Nee nee ik wil lange kragen maken met mutsen dr aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
je hebt wel bijpassende groene baretten nodig voor je hondjes dan he
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Okee dees moet nog even
[ afbeelding ]
Walk like....![]()
Nee joh die heb ik speciaal gekochtquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Klapte je niet uit elkaar in die hitte in een lange broek?
Ah, zo eenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh die heb ik speciaal gekochtZo'n hippie Wildebeast ademende, UV werende, in 10 seconden drogende, zelfwassende en strijkende hiking broek
Nee, ben niet zo van de korte broeken en had hiermee echt geen last van de hitte ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, zo eenKorte broek was niet lekkerder?
Ik hield vroeger ook alleen maar van lange broekenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo van de korte broeken en had hiermee echt geen last van de hitte ofzo
Vroeger dus echt een tomboy?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hield vroeger ook alleen maar van lange broekenNu vooral van jurkjes en rokjes
Ja, ik was best een tomboy vroegerquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroeger dus echt een tomboy?
Oh nog heel even mini-spam?
Maar nu niet meer dus met je jurkjes en rokjes?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik was best een tomboy vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |