Tamelijk rusting inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarschijnlijk wel een goede visvijver, ow er is helemaal niet iemand daar.
Ik heb nog geen bitcoinsquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tamelijk rusting inderdaad. Maar geld opnemen en withdrawen werkt, dus als iemand het wil proberen
.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat zei ik ook over #AAPL 4 jaar terug
Er zitten inderdaad ook nadelen aan ja...quote:Op zondag 24 april 2011 09:29 schreef jaco het volgende:
Maar moet je nou blij zijn met zo'n enorme volatiliteit ? Het project wordt waarschijnlijk serieuzer genomen met een wat stabieler koersverloop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkochte bitcoins vandaag.
Absoluut niet, maar dat zijn groeistuipen die inherent aan dit systeem zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 09:29 schreef jaco het volgende:
Maar moet je nou blij zijn met zo'n enorme volatiliteit ? Het project wordt waarschijnlijk serieuzer genomen met een wat stabieler koersverloop.
Ik ga er een aantal kopen op Mt Gox: https://mtgox.com:443/quote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, net maar even geinstalleerd. Snap er nog niet veel van, maar is het aan te raden om wat BTC's te kopen? En waar?
Het is schaars en onvervalsbaar dus heeft het waarde.quote:Op maandag 25 april 2011 13:58 schreef eleusis het volgende:
Ik heb ff HEEL kort gelezen over de cryptografische opbouw, ik weet nog niks van de economy af... Maar wat ik me afvraag is: waarom zou iemand er dollars (of diensten) voor bieden?
Toegegeven.quote:Op maandag 25 april 2011 13:59 schreef PiRANiA het volgende:
Het is schaars en onvervalsbaar dus heeft het waarde.
Omdat iedereens PC anders redelijk onbruikbaar wordtquote:Op maandag 25 april 2011 15:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Toegegeven.
Okee, ik heb de client geïnstalleerd en "Generate" gedaan. Waarom is hij niet nu als een baas mijn 8 cores aan 't vol trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |