abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 december 2010 @ 12:25:18 #76
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89582322
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 12:15 schreef Joene het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan J :) voor een knappe gebruiker vind ik ook een iphone en een android stukken beter , maar voor de "sufkutten" onderons en voor het beheersbaar houden is de bb een uitkomst en nu moeten we niet met zn allen net doen alsof het compleet ruk is want het is niet voor niks de meest gebruikte zakelijke telefoon en dat is niet alleen om het dataabonnement :)
Tja ik kan echt geen andere reden bedenken. Het scheelt gewoon verschrikkelijk veel geld als je regelmatig in het buitenland komt.
pi_89582427
quote:
9s.gif Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

De sufkutten bij ons vinden het ook ruk. De interface is totaal onnavolgbaar, de menustructuur is ruk en je moet als gebruiker nog teveel dingetjes 'weten' ipv dat het gewoon te gebruiken is. De meesten gebruiken 'm alleen om mail op te lezen, dat gaat nog net.

(Moet er wel bijzeggen dat wij vooraal 8800's en 8820's hebben weggezet, ik weet niet hoe bruikbaar de laatste modellen zijn...)

Je hebt gelijk als je zegt dat het de enige écht te beheren oplossing is maar dat maakt het nog geen toffe oplossing. Bij gebrek aan beter de grootste worden is Windows tenslotte ook gelukt :P.
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja ik kan echt geen andere reden bedenken. Het scheelt gewoon verschrikkelijk veel geld als je regelmatig in het buitenland komt.
Nah dat + beheersbaarheid is wat mij betreft al genoeg reden om geen ander iets te nemen :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_89582468
quote:

[..]

De sufkutten bij ons vinden het ook ruk. De interface is totaal onnavolgbaar, de menustructuur is ruk en je moet als gebruiker nog teveel dingetjes 'weten' ipv dat het gewoon te gebruiken is. De meesten gebruiken 'm alleen om mail op te lezen, dat gaat nog net.

Dat + een beetje internetten wat moet een sufkut er nog mee mee dan ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 december 2010 @ 12:30:13 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89582493
quote:

[..]

(Moet er wel bijzeggen dat wij vooraal 8800's en 8820's hebben weggezet, ik weet niet hoe bruikbaar de laatste modellen zijn...)
Nog steeds even kut op een bold 9700 EN OS 6 schijnt niet echt een verbetering te zijn. INderdaad is mail net bruikbaar en ook DAT zit vol met "dat moet je maar net weten". Zoals het feit dat bv de T naar de Top van je mail springt en de N en P naar de volgende (Next) en vorige (Previous) dag springt.

quote:
Je hebt gelijk als je zegt dat het de enige écht te beheren oplossing is maar dat maakt het nog geen toffe oplossing. Bij gebrek aan beter de grootste worden is Windows tenslotte ook gelukt :P.
Plus dat dat een feature is die alleen de systeem beheerder interesseert. Management is alleen geinteresseerd in de kosten en vaart blind op systeembeheer die zegt dat ze enorm veel beheerkosten gaan besparen. Dan tellen ze zelf het gebrek aan dataroaming kosten bij die besparing op et voila.... de meest gebruikte zakelijke telefoon.
pi_89582518
We hebben hier ook mensen met een iphone lopen die een nokia erbij hebben om te bellen want de iphone is te snel leeg , etc en zo is er altijd wat :{
pi_89582575
ik als "it-afdeling" zeg BB is top , bespaart geld , beheersbaar , mail kan erop worden gelezen en ze kunnen internetten , bellen en smsen. Zie niet in wat men meer moet doen op een telefoon
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 december 2010 @ 12:33:21 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89582602
quote:
8s.gif Op maandag 6 december 2010 12:29 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat + een beetje internetten wat moet een sufkut er nog mee mee dan ?
Internetten op een BB :D Grapjas.
pi_89582973
quote:
6s.gif Op maandag 6 december 2010 12:30 schreef Swetsenegger het volgende:

Plus dat dat een feature is die alleen de systeem beheerder interesseert. Management is alleen geinteresseerd in de kosten en vaart blind op systeembeheer die zegt dat ze enorm veel beheerkosten gaan besparen. Dan tellen ze zelf het gebrek aan dataroaming kosten bij die besparing op et voila.... de meest gebruikte zakelijke telefoon.
Klopt. Onze hele RvB heeft het ding al afgezworen en verzopen. :P.
pi_89583027
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2010 12:43 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Klopt. Onze hele RvB heeft het ding al afgezworen en verzopen. :P.
En grotere n00bs zijn er niet dus. :P.
pi_89583639
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2010 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Internetten op een BB :D Grapjas.
Ach het weer + nu.nl gaat prima :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 december 2010 @ 13:19:08 #86
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89584092
quote:
8s.gif Op maandag 6 december 2010 13:03 schreef Joene het volgende:

[..]

Ach het weer + nu.nl gaat prima :D
uhuh

:')
pi_89585839
http://buienradar.mobi/
35x fijner voor mobieltjes.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_89585916
Hallo.
pi_89589176
Goed, ondertussen thuis ivm zieke kleuter (die nu op de bank ligt te slapen).

Altijd verbazingwekkend hoeveel je thuis gedaan krijgt ivm op de zaak. Heerlijk!
pi_89590061
i.t.t. i.p.v. i.v.m.
pi_89590112
Ok JK thx!
pi_89590126
En als kinderloze vind ik van die mensen die hun werk uit hun handen laten vallen zodra hun bloedje een snotneus heeft uiteraard tuig van de rochel.
pi_89590133
quote:
15s.gif Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef KingOfMars het volgende:
Goed, ondertussen thuis ivm zieke kleuter (die nu op de bank ligt te slapen).

Altijd verbazingwekkend hoeveel je thuis gedaan krijgt ivm op de zaak. Heerlijk!
ook niks bedoel je ?
pi_89590172
quote:
6s.gif Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En als kinderloze vind ik van die mensen die hun werk uit hun handen laten vallen zodra hun bloedje een snotneus heeft uiteraard tuig van de rochel.
Uiteraard JK, uiteraard!
  maandag 6 december 2010 @ 15:55:38 #95
141482 Q.
JurassiQ
pi_89590299
quote:
Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Enkeltje Polen.
For great justice!
pi_89590397
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 15:55 schreef Q. het volgende:

[..]

Enkeltje Polen.
Wat? En die verspilling van treincapaciteit op de koop toe nemen zeker? Ik zeg gewoon tegen een muur. Klaar!
pi_89590406
kutcookies
  maandag 6 december 2010 @ 16:05:29 #98
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_89590671
quote:
6s.gif Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tuig van de richel.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_89590682
Pots je altijd onder mijn naam J.
pi_89590781
quote:
8s.gif Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Joene het volgende:
Pots je altijd onder mijn naam J.
Mja sorry dat moest dus eigenlijk onder mijn "JohnnyKnoxville" account. Je weet wel, het account wat ik gebruik om de kinderloze Applehater mee uit te hangen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')