ik voel met je mee. is het bij jou ook weer zo bar?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen. Heb medelijden met mij
Ja echt heel guur en ijskoud. Het waait best hard en die wind is zo kouuuuuudquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik voel met je mee. is het bij jou ook weer zo bar?
je wil toch niet zeggen dat jij de topictitel eer aan doet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat het zo kan verschillen in zo'n postzegellandje he?
Eerst maar eens douchen.
o jeetje, mijn vriend is dus richting den haag. ik vind dat zo niets met zulk weer. en ik durf ook niet te bellen. ik heb liever dat hij zijn aandacht bij de weg houdt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:06 schreef Vicky het volgende:
Hier ook veel sneeuw en harde wind. Ze zijn al 2x met een sneeuwschuive langs gereden om de weg schoon te krijgen.
Logisch!! Er is voor vanmiddag ijzel voorspeldquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o jeetje, mijn vriend is dus richting den haag. ik vind dat zo niets met zulk weer. en ik durf ook niet te bellen. ik heb liever dat hij zijn aandacht bij de weg houdt.
nou, niet helemaal vrij, maar de 2 cm van donderdagavond. dawast.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat jij de topictitel eer aan doet?
hier is het in ieder geval alles behalve sneeuwvrij
Vicks, neem je telefoon eens opquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Logisch!! Er is voor vanmiddag ijzel voorspeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |