Tja ik kan echt geen andere reden bedenken. Het scheelt gewoon verschrikkelijk veel geld als je regelmatig in het buitenland komt.quote:Op maandag 6 december 2010 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Jvoor een knappe gebruiker vind ik ook een iphone en een android stukken beter , maar voor de "sufkutten" onderons en voor het beheersbaar houden is de bb een uitkomst en nu moeten we niet met zn allen net doen alsof het compleet ruk is want het is niet voor niks de meest gebruikte zakelijke telefoon en dat is niet alleen om het dataabonnement
quote:Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De sufkutten bij ons vinden het ook ruk. De interface is totaal onnavolgbaar, de menustructuur is ruk en je moet als gebruiker nog teveel dingetjes 'weten' ipv dat het gewoon te gebruiken is. De meesten gebruiken 'm alleen om mail op te lezen, dat gaat nog net.
(Moet er wel bijzeggen dat wij vooraal 8800's en 8820's hebben weggezet, ik weet niet hoe bruikbaar de laatste modellen zijn...)
Je hebt gelijk als je zegt dat het de enige écht te beheren oplossing is maar dat maakt het nog geen toffe oplossing. Bij gebrek aan beter de grootste worden is Windows tenslotte ook gelukt.
Nah dat + beheersbaarheid is wat mij betreft al genoeg reden om geen ander iets te nemenquote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja ik kan echt geen andere reden bedenken. Het scheelt gewoon verschrikkelijk veel geld als je regelmatig in het buitenland komt.
Dat + een beetje internetten wat moet een sufkut er nog mee mee dan ?quote:Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De sufkutten bij ons vinden het ook ruk. De interface is totaal onnavolgbaar, de menustructuur is ruk en je moet als gebruiker nog teveel dingetjes 'weten' ipv dat het gewoon te gebruiken is. De meesten gebruiken 'm alleen om mail op te lezen, dat gaat nog net.
Nog steeds even kut op een bold 9700 EN OS 6 schijnt niet echt een verbetering te zijn. INderdaad is mail net bruikbaar en ook DAT zit vol met "dat moet je maar net weten". Zoals het feit dat bv de T naar de Top van je mail springt en de N en P naar de volgende (Next) en vorige (Previous) dag springt.quote:Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
(Moet er wel bijzeggen dat wij vooraal 8800's en 8820's hebben weggezet, ik weet niet hoe bruikbaar de laatste modellen zijn...)
Plus dat dat een feature is die alleen de systeem beheerder interesseert. Management is alleen geinteresseerd in de kosten en vaart blind op systeembeheer die zegt dat ze enorm veel beheerkosten gaan besparen. Dan tellen ze zelf het gebrek aan dataroaming kosten bij die besparing op et voila.... de meest gebruikte zakelijke telefoon.quote:Je hebt gelijk als je zegt dat het de enige écht te beheren oplossing is maar dat maakt het nog geen toffe oplossing. Bij gebrek aan beter de grootste worden is Windows tenslotte ook gelukt.
Internetten op een BBquote:Op maandag 6 december 2010 12:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat + een beetje internetten wat moet een sufkut er nog mee mee dan ?
Klopt. Onze hele RvB heeft het ding al afgezworen en verzopen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Plus dat dat een feature is die alleen de systeem beheerder interesseert. Management is alleen geinteresseerd in de kosten en vaart blind op systeembeheer die zegt dat ze enorm veel beheerkosten gaan besparen. Dan tellen ze zelf het gebrek aan dataroaming kosten bij die besparing op et voila.... de meest gebruikte zakelijke telefoon.
En grotere n00bs zijn er niet dus.quote:Op maandag 6 december 2010 12:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Klopt. Onze hele RvB heeft het ding al afgezworen en verzopen..
Ach het weer + nu.nl gaat primaquote:Op maandag 6 december 2010 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Internetten op een BBGrapjas.
ook niks bedoel je ?quote:Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef KingOfMars het volgende:
Goed, ondertussen thuis ivm zieke kleuter (die nu op de bank ligt te slapen).
Altijd verbazingwekkend hoeveel je thuis gedaan krijgt ivm op de zaak. Heerlijk!
Uiteraard JK, uiteraard!quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En als kinderloze vind ik van die mensen die hun werk uit hun handen laten vallen zodra hun bloedje een snotneus heeft uiteraard tuig van de rochel.
Enkeltje Polen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En als kinderloze vind ik van die mensen die hun werk uit hun handen laten vallen zodra hun bloedje een snotneus heeft uiteraard tuig van de rochel.
Wat? En die verspilling van treincapaciteit op de koop toe nemen zeker? Ik zeg gewoon tegen een muur. Klaar!quote:
Tuig van de richel.quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |