ik snap het J.quote:Op maandag 6 december 2010 16:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja sorry dat moest dus eigenlijk onder mijn "JohnnyKnoxville" account. Je weet wel, het account wat ik gebruik om de kinderloze Applehater mee uit te hangen!
Anders doe je dat alsnog ff ?quote:Op maandag 6 december 2010 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al eens geopperd dat alle chinezen een pijnlijke dood moeten sterven?
Hmmm ja heeft ook weinig nut om het in twee topics te spammen , maar het zuigt wel idd.quote:Op maandag 6 december 2010 19:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Snap ik. Had het hele gedoe gemist joh. Zwaar klote weer..
quote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja heeft ook weinig nut om het in twee topics te spammen , maar het zuigt wel idd.
Ben er wel weer ff klaar mee voor vandaag .
Wellus J.quote:
Dat begrijpt ik toch Swetsquote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
En dat bedoel ik natuurlijk op een hele mannelijke, niet gay, manier.
Dat spreekt voor zich
Najah 1 na laatste dan !quote:
Niet op een manier dat je zegt van ik jank 'm d'r gelijk ff in bij je?quote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
En dat bedoel ik natuurlijk op een hele mannelijke, niet gay, manier.
Dat spreekt voor zich
Mn anus wat doe je J.quote:Op maandag 6 december 2010 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niet op een manier dat je zegt van ik jank 'm d'r gelijk ff in bij je?
Scheelt stukken J , toch gauw een minuut of 30.quote:
Ik weet nog dat eloise en ik op een gegeven moment echt spuugziek waren van alle vooronderzoeken. NOG een keer inleveren voor een onderzoekje NOG een keer een echootje. Dus wij helemaal strijdvaardig naar het ziekenhuis. "Ja... we gaan maar eens beginnen".quote:Op maandag 6 december 2010 19:54 schreef Joene het volgende:
Maar het is wel weer ff genoeg voor nu , 20 december gesprek in ziekenhuis om ff te kankeren over alles wat in onze ogen misging in deze poging en waardoor we het gevoel hebben dat het door het ziekenhuis al voor een groot deel is verneukt.
Neh. Misschien bij zijn meissie ff. Gewoon als troost.quote:Op maandag 6 december 2010 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niet op een manier dat je zegt van ik jank 'm d'r gelijk ff in bij je?
Ach het komt uiteindelijk goed dat geloof ik echt en ik geloof ook echt in die techniek van ivf enzo, maar het ge-eikel van het streekziekenhuis die ons verwezen naar Amc , en het AMc weer naar het streekziekenhuis over wie nou wat bepaalde qua medicijnen en wanneer, het doorgeven van het terugplaatsen van het aantal embryo's en dan dus verkeerd doen ,etc . Dat gaan we even bespreken de 20e.Mark Rutte en zn regime maken het voor de IVF pogingen niet beter op dus die paar kansen die we hebben wil ik wel graag zo goed mogelijk benut zien.quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet nog dat eloise en ik op een gegeven moment echt spuugziek waren van alle vooronderzoeken. NOG een keer inleveren voor een onderzoekje NOG een keer een echootje. Dus wij helemaal strijdvaardig naar het ziekenhuis. "Ja... we gaan maar eens beginnen".
Maar in die paar IVF klinieken die ons land rijk is, is het natuurlijk ook lopende band werk. En je moet inderdaad af en toe op je strepen gaan staan om gehoord te worden. Veel succes en.... just hang in there. Op een gegeven moment lukt het!
Zo lekker mn dop in de utrogestan !quote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neh. Misschien bij zijn meissie ff. Gewoon als troost.
Ja dat begrijp ik. Wij zijn hier ook doelbewust gelijk naar het Dijkzicht gegaan. Kan wel naar het ziekenhuis die hier een straat achterzit, maar dan zou ik uiteindelijk bij een succesvolle punctie alsnog met een paar eitjes in een thermoskan naar het Dijkzicht gereden moeten hebben gezijn geworden.quote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach het komt uiteindelijk goed dat geloof ik echt en ik geloof ook echt in die techniek van ivf enzo, maar het ge-eikel van het streekziekenhuis die ons verwezen naar Amc , en het AMc weer naar het streekziekenhuis over wie nou wat bepaalde qua medicijnen en wanneer, het doorgeven van het terugplaatsen van het aantal embryo's en dan dus verkeerd doen ,etc . Dat gaan we even bespreken de 20e.Mark Rutte en zn regime maken het voor de IVF pogingen niet beter op dus die paar kansen die we hebben wil ik wel graag zo goed mogelijk benut zien.
Dat dus de afstand naar het AMC om ff snel 2 seconde een echo te doen is niet echt fijn / realistisch om te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Wij zijn hier ook doelbewust gelijk naar het Dijkzicht gegaan. Kan wel naar het ziekenhuis die hier een straat achterzit, maar dan zou ik uiteindelijk bij een succesvolle punctie alsnog met een paar eitjes in een thermoskan naar het Dijkzicht gereden moeten hebben gezijn geworden.
Dus dan dat half uurtje meer per keer maar geïnvesteerd en direct naar het Dijkzicht. Maar ja... jullie zitten wel een behoorlijk eind van het AMC af.
Onzin, gewoon doorrijden!quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:02 schreef Joene het volgende:
Zo de snelweg waar ik langs moet is afgesloten ! Ik blijf nog even lekker thuis !
Ja doe ik ook als het licht is en de snelweg open.quote:
Ik weet het nietquote:
De kabelweg is goed te doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:16 schreef n00cL30n het volgende:
Tja.. hier ook maar even kijken wat mogelijk is.
ik gaat over 30 minuten naar het werk, afspraak om half 12.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb 2 straten gelopen met de fiets tot ik op een doorgaande weg kwam waar enigzins gestrooid was, de dijk was ook wel te doen als je de fietspaden maar mishield en hier ter plaatse is het een godswonder dat ik niks gebroken heb zo glad was het.
Kan me niet altijd even goed concentrerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:47 schreef KingOfMars het volgende:
Thuiswerken is altijd okay wat mij betreft.
Daar heb ik juist meer last van op de zaak. Bijvoorbeeld door zoeen werkoverleg wat ik nu hebquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan me niet altijd even goed concentreren
Ja hubbie gaat net weg naar zijn werk!quote:
Geil! Ehm. Gezellie!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hubbie gaat net weg naar zijn werk!
Ohja, dat heb ik ook bijna. Ik ga voor ass. hoofd ICT denk ik J.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:05 schreef Joene het volgende:
Goed straks functionerings gesprek , moet ik nog wat voorbereiden ? zal ik mn bureau vast leegruimen ?
Dat zei ik ook J.quote:
Hangen je jesters ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:06 schreef Tally het volgende:
Ik ben al uit bed!
En al veel gedaan. Nu even hangen en dan zo nog even mijn media center uitpluizen
Nee die worden steeds steviger en ronder.quote:
maarja Swets , volgens een JK moeten we blij zijn met onze baan ofzo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kreeg een maand terug 10%
Ik dacht meer aan ouderwetse fransmobiel JK.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga jij nu ook zo een dikke SUV kopen, net als [anderen hier]?
*mail checkt*quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die worden steeds steviger en ronder.
Ik heb nog wel een mooie BX 16 TZi Automatique in de aanbieding uit 1991!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef Joene het volgende:
Ik dacht meer aan ouderwetse fransmobiel JK.
Ja gezeik. Leuk dat geld, maar al die verantwoordelijkheden erbij is gewoon kut.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
maarja Swets , volgens een JK moeten we blij zijn met onze baan ofzo.
Mijn SUV is ook een franse roemeen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan ouderwetse fransmobiel JK.
Precies, nu verwachten ze dat ik volgend jaar met verbeteringen komquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja gezeik. Leuk dat geld, maar al die verantwoordelijkheden erbij is gewoon kut.
Ja en dat je altijd op tijd ben enzo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Precies, nu verwachten ze dat ik volgend jaar met verbeteringen kom
Dat niet hoor , ik ben altijd eerder dan de meestequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en dat je altijd op tijd ben enzo.
Hmmm de enige kop die ik zag was die verongelijkte van die manager van mij toen ik zei dat die receptioniste misschien kon afkopen met 5% maar mij nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar mijn gesprek. We doen er al een jaar over om te beschrijven wat ik nu eigenlijk doe en ondertussen ben ik alweer aan het doorgroeien naar iets heel anders. Wil wel eens spijkers met koppen zien enzo.
Mja goed dat soort spelletjes kan ik hier gewoon echt niet spelen, niet in deze sector en niet in deze tijd. Maar ik zou zo ondertussen wel eens duidelijkheid over functie + beloning willen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm de enige kop die ik zag was die verongelijkte van die manager van mij toen ik zei dat die receptioniste misschien kon afkopen met 5% maar mij niet
Publieke sector is dat altijd moeilijker. Maar dat je geen duidelijke functieomschrijving hebt verbaasd me dan weer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja goed dat soort spelletjes kan ik hier gewoon echt niet spelen, niet in deze sector en niet in deze tijd. Maar ik zou zo ondertussen wel eens duidelijkheid over functie + beloning willen.
J ik kan het ook alleen zeggen en dan wordt er gezegd we kijken ernaar en hoor ik ook niks.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja goed dat soort spelletjes kan ik hier gewoon echt niet spelen, niet in deze sector en niet in deze tijd. Maar ik zou zo ondertussen wel eens duidelijkheid over functie + beloning willen.
Hoe meer mensen eruit hoe beter .quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier wordt gezegd geen loonsverhoging buiten kleine inflatiecorrectie (1% oid) en nóg vliegen er mensen uit..
Nouja hij is er wel maar matcht totaal niet met de realiteit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Publieke sector is dat altijd moeilijker. Maar dat je geen duidelijke functieomschrijving hebt verbaasd me dan weer.
Ah, nou das al meer dan hier. Ik HEB geen functie omschrijving en de verwachtingen hier zijn per definitie niet realistisch. Mijn baas had vandaag nog de briljante opmerking dat we ff met Apple contact op moesten nemen zodat ze timemachine voor onze NAS zouden enablen. Je weet tenslotte maar nooit of ze wellicht gisteren hun policy hebben gewijzigdquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja hij is er wel maar matcht totaal niet met de realiteit.
Bwehehehehehe.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, nou das al meer dan hier. Ik HEB geen functie omschrijving en de verwachtingen hier zijn per definitie onreeel. Mijn baas had vandaag nog de briljante opmerking dat we ff met Apple contact op moesten nemen zodat ze timemachine voor onze NAS zouden enablen. Je weet tenslotte maar nooit of ze wellicht gisteren hun policy hebben gewijzigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |