Fs speelt non stop combat trainingquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies voor mensen zoals jij hebben ze Combat Training uitgevondenDan kun je een tijd oefenen tegen bots zodat je beter meekan ik het online gedeelte
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:21 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk deze lijst eens
http://www.callofduty.com(...)7l1emcbsvf7da7p481p3
Goed lijstje, maar mis er nog wel een hoopquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:21 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk deze lijst eens
http://www.callofduty.com(...)7l1emcbsvf7da7p481p3
Heel soms ga je nog wel dood door RC-XD. Maar wat een heerlijke perk ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Flak Jacket![]()
RC-XD, Claymore, Semtex
Waarom...?quote:# Gameplay Tuning:
# Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
Zijn ze ook lekker op tijd meequote:# Gameplay Tuning:
# Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots
Dat ben ik wel met je eens man, het lijkt inderdaad een beta, die ze stukje bij beetje verbeterenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb het idee dat ze de multiplayer eerst als beta hebben uitgebracht. Er zitten gewoon teveel niet werkende dingen in die met normale tests zo gevonden hadden kunnen worden.
Ja. In deze game wel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:39 schreef MarkM het volgende:
Ik spawnde gister vijf keer in het vizier van een gunship, is dat normaal?
Ze moeten het kniven helemaal eruit halen en net zoals met HALO een melee systeem met je gun doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef KintoUn het volgende:
Ik vind het nog steeds van den zotte dat wanneer ik unload (kogels ja) in een tegenstander, die er gewoon doorheen kan knifen.
Dan heb ik het niet eens over de afstand, maar het is gewoon onzinnig.
Wie rent er nou recht op een LMG af met een mes? En als je het al doet, het nog overleven ook.
![]()
Tevens, inderdaad hoog beta gehalte.
Maar dat zijn we inmiddels wel gewend.
De game moet gewoon een release hebben, ze lopen toch wel binnen.
Achteraf sleutelen aan een game die al "af" is.. We zien het vaker.
Ik denk dat wanneer deze game een officiële beta had gehad, A) de game beter was gereleased, en B) veel lagere verkoopcijfers had gehad. Het is maar waar je je prioriteiten legt.
Die repareert alle ramen voor je.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef JaimyLee het volgende:
Wat doet trouwens het hamertje in zombie mode? die dollarteken weet ik ondertussen en de bowie knife ook
kijk is om je heen johquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef JaimyLee het volgende:
Wat doet trouwens het hamertje in zombie mode? die dollarteken weet ik ondertussen en de bowie knife ook
Ik werd net blij dat ik em had omdat Tauchmeister zei dat het een bazenwapen is, maar ik moest ook een beetje kotsen toen ik schootquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
Altijd als ik de fal zie, dan kots ik een beetje
Zo hoort het ook nu kan een of andere pannekoek die zijn controller vast grijpt je niet per ongeluk killen door te knivenquote:
Omdat iedereen campt, en je moet vuur met vuur bestrijden, dus terugcampenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom campt iedereen in dit spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |