Ik heb er ook niks mee. Gisteravond nog even geluisterd, maar nee, dit is gewoon bagger.quote:Op maandag 6 december 2010 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik geloof dat ik hier de enige ben die helemaal niets met breakbeat junkie heeft
* Boy_Snakeye kijkt verlegen naar de grond...quote:Op maandag 6 december 2010 11:37 schreef Koepert het volgende:
Omdat 1 plaat je niet aanstaat?Thats bullshit and you know it!
![]()
En ja ik vind Breakbeat Junkie wel ok..... daar schrok ik zelf ook van. maar t gaat me idd meer om de rest vd mix...
Ik vind het een saai nummer.quote:Op maandag 6 december 2010 11:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye kijkt verlegen naar de grond...![]()
En wat vinden we eigenlijk hiervan?
Ik vind wel iets hebben. Sinds "The Punishment" weinig van hem gehoord.
ik dus ook nietquote:Op maandag 6 december 2010 11:41 schreef 16meter het volgende:
Vet RemcoHad die al lang niet meer gehoord.
Naast punishment zijn oldskool rule en brain confusion ook heel dik!quote:Op maandag 6 december 2010 11:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye kijkt verlegen naar de grond...![]()
Ik vind wel iets hebben. Sinds "The Punishment" weinig van hem gehoord.
Vergeet Toby Emerson - Angel (Hyperdrive Remix) niet.quote:Op maandag 6 december 2010 12:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naast punishment zijn oldskool rule en brain confusion ook heel dik!
die van Scantraxx ook al een tijdjequote:Op maandag 6 december 2010 12:09 schreef haakon het volgende:
Fusion label releases collectie 2002/2010 staat op 1gabba
quote:djfrontliner B. Drooger
AS PROMISED: Frontliner LIVE @ XXlerator Matrixx December the 4th REMAKE by Frontliner http://snd.sc/fl18Kp via #soundcloud
hoe vet?!quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dat ie überhaupt dit gewoon doet...
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dat ie überhaupt dit gewoon doet...
[..]

Straks heeft elke Scantraxx artiest een eigen sublabel.quote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bioweapon krijgen misschien een eigen sublabel:
ratataquote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef eQuaL het volgende:
DIRTY SOUNDS GOING HARDSTYLE!!!
Tudududududuuuuuu
quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef eQuaL het volgende:
Tudududududuuuuuu
En ga het tegen je moeder zeggen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef eQuaL het volgende:
Tudududududuuuuuu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |