Is het een specifiek meidenspel? Dat krijg ik weleens te horen....
Ben benieuwd ![]()
prrrrrr
Maar eerst weer aan de rollercoaster tycoon, wat ook heel erg leuk is!
quote:Tuurlijk weet ik dat
Op zaterdag 01 juni 2002 16:46 schreef Herald het volgende:
maar Pridemeid toch, dat je niet weet dat die blonde kroelbeer van je ook graag The Sims speelt.
prrrrr
quote:Doe eens voor de grap Sims invullen bij search. Wel even op enter drukken he, hihi.
Op zaterdag 01 juni 2002 16:37 schreef Pridemeid het volgende:
Wie Simt er hier nog meer?
Ben benieuwd
Schhhhhhhh
Maar na een weekje was ik het alweer beu.
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 17:01 schreef Herald het volgende:
meidenspel? Ik had een wijk vol superhelden en een groot bordeel met zwarte pimpdaddy en een schep naakte vrouwen. Vrijgezel Ash en vrijgezel Abbey Chase die in haar kledingkast allerlei Le Duc lingerie had dat ze regelmatig aantrok. Immer luttele miljoenen op de bankrekening want anders moest je een baan zoeken en dat is desastreus voor je sociale contacten.Maar na een weekje was ik het alweer beu.
quote:en dat is deel.... ?
Op zaterdag 01 juni 2002 17:01 schreef Herald het volgende:
meidenspel? Ik had een wijk vol superhelden en een groot bordeel met zwarte pimpdaddy en een schep naakte vrouwen. Vrijgezel Ash en vrijgezel Abbey Chase die in haar kledingkast allerlei Le Duc lingerie had dat ze regelmatig aantrok. Immer luttele miljoenen op de bankrekening want anders moest je een baan zoeken en dat is desastreus voor je sociale contacten.Maar na een weekje was ik het alweer beu.
quote:Nee, Herald.
Op zaterdag 01 juni 2002 17:06 schreef n00fer het volgende:[..]
en dat is deel.... ?
maar mijn geluid van het spel is een beetje naar de klote en zonder geluid is er niks aan
Ook nog mensen hier die iets weten te vertellen over die uitbreidingssets .... of ze de moeite waar zijn en zow .... ?
En ik heb ook 'Het Rijke Leven' en ergens moeten wij ook nog 'Sims Party' hebben, maar die is een beetje pleite. Wel zonde, wat die is coooooolll!!! ![]()
Is gewoon een cool spel... vooral als ze met zn 2en in het hartjesbed duiken en je voor de optie 'liefkozen' kunt kiezen. Nooit geweten dat Sims dan gaan grommen (van genot?)!!
Ik ben donderdag na m'n laatste examen gelijk naar de winkel gegaan om de sims + uitbreidingspakketten (sims party + rijke leven) te kopen..
WIJZE BESLISSING!!!!!!!!
Ik ben ook super verslaafd..
(btw. als je sims:het rijke leven hebt, dan kan je dus niet mensen uit buurt 1 laten verhuizen naar een andere buurt.. iig kan dat bij mij niet.. en die bewoners uit andere buurten gaan alleen maar in hun eigen buurt bij elkaar op bezoek)
... maar toch: een heel koel spel, ik moet 'm zeker ook weer eens gaan spelen.
quote:Je zou bijna zeggen dat je er wat vanaf weet
Op maandag 03 juni 2002 19:03 schreef pluisje het volgende:
Deze gaat naar DIG, het is tenslotte een computerspel
quote:Ze is er net aan verslaafd als ik
Op maandag 03 juni 2002 19:14 schreef Raven het volgende:[..]
Je zou bijna zeggen dat je er wat vanaf weet
Tis trouwens wel een ontzettend gaaf spel en heel erg verslavend (zeker met cheats is het wel leuk
)
quote:Als je uitbreidingspakket "Het Rijke Leven" (aka "Living Large") hebt, kun je een hartjes-bed kopen voor $ 4500 en daar kun je in... euh... "spelen"
Op dinsdag 04 juni 2002 10:39 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb het laatst ook gedownload, maar hoe kan je ze nou laten neuken?
En als ze gaan pissen dan zie je dat ook niet eens!
The Sims
The Sims Livin' Large
The Sims House Party
The Sims Vacation
The Sims Hot Date
heel verslavend, maar hij crasht nogal es :S
quote:Daar heb je een leuk programmaatje voor hoor
Op dinsdag 04 juni 2002 10:39 schreef Schorpioen het volgende:
En als ze gaan pissen dan zie je dat ook niet eens!
prrrrrr
quote:Gebruik je de Sims file cop wel om de verkeerde downloads eruit te filteren? Dat kan al veel schelen!
Op dinsdag 04 juni 2002 11:25 schreef SanderThomas het volgende:
k HebThe Sims
The Sims Livin' Large
The Sims House Party
The Sims Vacation
The Sims Hot Dateheel verslavend, maar hij crasht nogal es :S
En dat van die format klinkt heeeel bekend ![]()
Een vriendin & ik hebben alle poppetjes namen van kennissen gegeven. Leuk effect! "Hey wist je al dat jij met mijn buurjongen in bed ligt nu?"
Mijn reactie: "Ach ja jij woont samen met die enge creepy leraar."
Etc, je snapt het wel.
Ik heb Hot Date en Vacation btw...
Maar nu niet ik moet hem opnieuw installen na format (NU WEL GEBACK-UPPED) Ontwennigsverschijnselen... kriebel in vingers enzovoort!
quote:LOL ja, ik zei pas ook al tegen Tijn: we zijn getrouwd
Op woensdag 05 juni 2002 19:26 schreef fee-tje het volgende:
Een vriendin & ik hebben alle poppetjes namen van kennissen gegeven. Leuk effect! "Hey wist je al dat jij met mijn buurjongen in bed ligt nu?"Mijn reactie: "Ach ja jij woont samen met die enge creepy leraar."
Etc, je snapt het wel.
prrrrr
quote:Moeilijk, tis maar net waar je van houdt natuurlijk. Hot Date is grappig, dan kun je naar 'de stad' om leuke dingen te doen of om nieuwe vrienden te ontmoeten. Slecht voor je geld, maar het leuke is dat de tijd feitelijk stilstaat en dat je terugkomt op hetzelfde tijdstip als je wegging
Op donderdag 06 juni 2002 16:06 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Welke van de add-ons zijn het leukst? ik heb een tijdje overwogen om Hot Date te kopen, maar dan stond ik toch weer steeds te twijfelen.
Livin' Large, of het Rijke Leven is ook erggg leuk, kun je oa. een liefdesbed en een bubbelbad kopen...
Zitten ook wat extra banen in etc.
De rest weet ik niet, heb ik net gedownload ![]()
prrrrr
misschien moet ik maar gewoon de Amerikaanse versie van de originele Sims downloaden
quote:Alle 5? Hoe rijk denk je dat ik ben?
Op donderdag 06 juni 2002 16:19 schreef Qarinx het volgende:
gewoon kopen die zooi..
quote:Mwjah, ik doe het wel.. maar dat is omdat als ik iets kopieer of download het nooit werkt..
Op donderdag 06 juni 2002 16:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Alle 5? Hoe rijk denk je dat ik ben?
Weet iemand misschien hoe je die buurten van de add-ons wel met elkaar kan communiceren.. alle buurten zijn buurten op zich zelf.. mensen uit buurt 2 communiceren niet met buurt 3 en kunnen ook niet vrienden hebben in buurt 3.. en families kunnen alleen maar in dezelfde buurt verhuizen..
Da's wel irritant..
En damn it sure as hell rules ! ![]()
Kan niet wachten op de volgende uitbreiding
quote:Maar wel weer vrouw he? De échte diehards zijn volgens mij steevast vrouwen? OF niet?
Op donderdag 06 juni 2002 19:10 schreef Kuukske het volgende:
Jah ben fervent Sims Fan
prrrrrr
Het werd eens tijd dat de vrouwen zich ook eens gingen interesseren voor computergamezzzz.....
Er is niets leukers dan met je vriendin ruzie maken over welk spel er gespeelt gaat worden en wie er mag spelen! ![]()
Man: Schat ik ga even Soldier of Fortune 2 spelen... Vrouw: WAT? Ik was aan de beurt en ik wil de Sims spelen... Man: maar schat, je hebt net 3 uur The sims gespeeld.... Vrouw: niet waar! Man: Wel! Vrouw: Geen sex voor jou vanavond! Man druipt teleurgesteld af....
quote:Dat klinkt me bekend in de oren
Man: Schat ik ga even Soldier of Fortune 2 spelen... Vrouw: WAT? Ik was aan de beurt en ik wil de Sims spelen... Man: maar schat, je hebt net 3 uur The sims gespeeld.... Vrouw: niet waar! Man: Wel! Vrouw: Geen sex voor jou vanavond! Man druipt teleurgesteld af....
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 08-06-2002 16:35]
quote:Niiiieet!! Je hebt een hartjesbed en een gitaar extra geloof ik en... ik zou t ff moeten opzoeken.... maar volgens mij kun je veel meer kopen hoor!
Op zaterdag 08 juni 2002 16:26 schreef heaven7 het volgende:
en kopen is het nog exact hetzelfde als de ouwe sims?!?!?!?
heb ik daar voor niks 22.95 uitgegeven ofzo?
prrrrrr
quote:Dit komt wel meer voor, je moet even goed op internet zoeken naar een fix voor dat probleem.
