Dat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef Z het volgende:
Als er gekozen moet worden tussen boef of held dan zeker held.
Dat zeg je toch gewoon tegen hem. Iets subtieler dan je het nu opschrijft.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:27 schreef Mainport het volgende:
Ik zit hier met een gigantisch probleem en dat is het volgende: wat doe je als een vriend je een boek heeft geleend en hij heel benieuwd is wat je ervan vindt en je diverse malen hebt gezegd het een goed leerzaam boek te vinden terwijl het in feite een kutboek is dat je niet uit wilt lezen en wat al weken naar je ligt te staren zodat je geen boeken kunt lezen die wel goed zijn waardoor alle muren op je afkomen aaa ik word gek
Eerst maar eens kijken of 'ie gaat rollen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:27 schreef Gellius het volgende:
Ik zit zo eens te prakkizeren over welk categoraal gymnasium nu het meest geschikt is voor WG. Vossius is Grunberg en Reve, maar Barlaeus is Multatuli () en Hermans (
![]()
).
Zie WG eerst maar eens op een normale basisschool te krijgen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:27 schreef Gellius het volgende:
Ik zit zo eens te prakkizeren over welk categoraal gymnasium nu het meest geschikt is voor WG. Vossius is Grunberg en Reve, maar Barlaeus is Multatuli () en Hermans (
![]()
).
Dat eerst inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of 'ie gaat rollen.
Ik was in tranen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk. Toen was ik vier.
When the world's overrunquote:
Ik ben tot oudjaarsdag in het noorden, daarna vertrek ik naar het warme zuiden. Ik meen dat schoonouders vlakbij wonen? Misschien kan je het kleintje even aan hun uitlenen in ruil voor hun auto..?quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Gellius het volgende:
Ik ben straks een hele tijd in het noorden, Sigme, maar met een kleintje en geen auto weet ik even niet hoe het komt met onze zaakjes.
Wat een prachtige post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |