SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
En ik nam nog de moeite om als eerst een te maken.![]()
Ach ja.
Hier dan ook een bazennummer om de dag mee te beginnen.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Welk nr draaide je gister ook alweer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ach ja.
Hier dan ook een bazennummer om de dag mee te beginnen.![]()
Kunnen we de slow chat een beetje beperkt houden?
Guys, I mean it
[ Bericht 14% gewijzigd door STING op 03-12-2010 10:24:30 ]![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ach ja.
Hier dan ook een bazennummer om de dag mee te beginnen.
Wie zette gisteren eigenlijk die Backstreet Boys shit op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren was weer geweldig guys
Volgende keer inderdaad meer respect voor de vrouwen man. Ookal ging ik kapot van het lachen samen met Tauch
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
topic word echt steeds triester
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Is het jullie trouwens ook opgevallen, dat in de singleplayer bij de missie redemption in het filmpje voordat de actie begint. Een Nederlands paspoort tevoorschijn komt? Met Burgemeester van Enschede stond erop, en voor de rest ging het te snel.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
En mijn throwing knife killquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef Michhas het volgende:
Ik zoek die mooie triple kill nog eventjes op!
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Gister maakte ik ook net als Roces een triple kill met knife.
3 gasten kwamen op me af.. blinde gappies, en dat ik me nog kon omdraaien en knifen was echt een wonder.
Als ik zou schieten zou ik meteen doodgaan.
na regen, ben ik er.
Ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]Ja, die bedoel ik, is dat trouwens Mason op de foto?
![]()
![]()
Haha, what the hell.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]Ja, die bedoel ik, is dat trouwens Mason op de foto?
Waar zie je dat? In het introfilmpje?na regen, ben ik er.
Bij de missie Redemption volgens mij, als je in die APC zit als gunner, in het introfilmpje van die missie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, what the hell.
Waar zie je dat? In het introfilmpje?melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Forum Opties Forumhop: Hop naar: