Ik heb echt een hekel aan mensen die met full size koptelefoons buiten rondlopenquote:
Gebruik hem alleen in de trein en dat soort dingen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan mensen die met full size koptelefoons buiten rondlopensorry
Veel beter geluid en lekker afgezonderd van de mensheidquote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan mensen die met full size koptelefoons buiten rondlopensorry
Ladies and gentlemen, we've got him.quote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gebruik hem alleen in de trein en dat soort dingen.
Je kunt ook je telefoonspeaker gebruiken...quote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Liever contactgestoord dan zo'n achterlijke irritante debiel met zijn schelle dopjes vol open die over twee jaar halfdoof is en waar nu iedereen zich aan ergert.
Gaat lekker vandaag hèquote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef TeleluvR het volgende:
Zo'n hoofdtelefoon én een ipad, dan moet je wel geretardeerd zijn!
Daar kan ik ook wel een boek over schrijvenquote:Op zondag 5 december 2010 20:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je kunt ook je telefoonspeaker gebruiken...
Whehe
Jij begonquote:
Ja, onderling uitwisselen is erg makkelijk daardoorquote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen m'n EMG\s binnen
NAMM '10 - EMG Pickups HZ SRO Series, Gold & Chrome X Series, Solderless Pickups, Alexi Laiho & More
Vanaf 1:30
Stuk relaxter systeem dat dan gekut met solderen
Mijn dopjes zijn niet schel!quote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Liever contactgestoord dan zo'n achterlijke irritante debiel met zijn schelle dopjes vol open die over twee jaar halfdoof is en waar nu iedereen zich aan ergert.
Goed manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |