Daar heb je in ieder geval nog verschillende machten die er over beslissen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Valuta hebben altijd centrale punten waar ze op bouwen: banken. Dat heeft dit niet.
Met wat technische kennis kan je dit systeem volledig doorgronden en te zien waarom het veilig is..
Voorlopig wordt het nog door vrij weinig bedrijven ondersteund, maar zodra dit groter wordt heb je er zeker wat aan.
Wat ze ook zeggen, het systeem is er nog. Broncode is openbaar, iedereen kan het lezen. Bitcoin beheert zelf niets.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Daar heb je in ieder geval nog verschillende machten die er over beslissen.
Bitcoin kan kapot door 1 dominee effect van paniek of 1 roddel.... Ik heb heel heel erg weinig vertrouwen in dit systeem.
Technisch gezien was het systeem reichsmark er ook nog alleen de valuta was wel minder waard dan stookhout. Kortom dat argument zegt helemaal niks.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat ze ook zeggen, het systeem is er nog. Broncode is openbaar, iedereen kan het lezen. Bitcoin beheert zelf niets.
Wat ze ook zeggen: het netwerk is er nog. Net als dat je content van een goed gedistribueerd bittorrent-netwerk af wilt halen, dat gaat gewoon niet.
En die ene trader waar ik het over had heeft momenteel 5000 van de 1.300.000 coins, die kunnen dus niets uitrichten. En waarom zouden ze? Ze krijgen echt geld voor de coins die ze nu hebben staan.
Technisch gezien is het waterdicht voor zover ik kan zien.
Lachen, het leeft dus nogquote:Google releases open source Bitcoin client
A Google engineer has released an open source Java client for the Bitcoin peer-to-peer currency system, simply called BitcoinJ.
Bitcoin is an Internet currency that uses a P2P architecture for processing transactions avoiding the need for a central bank or payment system.
The BitcoinJ client is available under the Apache 2 license at Google’s code repository: http://code.google.com/p/bitcoinj/
http://www.cio.com.au/article/380396/google_releases_open_source_bitcoin_client/
Bedankt voor het aanbod, maar voorlopig ga ik er nog even niks mee doen. Ik ga flink minderen met computeren (Opeens last van RSI?), maakt Bitcoin overigens niet minder interessant.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:52 schreef PiRANiA het volgende:
Als test kunnen we heen en weer wel wat overmaken.
Je kunt overmaken op mijn FOK!Test-adres:
17nQMvzwwSjuNTDsNctR16Vr9axTEPtxnj
Ik geef het terug als ik het heb.
Als je stroom gratis is wel jaquote:
Met grondstoffen kan je niet betalen en met bitcoins wel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:18 schreef kort het volgende:
Maar wat maakt bitcoins anders dan investeren in grondstoffen![]()
Er wordt nergens ontkend dat het een valuta wordt volgens mijquote:Oké ik snap het concept van geen overheid, maar dit is net als hippies die zeggen 'we moeten van geld af, en met een puntensysteem werken' en dan niet snappen dat punten gewoon een valuta wordt dan![]()
Omdat ze hun eigen certificaar hebben gesigned (en niet door een dure partij). De verbinding is dus wel geëncrypt. Ga anders naar http://bitcoin.org/quote:Ik zie het nu gewoon als investeren in een valuta/grondstof.
-edit-
Firefox geeft een warning als ik naar https://www.bitcoin.org/ ga.
Een gemiddelde PC maakt in een jaar 50 bitcoins.quote:Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer voordat je 1 bitcoin binnen hebt dan?
1 | 1QKHjWqHXwHMeEeUGZhTdPBZ4h1UBZU2PT |
De koers gaat de laatste 2 dagen nogal omlaag ja. Fijn als je nu nieuwe coins wilt kopenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef TeringHenkie het volgende:
De spread is nog erg hoog, vooral op EUR/BTC: 0.5250 om 0.7326![]()
Verstuurd! (117053 blocks nu trouwens)quote:Maar goed, iemand zin om mij een coin te sturen?
Uurtje ongeveer volgens mij.quote:[ code verwijderd ]
Ben benieuwd hoe lang het duurt![]()
Nicequote:Ik heb nu zelf 20 euro naar BTCex gestuurd
Ben nu bezig een orderbook viewer te maken in JavaKunnen we lekker naar de boeken kijken
Aantal blocks staat nog steeds op 117053. Als dat getal omhoog gaat zul jij wel een confirmation krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef TeringHenkie het volgende:
Make that C#, gaat om proof of concept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |