volgens mij welquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:01 schreef haakon het volgende:
Remco, is die trouwens nog voorbij gekomen gister?
Niet opgemerkt iig..
Een luchtshot tijdens Noisecontrollers waarin ik jou zagquote:
Hahaaa vet! Bij hoeveelste minuut ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Een luchtshot tijdens Noisecontrollers waarin ik jou zag
Verder 16meter tijdens Zatox en ook tijdens Noisecontrollers, verder nog een Zatox shirtje langs zien komen maar weet niet of die van Snakeboy was.
DVD is nog niet helemaal bekeken, maar zit goed in elkaar
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:38 schreef 16meter het volgende:
Dat zeg je heel goed, ja. Showtek's oude nummers.
Als je nou echt oude nummers had opgenoemd zou ik het met je eens zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Showtek's oude nummers zijn gewoon baas, zoals FTS en Colours of the harder styles.
fijne kicks.
Ikkequote:
@ 1:06:38quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaaa vet! Bij hoeveelste minuut ?moet ik ff gaan zoeken
Die tracks maar voornamelijk Raver en 3 The Hard Way .. hebben gewoon zo'n heerlijke melo. Bij bijna alle tracks valt op een gegeven moment alles weg en begint de opbouw met puur het riedeltjequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je nou echt oude nummers had opgenoemd zou ik het met je eens zijn.
Ik doel dan op nummers als Brain Crackin', Seid Ihr Bereid, Save The Day en Choruz.
Die is zo vetquote:
Alphaverb in de kleinere zaal die hardtrance draaidequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef haakon het volgende:
Even over gisteren (Quake Dance):
Defector, bijna niets van gehoord..
Catatonic Overload, wel leuk setje.
Frequencerz: begint er op te lijken.
Wildstylez:
B-front:Dat lijkt er meer op! De ene na de andere knaller.
AVIO Live: FOOOKING HELL, dikste set die ik tot nu toe van ze gehoord heb, wat fijn wat fijn
Promo als afsluiterWat een held! Een paar hitjes, maar gewoon keihard raggen!
Quake Dance the 5th Anniversary was een meer dan geslaagd feest!
true!quote:
Ja, ik noemde maar wat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je nou echt oude nummers had opgenoemd zou ik het met je eens zijn.
Ik doel dan op nummers als Brain Crackin', Seid Ihr Bereid, Save The Day en Choruz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |