Mohammed Aliquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Voor Steer:
The condition called dementia pugilistica, or "punch drunk" syndrome, which is associated with boxers, can result in cognitive and physical deficits such as parkinsonism, speech and memory problems, slowed mental processing, tremor, and inappropriate behavior.[74] It shares features with Alzheimer's disease
haha, letterlijk!
Wat schattigquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb toen ik bijna 7 was ook 2 weken thuis gelegen met een hersenschudding. was aangereden door een auto toen ik op de fiets zat. ik heb nog steeds de slingers die ik van mn toenmalige klasgenootjes had gekregen met beterschapswensen. vól met grappige spelfouten
CFquote:
Ik zou dan al snel aan een echte bakker denken...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:
Wat lief FFTook leuk dat je ze nog steeds hebt......
Waar kan je nog mooi versierde chocoladeletters halen? Ben een beetje laat volgens mij
quote:
Of een chocolateriequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou dan al snel aan een echte bakker denken...
Klinkt goed, DEquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef DarkElf het volgende:
Al die dingen lukten niet de afgelopen maanden na die hele toestand.. buikpijn, kramp enzo.. bah! Maar blijkbaar past mijn lichaam zichzelf weer aan en kan ik dus af en toe die dingen weer eten![]()
Ik ben nog steeds wat gammel, maar ik heb lekker geslapen en ik ga mijn deadline van vanmiddag easypeasy halen. En ik ga een beleefd-pinnige mail sturen aan de opdrachtgever. Wat een drammerquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
CF![]()
Hoe gaat-ie met jou? Voel je je inmiddels weer iets beter of nog steeds aan het kwakkelen?
Goed voor je lijn, dat laatstequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en in t kader van eten en goed nieuws:
Gisteren dus die pittige curry gegeten en geen buikpijn gehad
Dat houdt in dat ik oa weer af en toe (te veel geeft nog steeds last dus hou t bij af en toe) een gekookt eitje kan eten, heel soms een gebakken eitje, heb van de week broccoli op en daar kreeg ik ook geen last van en kan ook weer af en toe een rode grapefruit enzo eten ..
Al die dingen lukten niet de afgelopen maanden na die hele toestand.. buikpijn, kramp enzo.. bah! Maar blijkbaar past mijn lichaam zichzelf weer aan en kan ik dus af en toe die dingen weer eten![]()
Enige wat echt nog problemen geeft is vette room.. mascarpone en slagroom etc. Maar goed, dat maakt mij niet uit
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wat gammel, maar ik heb lekker geslapen en ik ga mijn deadline van vanmiddag easypeasy halen. En ik ga een beleefd-pinnige mail sturen aan de opdrachtgever. Wat een drammer
Pizza Queenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
wel al de vierde keer in twee weken dat ik pizza eet
waarvan drie keer zelfgemaakt!
Dat laatste vind ik ook niet zo erg. kan makkelijk een bossche bol afslaan enzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed voor je lijn, dat laatsteMaar fijn dat je weer steeds meer kunt eten
Boerenkool is gewoon heel zwaar verteerbaar, dus ik kijk er niet van op dat dat nog niet gaat.
Ik probeer het gewoon over een paar weekjes weer. t moet toch een keer goed gaan denk ik danquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef Den_Haag het volgende:
Hopelijk kun je binnenkort weer aan de boerenkool DE. Want dat is toch echt
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
Waaah weten jullie nog L. die ik niet durfde te bellen een half jaar geleden, die is van studie geswitched en staat hier nu op het lab
Maar ze was wel blij me te zien geloof ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door DarkElf op 03-12-2010 11:55:56 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
ik ben zo beretrots op mijn lijf!Met een positieve insteek ben je al halverwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben zo beretrots op mijn lijf!Ik vond/vind het gaaf hoe je zo ontzettend snel en positief bent opgeknapt na het ziekenhuis en dat je die artsen een poepie hebt laten ruiken met je herstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Confidence through competence
Ik ben er zoooo nog niet klaar voor om met mijn donkere verleden geconfronteerd te wordenquote:
Beter dan Steer de sociaal inept die zichzelf te slecht vindt voor elke vrouw.quote:
Precies. Goed bezig, steerquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
Beter dan Steer de sociaal inept die zichzelf te slecht vindt voor elke vrouw.
Ik vind jou soms nog wel een beetje eng hoor Lein, vooral als je zo boos doet in de SCquote:
Helemaal mee eensquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter dan Steer de sociaal inept die zichzelf te slecht vindt voor elke vrouw.
Ken het probleemquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Lein wil geen schatje zijn denk ik zo, maar ze is het lekker wel
ah nee joh dan nog niet... alleen voor hen die een teer kinderzieltje hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, hoe ze normaal is wel
Boze Lein niet.
Net als dat ik het kleine, slanke, knappe meisje wil zijn die iedereen in bescherming wil nemenquote:
Oooooehhhquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah nee joh dan nog niet... alleen voor hen die een teer kinderzieltje hebben
Nou, meer dan de helft ben je alquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Net als dat ik het kleine, slanke, knappe meisje wil zijn die iedereen in bescherming wil nemen
Ik ben ook soms echt boos. Maar ik ben ook vaak genoeg lief en voor de mensen hier in de SC waar ik veel om geef zou ik mijn hand in het vuur steken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind jou soms nog wel een beetje eng hoor Lein, vooral als je zo boos doet in de SC![]()
Kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ook soms echt boos. Maar ik ben ook vaak genoeg lief en voor de mensen hier in de SC waar ik veel om geef zou ik mijn hand in het vuur steken.
leuk!!!quote:Zo! Kaas en ik rijden naar Groningen om de kast van Dude mee te nemen
Boze Lein is alleen boos op mensen die dat verdienen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, hoe ze normaal is wel
Boze Lein niet.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:22 schreef golfer het volgende:
Zo. Ook weer thuis uit het ziekenhuis.
Wat duurt zo'n ochtend vol onderzoeken lang. 8 uur begonnen, 11:30 klaar elke keer met tussenpozen van een half uur blazen in een apparaat.
Tussendoor nog even flink aan de diarree geweest door de vloeibare oplossing die je vooraf moet drinken.
Uitslag hoor ik volgende week vrijdag.
Nu eindelijk een bak echte koffie en een heerlijk maisbroodje met een eitje.
Ik (ook weer op het laatste moment natuurlijk) moest een B, een T, een W, een K, een A en een D. Heb het zoeken maar snel opgegeven en alleen een B(ente) gekocht. Ik zet wel in het gedicht dat alle anderen op het cholestorol moeten letten en beter een komkommer uit de koelkast kunnen pakken!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:
Wat lief FFTook leuk dat je ze nog steeds hebt......
Waar kan je nog mooi versierde chocoladeletters halen? Ben een beetje laat volgens mij
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en in t kader van eten en goed nieuws:
Gisteren dus die pittige curry gegeten en geen buikpijn gehad
Dat houdt in dat ik oa weer af en toe (te veel geeft nog steeds last dus hou t bij af en toe) een gekookt eitje kan eten, heel soms een gebakken eitje, heb van de week broccoli op en daar kreeg ik ook geen last van en kan ook weer af en toe een rode grapefruit enzo eten ..
Enige wat echt nog problemen geeft is vette room.. mascarpone en slagroom etc. Maar goed, dat maakt mij niet uit
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik (ook weer op het laatste moment natuurlijk) moest een B, een T, een W, een K, een A en een D. Heb het zoeken maar snel opgegeven en alleen een B(ente) gekocht. Ik zet wel in het gedicht dat alle anderen op het cholestorol moeten letten en beter een komkommer uit de koelkast kunnen pakken!
Fijn dat het weer achter de rug is Golfer! En succes met wachten op de uitslag....quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:22 schreef golfer het volgende:
Zo. Ook weer thuis uit het ziekenhuis.
Wat duurt zo'n ochtend vol onderzoeken lang. 8 uur begonnen, 11:30 klaar elke keer met tussenpozen van een half uur blazen in een apparaat.
Tussendoor nog even flink aan de diarree geweest door de vloeibare oplossing die je vooraf moet drinken.
Uitslag hoor ik volgende week vrijdag.
Nu eindelijk een bak echte koffie en een heerlijk maisbroodje met een eitje.
Ik wil nog naar de AH (Lindemans wijnen zijn in de aanbieding) en ik 'moet' nog lamsgehakt scoren ergens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]goedzo
Ik heb het ook maar opgegeven, ik blijf verder lekker binnen vandaag
Succes!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wil nog naar de AH (Lindemans wijnen zijn in de aanbieding) en ik 'moet' nog lamsgehakt scoren ergens.
Ik wilde ook nog even melden dat ik het woordje 'slank' ben vergeten in bold te zetten.quote:
Oeh, net als God en Sinterklaasquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Boze Lein is alleen boos op mensen die dat verdienen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog even melden dat ik het woordje 'slank' ben vergeten in bold te zetten.
Op mijn blackberry is dat vanzelfsprekend. En als ik ze op mijn telefoon verijder zijn ze ook op de pc foetsiequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef LieLie het volgende:
Steer!!
Mijn mail wordt op mijn telefoon ook als gelezen weergegeven als ik het op de computer al heb gelezen
Coolquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ook soms echt boos. Maar ik ben ook vaak genoeg lief en voor de mensen hier in de SC waar ik veel om geef zou ik mijn hand in het vuur steken.
Zo! Kaas en ik rijden naar Groningen om de kast van Dude mee te nemen
Thanks!!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:26 schreef DarkElf het volgende:
@ Hobje: lasagne? Quiche? hartige taart? witlof met ham en kaas uit de oven? Vispakketjes met veel groenten en wijn? Kip uit de oven met puylinzensalade? Cottage pie? ratatouille schotel met brie? bietjes en geitenkaastaart?
bietjes met geitenkaas bedoel je? ja die heb ik voor je, brb!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks!!!!dat zijn veel lekkere opties.. hmm geitenkaastaart dat lijkt me wel wat en dan met een witlof salade ofzo?
Heb jij een receptje van die taart toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna vorm bekleden en weer 20 minuten in de koelkast.
oven voorverwarmen naar 190 graden, deeg bedekken met bakpapier en blind bakken 15 minuten. Dan vulling eruit en nog eens 10 minuten bakken.
Voor de vulling:
500g small beetroot, roasted, peeled and cut into wedges
25g unsalted butter
3 red onions, halved and finely sliced
150ml red wine
2 tbsps cider vinegar
1 tbps honey
1 tbsp thyme leaves, roughly chopped
2 tbsp dill, finely chopped, plus a few fronds to finish the tart
280g goats cheese log
Salt and freshly ground black pepper
na t blind bakken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Nee johquote:
Hoe heb je dat voor mekaar gekregenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef LieLie het volgende:
Steer!!
Mijn mail wordt op mijn telefoon ook als gelezen weergegeven als ik het op de computer al heb gelezen
Wij hebben de vrijheid om voor hotmail/gmail etc. te kiezen ipv BIS/BES bedrijfsgedoequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op mijn blackberry is dat vanzelfsprekend. En als ik ze op mijn telefoon verijder zijn ze ook op de pc foetsie
Ach, mijn ma spreekt me normaal ook gewoon zo aan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef TAV74 het volgende:
OMG trouwens: gisteren bij de condoleance van de vader van goede kennissen van ons. Kom ik een vrouw tegen die mij en vooral mijn moeder goed kent. Die heeft altijd al de neiging je als een debiel kind aan te spreken, en nu sprak ze de historische woorden: "komt jouw mamma ook nog?".Ik moest me heel erg inhouden omdat de setting zich niet helemaal leende voor gevatte antwoorden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |