sterk puntquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik maak ook eten voor mijn moeder.Slapend eten gaat zo lastig.
snail trailquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik glij ook wel eens.. maar dat komt door NSFW plaatjes
quote:
Omdat Thijs dat vindtquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik doe dat ja![]()
![]()
[..]
![]()
Wrom ben je een glijbaan taartje?
je hebt het hier nog nooit gezegdquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zeg trouwens minimaal 3 keer per week dat ik een glijbaan ben en nu ineens reageert iedereen er zo op, anders echt noooooit
dan zal ik maar niet vertellen wat miniwok met mijn benen doetquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat Thijs dat vindt![]()
Dan klimt hij op de bank, en dan op mij, dan zegt hij: mama is een glijbaan? en dan gaat hij van mijn benen af glijden
jawel, echt drie keer per week hier dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt het hier nog nooit gezegd![]()
daarbij,je kan hier geen blauw oog meppen
je was ons kwijtquote:
wel!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet vertellen wat miniwok met mijn benen doet
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
Wok is een klimrek?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ookquote:
Welcome to the clubquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in koffie. En dat heb ik dus echt nooit.
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik niet van thee houd.
Echtquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zeg trouwens minimaal 3 keer per week dat ik een glijbaan ben en nu ineens reageert iedereen er zo op, anders echt noooooit
Ahwquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan klimt hij op de bank, en dan op mij, dan zegt hij: mama is een glijbaan? en dan gaat hij van mijn benen af glijden
dat ik dat gemist hebquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, echt drie keer per week hier dus
Mijn papa's been was vroeger altijd een schommel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |