abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90533828
Jeetje, zelfs als je bent aangenomen ben je er nog niet. Maar ach, dat weet ik uit ervaring. Ik heb bijna een jaar gewerkt voor een werkgever waar ik min of meer ben opgedrongen. Die opende het sollicitatie gesprek met de mededeling dat ze het eigenlijk niet wilde. Terwijl personeelszaken van die organisatie het juist wel graag wilde. Moet zeggen dat baas lief me het leven aardig zuur heeft gemaakt. Details bespaar ik jullie maar. Ben uiteindelijk gebleven en dat heeft me wel karakter gegeven en ik had het geluk dat personeelszaken en de organisatie als geheel er wel altijd was om erover te praten.
pi_90533980
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:57 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben een keer afgewezen terwijl ik al was aangenomen.

Had een sollicitatiegesprek, vond dat het zelf wel aardig was gegaan maar niet perfect, maar toch aangenomen. Nou, mooi. Contract zou binnen een week worden opgestuurd. Ik blij, iedereen bellen: ik heb werk! UWV gebeld om de uitkering stop te laten zetten. Word ik 3 dagen later gebeld: 'Ja, uh, sorry maar... uh... we kunnen je toch geen baan aanbieden.' Ik: 'Waaaaat, ik ben al aangenomen??' Zij: 'Ja, uh, maar de projectmanager heeft alles op eigen houtje geregeld terwijl hij had moeten overleggen met de grote baas... dus hij is ontslagen waardoor ook het project komt te vervallen... eh, sorry... MAAR we kunnen je wel een dinnerbon van 50 euro aanbieden ter compensatie, mooi opgelost toch? Nou, doeeei!' Klootzakken. :(
Een dinerbon ook echt he, uiteten is wel het laatste waar ik geld aan uit wil geven als ik het niet breed heb.
pi_90534427
met een bon ben je geen geld kwijt, ik zou het op marktplaats of hier op fok verpatsen
hou je er nog wat aan over ook
pi_90536488
Was vandaag bij een callcenter op gesprek, daar zit je dan met je internationale HBO studie, waarvan anderhalf jaar in het buitenland volbracht en 28 jaar oud...

gasten bieden echt een extreem slecht salaris maar ok...waren echt bang dat ik dus maar kort bij hun zou blijven, aangezien ik eigenlijk zo snel mogelijk weg ben als er zich iets anders voordoet...
pi_90536667
Vandaag weer een vacature aangeboden gekregen, wat een hele mooie is, maar ik vraag me af of ik het kan en wil. Soms is nee zeggen makkelijk, maar dit wordt erg lastig om ja of nee te zeggen -O-
Heb nog een andere lopen, hoop dat dat snel wat wordt, dan kies ik die :P

Ook voor het eerst een bericht via LinkedIn gekregen, van een persoon die ik niet ken, maar die gewoon op trefwoorden zoekt volgens mij. Vind het maar niks :')
pi_90537278
Kan iemand mij verder helpen?

Ik hoorde onlangs dat er voor mijn studie misschien veel mogelijkheden in een stad als Aken zijn.
Helaas weet ik geen goede Duitse vacature-site te vinden.
Kent iemand er misschien een?

Ik ben erg benieuwd.
pi_90544065
Ow, en mocht iemand een goede vacature-site voor de regio Rotterdam weten (omdat daar het meeste in de richting van mijn studie te vinden is), dan hoor ik dat ook graag.
pi_90545165
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef JL... het volgende:
Ow, en mocht iemand een goede vacature-site voor de regio Rotterdam weten (omdat daar het meeste in de richting van mijn studie te vinden is), dan hoor ik dat ook graag.
Wat is jouw richting? Ook bank en verzekering?
pi_90545430
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:40 schreef Blik het volgende:

[..]

De huidige werkloosheid is gemiddeld gezien laag te noemen. Omdat het voor jou op dit moment niet werkt betekent het niet dat het in Nederland een drama is. Je hebt gewoon pech dat je een opleiding hebt gedaan waarvoor weinig vraag is.
Tja, ik heb vastgoed en makelaardij gedaan. Als er 1 markt op zijn gat ligt, is het de woningmarkt wel :').
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_90546188
* EilandjeOnline excuseert zich, ze moet hard lachen _O-
pi_90547736
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
* EilandjeOnline excuseert zich, ze moet hard lachen _O-
Deze week derde gesprek, dus wie weet neem ik mijn woorden terug :P.
pi_90549613
* EilandjeOnline feliciteert disavowed alvast met de baan, derde gesprek is vaak alleen naar contract tekenen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door EilandjeOnline op 28-12-2010 20:18:17 ]
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:13:41 #188
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_90551526
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Tja, ik heb vastgoed en makelaardij gedaan. Als er 1 markt op zijn gat ligt, is het de woningmarkt wel :').
Bekijk het ook van een andere kant: koop en verkoop van vastgoed is moeilijk, dus er is een braakliggend terrein met veel toekomstmogelijkheden waar je kunt gaan pionieren. (Tip om eens te noemen bij een sollicitatiegesprek?)
pi_90557507
Tja, ik heb er ook last van met mijn bouwkunde opleiding. Ben je ingenieur, lukt het nog niet om een normale baan te vinden. Ik zit nu bij een callcenter en echt de helft van de mensen die daar werkt heeft een HBO of WO diploma. Deze week is waarschijnlijk mijn laatste week en daarna ga ik waarschijnlijk weer de bijstand in. Zucht...
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:42:31 #190
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90559223
Liever een uitkering dan callcenterwerk.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90560981
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat is jouw richting? Ook bank en verzekering?
International Business...
dus zoek banen in de richting van handel, import-export, bedrijfseconomie, administratie, zakenleven...kantoorbanen dus.

Als iemand dus een goede Duitse vacature-site en een goede vacaturesite voor de regio Rotterdam-Den Haag weet, dan hoor ik dat nog steeds graag.
pi_90561302
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef JL... het volgende:

[..]

dus zoek banen in de richting van handel, import-export, bedrijfseconomie, administratie, zakenleven...kantoorbanen dus.

Als iemand dus een goede Duitse vacature-site en een goede vacaturesite voor de regio Rotterdam-Den Haag weet, dan hoor ik dat nog steeds graag.
Monster.de
http://www.stellenanzeigen.de/
http://www.stellenangebote.de
http://www.stellenmarkt.de/
http://de.gigajob.com/index.html

Tevens houden ze in Dld nogal erg van old skool vacatures in de krant te zetten, dus zoek de lokale krant op!
pi_90561712
Danke schon...!

Mocht je nog een goede site voor die andere regio weten, dan hoor ik het graag.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:35:53 #194
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90579696
Pfff, is het al 2011? Ik verveel me de tyfus.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90585541
Duimen, vrijdag wordt de grote dag :D.
pi_90585959
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef JL... het volgende:

[..]

Misschien weet je dit al en heb het je vast al geprobeerd :P Maar een zeer grote bank is van plan om het back office werk te flexibiliseren. Je zou eens kijken of je daar terecht kunt komen via uzb, en aangezien je daar vaak administartieve klusjes doet voor mensen met hbo en wo nivo kun jij je netwerk uitbreiden. Het is mbo nivo en je moet tegen de (negatieve) sfeer kunnen. De vaste mensen die er tig jaar werken worden er namelijk uitgewerkt.

Een andere bank is van plan om binnenkort kantoren te openen in Rotterdam, en zijn van plan om in de opstartfase voor de mbo administratieve functies uitzendkrachten in te zetten :Y
pi_90586323
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Misschien weet je dit al en heb het je vast al geprobeerd :P Maar een zeer grote bank is van plan om het back office werk te flexibiliseren. Je zou eens kijken of je daar terecht kunt komen via uzb, en aangezien je daar vaak administartieve klusjes doet voor mensen met hbo en wo nivo kun jij je netwerk uitbreiden. Het is mbo nivo en je moet tegen de (negatieve) sfeer kunnen. De vaste mensen die er tig jaar werken worden er namelijk uitgewerkt.

Een andere bank is van plan om binnenkort kantoren te openen in Rotterdam, en zijn van plan om in de opstartfase voor de mbo administratieve functies uitzendkrachten in te zetten :Y
Klinkt als de vacatures van de Rabobank. Daar heb ik laatst ook gesolliciteerd.
pi_90592354
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:58 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Klinkt als de vacatures van de Rabobank. Daar heb ik laatst ook gesolliciteerd.
Yups, bij de Rabobank kom je hier in het zuiden alleen binnen als je er al eens eerder gewerkt hebt.
Dat is erg jammer.
  woensdag 29 december 2010 @ 18:02:45 #199
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90592383
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef JL... het volgende:

[..]

Yups, bij de Rabobank kom je hier in het zuiden alleen binnen als je er al eens eerder gewerkt hebt.
Dat is erg jammer.
Ik begrijp wel waarom ze dat willen, maar ik snap het niet :P. Zo komen (eventuele) toppers nooit binnen het bedrijf..
pi_90592586
quote:
Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef JL... het volgende:

[..]

Dat is erg jammer.
Er zijn meerdere banken he, waar op dit moment uitzendkrachten met een afgeronde hbo (in een economische richting dat wel) werken in een back office zonder eerder bij deze banken gewerkt te hebben. Sommige wonen niet eens in Rotterdam maar komen bij uit Breda.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')