quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:51 schreef k_man het volgende:
Mijn tandarts heeft vanochtend tijdens de halfjaarlijkse controle geen bijzonderheden geconstateerd. Wat een hele opluchting is. Ik heb het niet zo op tandartsen.
Uitslapen was overigens wel fijn geweest. Wat dat betreft niet zo handig gepland. Gisteravond Suede in de Paradiso en meteen vanochtend de tandarts.
Suede was een feestje. Paradiso volledig uitverkocht, maar tot op de achterste rijen enthousiast (kun je mooi zien vanaf het balkon). Het was alleen véél te hard. Zelfs met oordopjes in was het geluidsniveau maar net uit te houden. Maar soît, het was erg tof.
Wie?!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:12 schreef sigme het volgende:
Ik ga volgende week, voor het eerst in drie jaar.
Maats. Die heeft Lourens Timmer opgevolgd, inmiddels 20 jaar geleden denk ik maar Maats is nog steeds een broekie.quote:
O, Maats is je tandarts.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Maats. Die heeft Lourens Timmer opgevolgd, inmiddels 20 jaar geleden denk ik maar Maats is nog steeds een broekie.
Ik ben ook nooit in Paradiso geweest. Wel eens bijna, met GWAR, maar toen heb ik na een nacht met ze in de bus van Berlijn naar A'dam te hebben gezeten en 's ochtend met bandleden door een slapend Amsterdam te dwalen, toch maar afgezien van het concert. Wat driemaal GWAR-op-het-nippertje missen vol maakte. Nooit gezien, die band.
Is Maats verkeerd?quote:
Ik dacht het ook, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:54 schreef DO2 het volgende:
Ik dacht aanvankelijk dat je Paradiso bedoelde, sigme. Wellicht dacht L dat ook.
Ik denk dat ik gewoon in Sigme haar grapje ben gestonken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:54 schreef DO2 het volgende:
Ik dacht aanvankelijk dat je Paradiso bedoelde, sigme. Wellicht dacht L dat ook.
Ik kan het echt aanraden. Overigens ook de dikke gevoerde sokken van de markt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef DO2 het volgende:
Nee, ik wacht er toch nog maar even mee, L. De temperatuur gaat weer omhoog.
Wanneer de temperatuur onder de -9 duikt, ga ik ervoor, heb ik mezelf voorgenomen.
Het is pas echt schokkend dat je al zo lang niet bij de tandarts bent geweest.quote:
Ja, de Paradiso. Vroeger had de VPRO op 3FM de laatste uren van de dag, met op elke dag een ander thema. De hiphop van Kees de Koning, de oude plaatjes van Stoffer & Bentz, etc. Daar luisterde ik dan naar op m'n studentenkamertje. Hoe dan ook, één van de DJ's, ik meen Fons Dellen of Luc Janssen, had het consequent over de Paradiso. Da's blijven hangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |