Tangled.quote:
Die meiden waar ik dat bij deed vonden het op het moment zelf niet leuk en extreem leuk tegelijkertijd, na afloop alleen nog extreem leukquote:
Moet te doen zijn, ik zie dat weeralarm niet echt waarheid worden..quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schiphol, 20:00, trein om 20:47 of 21:17. Vliegt nu nog wel, maar goed, dat is over 5 uur, kan nog van alles veranderen.
Kut ik wilde nog wel meedoenquote:
Ik vind dat wel een deceptie hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
kan jij niet 11 keer komen in een uur?
Bonjour. Je m'appelle Stephanie. Je parle seulement un peux de francais, mais si tu parle plus lentement out tu parle hollandais je te comprend bien. Baisez?quote:
http://www.moviemeter.nl/film/50528quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef Barbusse het volgende:
En waar gaat Eden Lake eigenlijk over?
Tis maar de vraag of het wenselijk is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Dankquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tangled.
Of Rapunzel.
Ligt er aan in welk land.
De nieuwe Disney.
Neequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Wat dat ik dat niet kan?quote:
Heb jij geen IMDb of zo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef Barbusse het volgende:
mdma doe ik niet aan en met thc zit er weinig klaarkomen inquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:57 schreef Techno het volgende:
[..]
En met de nodige mdma en thc achter je kiezen!
Zo extreem lekker klaarkomen heeft bij mij als gevolg flauwvallenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die meiden waar ik dat bij deed vonden het op het moment zelf niet leuk en extreem leuk tegelijkertijd, na afloop alleen nog extreem leuk
Engelse kutjeugdquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef Barbusse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |