ik douche me straks pasquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ben weer helemaal opgefrist voor mijn werknacht straks![]()
aah je hebt weer nachtdienstquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ben weer helemaal opgefrist voor mijn werknacht straks![]()
Als Batskoning lijkt me dat handiger jaquote:
Helemaal goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
de deur van het appartement is gemaakt![]()
![]()
![]()
en de slaapkamer is ook voor de helft al geschilderd
Yup.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah je hebt weer nachtdienstwat fijn
Ik hoor het ook welquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
ik hoor het wel tegen die tijd wat de planning is toch?. Jullie zijn hier welkom, ergens anders vind ik ook best
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan zei ik niets
Doen we wel een ander keertje koffie
ik moet dit weekend ook ochtenddiensten draaienquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup.Maandag kom ik eruit en dan woensdag weer een dagdienst, das wat minder, magoed.
Pgrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ik vind het sowieso gezellig om nog langs jou te gaan, wat we ook daarvoor doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
ik hoor het wel tegen die tijd wat de planning is toch?. Jullie zijn hier welkom, ergens anders vind ik ook best
Koffie met Pienquote:
Oh bah, in het weekendquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet dit weekend ook ochtenddiensten draaien
Hoeveel moet jij de komende dagen werken dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh bah, in het weekendIk heb geen hekel aan werken in het weekend, maar dagdiensten..
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't know.
Maar ik zal het de volgende keer weer doen![]()
Valt opzich wel mee hoor. Alhoewel deze week wel wat drukker was. Heb 2 avonden + cursus gehad, nu 3 nachtdiensten en dan volgende week wo t/m vr dagdiensten, zaterdag vrij en dan zondag nog eenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveel moet jij de komende dagen werken dan?
XD Nee joh, wat je wil hoor. Maar ik vond het opvallen aangezien je het altijd doetquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I don't know.
Maar ik zal het de volgende keer weer doen
ik ben er ook geen voorstander van maar goed wat moet dat moet hequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh bah, in het weekendIk heb geen hekel aan werken in het weekend, maar dagdiensten..
![]()
Balen van de dagdienstenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee hoor. Alhoewel deze week wel wat drukker was. Heb 2 avonden + cursus gehad, nu 3 nachtdiensten en dan volgende week wo t/m vr dagdiensten, zaterdag vrij en dan zondag nog eendagdienst
![]()
Haha, ja ik doe het minderquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Nee joh, wat je wil hoor. Maar ik vond het opvallen aangezien je het altijd doet![]()
jij bent altijd welkom meisquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso gezellig om nog langs jou te gaan, wat we ook daarvoor doenEn het lijkt me ook gezellig om samen te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |