Wat hij zegtquote:
Dat had ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef eQuaL het volgende:
Gezellig hier!
Heb net kerstlichtjes opgehangen, over mijn speakers
quote:Op maandag 6 december 2010 16:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat had ik ooken over mn sub... zo mooi onder t bureau door, sfeerverlichting, vet enzow jwtz, maar goed... dat HAD ik... totdat de lampjes kapot begonnen te trillen
Haha zo hard staan mijn speakers helaas nooit. Krijg ik last met mijn burenquote:Op maandag 6 december 2010 16:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat had ik ooken over mn sub... zo mooi onder t bureau door, sfeerverlichting, vet enzow jwtz, maar goed... dat HAD ik... totdat de lampjes kapot begonnen te trillen
quote:Op maandag 6 december 2010 16:36 schreef ElDani het volgende:
Yeuy! Fok! werkend in Utrecht gekregen.
Ouderwets Beukalarm:
Wat een baasquote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dat ie überhaupt dit gewoon doet...
[..]
Ik denk dat ik een tweede relatie ga beginnen, met de W.Y.F.Y.B.-mixjes. Ik denk namelijk dat ik er verliefd op benquote:Op maandag 6 december 2010 10:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mowguh!![]()
Wake you from your boredom #12 is erStaat op m'n site.
01. Walt Let The Music Play
02. Tommy Pulse The Answer (Part I)
03. Showtek Breakbeat Junkie
04. Wildstylez Pleasure
05. Klone Dragons Lair (Builder Remix)
06. Activator Set You Free
07. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer The Stage Is Our Home
08. Alphaverb ft. Bass Modulators Give It Up
09. DJ Thera Clash (Chain Reaction Remix)
10. The Nasty Boyz Angel (Hardstyle Masterz Cut)
11. Max Enforcer & Waverider Dilemma
12. Crypsis Jealousy
13. Zatox So High
14. The Machine Vicious Tones (Second Mix)
15. B-Front Neophobia
16. Crypsis & Chain Reaction Furious
17. Donkey Rollers Voices Of Consience
18. Activator ft. K-Project Domination (Original Acti Rave Mix)
Hahaha.. Nou ja, ik vind die how-to filmpjes altijd wel interessant, en ja, door die filmpjes leer ik ook wat termen.quote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef de_huig het volgende:
ah er zijn hier een paar mensen die de zany tutorial uitgebreid hebben bestudeerd zie ik
damn, wat past die kick er TOTAAL niet bij zegquote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef haakon het volgende:
Geen mooie kick vind ik, maar wel vet gedaan verder
nice!quote:
dat.quote:Op maandag 6 december 2010 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
damn, wat past die kick er TOTAAL niet bij zeg
Congratsquote:Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef 16meter het volgende:
Die woont niet meer in Arnhem, we wonen nu samen
1:44:14 is de totale duur, bedoel je misschien 1:11:56?quote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
1:44:14 op de Decibel DVD, ook een manier om erop te komen
CrustyClown nog gespot tijdens Wildstylez (Atrocious)
Open relatiequote:Op maandag 6 december 2010 18:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een tweede relatie ga beginnen, met de W.Y.F.Y.B.-mixjes. Ik denk namelijk dat ik er verliefd op ben
Ja poeh wat denk jij nou? Dat ze die mixjes voor zichzelf mag in n exclusieve relatie? Uh...nee!quote:
HAAAHAAA wat grappig:P das het eindequote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
1:44:14 op de Decibel DVD, ook een manier om erop te komen
CrustyClown nog gespot tijdens Wildstylez (Atrocious)
Net een koequote:Op zaterdag 4 december 2010 17:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
@ 1:06:38
Stukje daarvoor een erg mooi shot van 16meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |