Een dinerbon ook echt he, uiteten is wel het laatste waar ik geld aan uit wil geven als ik het niet breed heb.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:57 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben een keer afgewezen terwijl ik al was aangenomen.
Had een sollicitatiegesprek, vond dat het zelf wel aardig was gegaan maar niet perfect, maar toch aangenomen. Nou, mooi. Contract zou binnen een week worden opgestuurd. Ik blij, iedereen bellen: ik heb werk! UWV gebeld om de uitkering stop te laten zetten. Word ik 3 dagen later gebeld: 'Ja, uh, sorry maar... uh... we kunnen je toch geen baan aanbieden.' Ik: 'Waaaaat, ik ben al aangenomen??' Zij: 'Ja, uh, maar de projectmanager heeft alles op eigen houtje geregeld terwijl hij had moeten overleggen met de grote baas... dus hij is ontslagen waardoor ook het project komt te vervallen... eh, sorry... MAAR we kunnen je wel een dinnerbon van 50 euro aanbieden ter compensatie, mooi opgelost toch? Nou, doeeei!' Klootzakken.
Wat is jouw richting? Ook bank en verzekering?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef JL... het volgende:
Ow, en mocht iemand een goede vacature-site voor de regio Rotterdam weten (omdat daar het meeste in de richting van mijn studie te vinden is), dan hoor ik dat ook graag.
Tja, ik heb vastgoed en makelaardij gedaan. Als er 1 markt op zijn gat ligt, is het de woningmarkt welquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:40 schreef Blik het volgende:
[..]
De huidige werkloosheid is gemiddeld gezien laag te noemen. Omdat het voor jou op dit moment niet werkt betekent het niet dat het in Nederland een drama is. Je hebt gewoon pech dat je een opleiding hebt gedaan waarvoor weinig vraag is.
Deze week derde gesprek, dus wie weet neem ik mijn woorden terugquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
* EilandjeOnline excuseert zich, ze moet hard lachen
Bekijk het ook van een andere kant: koop en verkoop van vastgoed is moeilijk, dus er is een braakliggend terrein met veel toekomstmogelijkheden waar je kunt gaan pionieren. (Tip om eens te noemen bij een sollicitatiegesprek?)quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Tja, ik heb vastgoed en makelaardij gedaan. Als er 1 markt op zijn gat ligt, is het de woningmarkt wel.
International Business...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat is jouw richting? Ook bank en verzekering?
Monster.dequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef JL... het volgende:
[..]
International Business...
dus zoek banen in de richting van handel, import-export, bedrijfseconomie, administratie, zakenleven...kantoorbanen dus.
Als iemand dus een goede Duitse vacature-site en een goede vacaturesite voor de regio Rotterdam-Den Haag weet, dan hoor ik dat nog steeds graag.
Misschien weet je dit al en heb het je vast al geprobeerdquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef JL... het volgende:
[..]
International Business...
dus zoek banen in de richting van handel, import-export, bedrijfseconomie, administratie, zakenleven...kantoorbanen dus.
Als iemand dus een goede Duitse vacature-site en een goede vacaturesite voor de regio Rotterdam-Den Haag weet, dan hoor ik dat nog steeds graag.
Klinkt als de vacatures van de Rabobank. Daar heb ik laatst ook gesolliciteerd.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Misschien weet je dit al en heb het je vast al geprobeerdMaar een zeer grote bank is van plan om het back office werk te flexibiliseren. Je zou eens kijken of je daar terecht kunt komen via uzb, en aangezien je daar vaak administartieve klusjes doet voor mensen met hbo en wo nivo kun jij je netwerk uitbreiden. Het is mbo nivo en je moet tegen de (negatieve) sfeer kunnen. De vaste mensen die er tig jaar werken worden er namelijk uitgewerkt.
Een andere bank is van plan om binnenkort kantoren te openen in Rotterdam, en zijn van plan om in de opstartfase voor de mbo administratieve functies uitzendkrachten in te zetten
Yups, bij de Rabobank kom je hier in het zuiden alleen binnen als je er al eens eerder gewerkt hebt.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:58 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Klinkt als de vacatures van de Rabobank. Daar heb ik laatst ook gesolliciteerd.
Ik begrijp wel waarom ze dat willen, maar ik snap het nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef JL... het volgende:
[..]
Yups, bij de Rabobank kom je hier in het zuiden alleen binnen als je er al eens eerder gewerkt hebt.
Dat is erg jammer.
Er zijn meerdere banken he, waar op dit moment uitzendkrachten met een afgeronde hbo (in een economische richting dat wel) werken in een back office zonder eerder bij deze banken gewerkt te hebben. Sommige wonen niet eens in Rotterdam maar komen bij uit Breda.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef JL... het volgende:
[..]
Yups, bij de Rabobank kom je hier in het zuiden alleen binnen als je er al eens eerder gewerkt hebt.
Dat is erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |