Ik zie niks bijzonders op 1:11:56.quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1:44:14 is de totale duur, bedoel je misschien 1:11:56?
Als je met VLC Player afspeelt doet ie anders qua tijd als met WMP, ik snap ook niet waarom..quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonders op 1:11:56.Zal wel een andere rip hebben dan.
Wat zie jij op 40:48?![]()
Zowel met VLC als WMP kan ik geen bluray afspelen of ik doe iets fout. (gebruik nu Media Player Classic Home Cinema)quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Als je met VLC Player afspeelt doet ie anders qua tijd als met WMP, ik snap ook niet waarom..
quote:
Oeh dat kan nog wel eens heel vet uitpakkenquote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef Dalton_ het volgende:
van Twitter voor zover het nog niet duidelijk was;)
Dj_Digital_Punk Fuck it, Ill just say it... I was in the studio with @Noisecontroller @NC_Bas today!!
quote:01. Noisecontrollers Marlboro Man
02. Josh & Wesz Overdrive
03. Brennan Heart - Cult Music (Technoboy Remix)
04. The KGB s - Fahrenheit (Technoboy remix)
05. Bioweapon Move Your Body
06. Alphaverb Back
07. The hose - Call It Hardstyle (The Raiders Remix)
08. Wildstylez Feedback
09. Max enforcer Damned
10. Pau DJ ft. Alphaverb - Hands Up 2010
11. B-front Evil
12. Hardstyle Masterz & Max Enforcer - The Stage Is Our Home (Max Enforcer Remix)
13. Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars
14. Tatanka Mess Up
quote:
Haha, die had ik ook gezien! Maar das niet de échte Sterretje, maar een nepperdquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef mstx het volgende:
Ik heb sterretje trouwens ook gespot
[ afbeelding ]
[..]
Zowel met VLC als WMP kan ik geen bluray afspelen of ik doe iets fout. (gebruik nu Media Player Classic Home Cinema)
Niet??...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Zou ie ook het "derde" sterretje hebben, net boven het geslachtsdeel, zoals de "echte" heeft??quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef mstx het volgende:
Ik heb sterretje trouwens ook gespot
[ afbeelding ]
[..]
Zowel met VLC als WMP kan ik geen bluray afspelen of ik doe iets fout. (gebruik nu Media Player Classic Home Cinema)
quote:
quote:
moest om 7.10 de bus hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 06:48 schreef Levitas het volgende:
Wat zijn jullie er trouwens vroeg bij? Het is nog geen 7:00 in Nederland, toch?
Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo vroeg wakker benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
El Dani feli!Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Ohquote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1:44:14 is de totale duur, bedoel je misschien 1:11:56?
We zijn natuurlijk allemaal extra vroeg opggestaan om Dani te feliciflapperen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:48 schreef Levitas het volgende:
Wat zijn jullie er trouwens vroeg bij? Het is nog geen 7:00 in Nederland, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |