relax-zequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben er weg vanEven relaxen, tot later
Tot later Marijkequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat zou ik zielig vinden als iemand voor weet ik veel hoeveel mensen moet gaan kokenquote:
Relax ze, Liebchenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
doe ik wel vaker dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik zielig vinden als iemand voor weet ik veel hoeveel mensen moet gaan koken
Oi!quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Oi!
Gemak houwe! Of mot je pomper /mad?
Nee joh, dat hoeft niet. Ik vind het prima om iets af te spreken met mensen van hier maar dan zonder al mijn bagage zou makkelijker zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe ik wel vaker dus
Maar goed ik wil ook wel naar schiphol komen hoor
ken je die troep bij je houwequote:
Ah. Naast stofzuigen kom je ook sneeuw schuivenquote:
*stuurt wat richting LL*quote:
quote:
Zo'n machine komt hier echt niet langs hoorquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo'n machine komt hier echt niet langs hoor
Het is inmiddels ijsplaat + sneeuw, en die sneeuw is ook al bevroren gok ikWordt leuk vanavond op de fiets!
IJsplaat + sneeuwquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo'n machine komt hier echt niet langs hoor
Het is inmiddels ijsplaat + sneeuw, en die sneeuw is ook al bevroren gok ikWordt leuk vanavond op de fiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |