Nah, ik zou aandelen World Online willen adviseren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef Leonidas82 het volgende:
Met geleend geld bitcoins kopen en speculeren
Aanmelden bij een pool (zoals BTCmine.com) en je client laten verbinden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:12 schreef McNulty het volgende:
Hoe werkt dat minen in een pool nou precies, want mijn computer maakt overuren voor niets zo te zien.
.. waarin zo'n 90% van alle handel in bitcoin gedreven wordt, dat gemanaged wordt door één persoon. Ben ik de enige die hoe meer hij zich in leest, hoe minder vertrouwen hij krijgt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
MtGox heeft zich bewezen als een betrouwbaar netwerk.
Gebruik van je hardware/cyclesquote:Op zondag 5 juni 2011 11:46 schreef MaGNeT het volgende:
Hmm, ik draai nu sinds gisterenmiddag 15:00 de Bitcoin GPU client "Phoenix".
Inmiddels al 0,35 Bitcoin verdiend, ofwel zo'n 5 dollar tegen de huidige koers.
Ik kom dus op zo'n 6 dollar per 24 uur.
Stroomverbruik is 165Watt dus 90 eurocent stroom per 24 uur.
Dan hou ik, tegen de huidige koers, zo'n 4,5 dollar over per etmaal, zonder er wat voor te hoeven doen
Of zie ik wat over het hoofd?
Hehe, ja. Maar die hardware heb ik al en er zit garantie op de onderdelen.quote:
Ja, ik heb het door. De moeilijkheidsgraad verdubbelt vrij snel.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef PiRANiA het volgende:
MaGNeT, vergeet niet dat het genereren steeds lastiger wordt.
Gebruik je de standaard client? Dat kan maanden duren.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb toch die client maar geïnstalleerd, heb het topic gevolgd en ben toch wel benieuwd naar hoe het gaat
Ik zie de blocks wel aardig oplopen, maar hoelang duurt het nou voordat je een bitcoin bij elkaar hebt gesprokkeld (gezien in blocks dus, ik begrijp dat de tijd afhankelijk is van de eigenschappen van je pc)?
quote:
quote:
Oogst je ze zelf?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:14 schreef Blinker het volgende:
Ik ga nu alweer m'n derde bitcoin verkopen van deze week
Tot nu toe uiterst rendabel.
Jep, zo'n 0.60 - 0.70 Bitcoincent per dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |