Ben benieuwd.quote:Op zondag 5 december 2010 09:21 schreef Beach het volgende:
Tja, dan alleen de leukste feesten eerst kiezen he
En later nog eens op marktplaats scoren.
Voor m'n jaarmix 34 tracks geselecteerd en als intro ga ik nog eens 9 tracks door elkaar gooien
Q is good for youquote:Op zondag 5 december 2010 09:12 schreef Levitas het volgende:
Damn, al die feesten t/m juli nu al in de voorverkoop door de BTW-verhoging. Ga het écht niet trekken om ook maar 50% van m`n kaartjes al te kopen. Zie op deze manier niet echt het voordeel van het starten van de voorverkoop ...
Super feestje, niet duur, lekkere muziek en een goede sfeer.quote:Op zondag 5 december 2010 13:11 schreef 16meter het volgende:
XXlerator was weer leuk. Drukte (wie immer) en het gedruk bij de jassen waren minder... Stond je een half uur op je jas te wachten, de balie eindelijk in zicht, drukt zo'n beveiliger je weer naar achter waardoor mensen die net aan komen lopen vooraan staan.
Wel een goede sfeer en aardig gedraaid. Frontliner live knalde er lekker op, heeft bewezen dat hij op een feestje als Loudness hoort. Alleen Magic doormixen na het intro vond ik een beetje jammer.
Aan je tweets te zien was het wel goed te doen volgens mijquote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef Koepert het volgende:
Gister Hardstyle Lovers @ Platformtheater te Groningen...onbekend zaaltje, prima geluid, erg rustig.alleen.. maar meer ruimte om te raggen...gassen.....en stampen...Meer volgt..t was laat
Twitter.quote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Aan je tweets te zien was het wel goed te doen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Za 29 januari XXLerator RAW: Thera vs. Crypsis via Thera Twitter![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 14:49 schreef T-Force het volgende:
Klopt! Staat op de Matrixx site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Za 29 januari XXLerator RAW: Thera vs. Crypsis via Thera Twitter
Line-up:
Zatox
Crypsis Vs. Thera
B-Front
Ran-D
Psyko Punkz
Hosted by MC Villain
Waarom is Nijmegen zo ver?Mixes onder de naam Khadber
Komt door die verdomde Romeinen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klopt! Staat op de Matrixx site.
Line-up:
Zatox
Crypsis Vs. Thera
B-Front
Ran-D
Psyko Punkz
Hosted by MC Villain
Waarom is Nijmegen zo ver?
Is helemaal niet ver manquote:
Voor mij is het dus 2.5 uur met het OV en een auto is me veels te veel geldquote:
Tja, ik heb ook wel de pech dat er in de omgeving Haarlem/Leiden/Amsterdam ook niet veel feesten van dit kaliber zijn. Daarvoor moet je meer in Brabant, Twente of zelfs in de kop van Friesland zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 15:27 schreef Koepert het volgende:
Je moet wat overhebben voor goeie feestjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |