zit ik de volgende keer ook weer met dit gezeur.
pi_90492112
Daar heb je gelijk in, maar ik heb het idee dat je die broek niet wilt missen, dus ik dahct ik ben aardig!

Maar als je het eenmaal gelinkt hebt, werkt het perfect, Paypal is echt ideaal.

Behalve dat de beveiliging alleen je email met wachtwoord is :')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 27 december 2010 @ 13:50:08 #265
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90492253
Wil hem inderdaad eigenlijk niet missen, maar ik waag de gok, dan heb ik PayPal in ieder geval ook klaar. Toch bedankt!! :)

Dat er inderdaad alleen je e-mail en wachtwoord qua beveiliging voor zit valt mij ook een beetje tegen ja, enige vorm van extra beveiliging als bijvoorbeeld een TAN-code zou wel fijn zijn... :')
pi_90497834
Sux wel dat je er eerst geld op moest zetten.
Kan mij niet meer herinneren of ik dat moest doen :P
  maandag 27 december 2010 @ 16:22:04 #267
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90498389
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Sux wel dat je er eerst geld op moest zetten.
Kan mij niet meer herinneren of ik dat moest doen :P
Geldt alleen de allereerste keer dat je met paypal betaalt, en alleen bij webshops die in hun policy hebben staan dat je niet direct mag betalen bij hun als het de eerste keer is dat je een paypal-betaling uitvoert (zoals bij ASOS dus), omdat je anders een wanbetaler zou kunnen zijn die 'zomaar' een paypal-account aanmaakt met daaraan een bankrekening waar niks op staat, bijvoorbeeld. Irritant, maar als het goed is kan het de volgende keren dus wel.

Nu hopen dat de broek er nog is in mijn maat over 2 - 3 dagen. :)
pi_90517584
Iemand die in Maastricht een goede zaak weet waar ik een mooie straight fit jeans kan halen? Eentje die mooi om je benen zit, maar dus niet skinny. Meestal ga ik hiervoor naar Roermond, maar ik ben deze week in Maastricht dus als ik daar zoiets zou kunnen vinden, zou dat fantastisch zijn.
Altijd een ramp bij mij, een mooie broek vinden. :'(
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:30:01 #269
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90524861
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:46 schreef Marurk het volgende:
Altijd een ramp bij mij, een mooie broek vinden. :'(
Vertel, wat is je probleem? :)

Oh, en het geld was net overgemaakt op m'n PayPal rekening, dus ik heb net nog even snel (in redelijk aangeschoten toestand na een feest) die Edwin besteld! *O*
pi_90530433
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:30 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Vertel, wat is je probleem? :)

[..]
Als ik ga passen, zijn de meeste broeken of te wijd, of het is een raar model, of er zitten lelijke stiksels op, of de kleur is niet goed. Het is altijd wel wat.
Hetzelfde geldt een beetje voor truien. :P De meeste truien hebben tegenwoordig zo'n v-hals, en daar houd ik ook niet echt van. :P En grote, drukke opdrukken hoeft van mij ook niet.
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:08:50 #271
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90531165
Kieskeurig dus, herkenbaar hoor. :P

Wat voor model wil je zelf graag hebben, behalve dat het een mooi sluitende straight jeans moet zijn? Draag je je broek graag laag of juist hoog? Mag het een Dry zijn of heb je liever pre-wash?

En wat voor maat heb je normaal? :)
pi_90538046
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef BigSmurf het volgende:
Kieskeurig dus, herkenbaar hoor. :P

Wat voor model wil je zelf graag hebben, behalve dat het een mooi sluitende straight jeans moet zijn? Draag je je broek graag laag of juist hoog? Mag het een Dry zijn of heb je liever pre-wash?

En wat voor maat heb je normaal? :)
Hij moet dus mooi straight fit zijn en dus niet met het kruis op de knieën. De jeans moet eigenlijk de vorm van je benen volgen. :P
En ik heb de broek liever niet te hoog zitten. Dus niet tot aan m'n navel. Eerder op m'n heupen met een mooie riem erop.
En wat is dry vs prewash?
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:19:14 #273
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_90538758

VS

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:20:02 #274
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_90538775
Heb je fietsbenen, zoals je profiel pic doet vermoeden?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_90539674
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:19 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]

VS

[ afbeelding ]
Zoiets als die eerste dus. :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:20 schreef One_conundrum het volgende:
Heb je fietsbenen, zoals je profiel pic doet vermoeden?
Jep. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')