Op zaterdag 08 juni 2002 16:26 schreef heaven7 het volgende:
heb ik daar voor niks 22.95 uitgegeven ofzo?
En tip voor de Simsfans: Als je alles + uitbreidingen geinstalleerd hebt, pak het geheel dan in met winrar, brand er een cd van en maak een registersleutel aan die je elk moment weer terug kunt zetten als je bijv een nieuwe Windowsinstallatie hebt. Dan hoef je niet steeds alles opnieuw te installeren wat niet altijd even makkelijk gaat.
quote:Same here
Op dinsdag 04 juni 2002 10:42 schreef Doopy-X- het volgende:
m'n girl zeurt er al tijden over (jij kan toch aan alle spellen komen) maar voor het behoud van mijn geliefde pc'tje heb ik maar besloten dit spel NIET te downloaden
quote:Uhuh, kan je nagaan wat een impact de game heeft
Op zaterdag 01 juni 2002 16:48 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn ex-vriendin is er verslaafd aan.
Ze was al heel ver, maar toen heb ik WinXP op haar PC installed en was ik vergeten de game-dir ff te ergens te saven.... OEPS!
Het is idd een beetje een meisjes-game, maar wha'ever...
En Unleashed staat voor 3 oktober gepland.
Beide data zijn euro street dates en zijn ONGEVEER.
quote:Weet je ook wat The Sims, Deluxe Edition ongeveer in gaat houden?
Op vrijdag 12 juli 2002 02:00 schreef Khadgar het volgende:
Sterker nog, er komt ook een 'The Sims, Deluxe Edition'! Release datum +- 20 september. (bron: release lijst voor reviewers van EA)En Unleashed staat voor 3 oktober gepland.
Beide data zijn euro street dates en zijn ONGEVEER.
quote:Whehe ja ik had het ook gelezen inderdaad
Op donderdag 11 juli 2002 22:18 schreef Marble het volgende:
Er komt weer een nieuwe expansion aan: Unleashed
En eh wat is indd die DeLuxe Edition??
quote:mijn pc is ook retetraag als ik sims aan het spelen ben, vooral als ik veel van die lapen heb hangen die bewegen.
Op vrijdag 12 juli 2002 10:31 schreef Qarinx het volgende:
Mijn pc wordt daar echt super traag van.. van al die expansions.. maar wil ze wel hebben..
ik heb nu ook alle sims edities. maar met de sims vacation voelde ik me toch wel een klein beetje vern**kt eigenlijk. vond het niet spectaculair wat je erbij kreeg.
maar uiteraard ga ik ook voor de nieuwe expansion
Niet echt opzienbarend.
Als je Sim op vakantie gaat en ergens gaat overnachten kan ie iedere kamer ingaan waar ie maar wil en gaan pitten op ieder bed dat maar vrij is.
quote:
The Sims™Deluxe Edition
PC-CDProduct Description
There has never been a better time to buy the game everyone is talking about. The Sims Deluxe combines into one premium edition the most popular PC game of all time The Sims as well as the top-selling Sims expansion pack, The Sims Livin' Large, and a host of all new exclusive features and content.Key Features
THE SIMS: Create an entire neighborhood of Sims and run or ruin their lives with the full version of the best selling PC game of all time. Help your Sims pursue careers, make friends, and find romance - or make a complete mess of things! Open-ended gameplay gives you the freedom to set your own goals and chart your Sims' destiny.
THE SIMS LIVIN' LARGE: With over 125 new items, five new career tracks with 50 new jobs and a cast of wild characters like the Grim Reaper and the Genie, this best-selling expansion pack puts your Sims into outrageous situations and settings.
SIMS CREATOR: Recreate any Sim you can imagine with this powerful new tool that allows even novice users to customize every detail of how their Sims look. Choose their clothing or create your own. Select from a variety of details like ties, jewelry and tattoos. Players can even put their own face in The Sims with this easy to use tool.
25+ EXCLUSIVE OBJECTS: Furnish your Sims' homes with two completely new design sets with over 25 objects exclusive to The Sims Deluxe.
50+ NEW CLOTHING CHOICES. A selection of modern and extreme fashion choices await your Sims.
Product Specifications
Publisher: Electronic Arts
Developer: Maxis
Ship Date: September 2002
Category: Simulation
quote:Scheelt weer een CD minder installeren en dat gekut met die crack die niet goed was, als je de eerste expansion pack installeerde.
Op woensdag 24 juli 2002 22:46 schreef Khadgar het volgende:
Het officiële persbericht over Sims: Deluxe Edition
[..]
quote:Klinkt als geldklopperij...
Op woensdag 24 juli 2002 22:46 schreef Khadgar het volgende:
Het officiële persbericht over Sims: Deluxe Edition
[..]
Ik vond Vacation idd ook wel grof tegenvallen. Maar ja dat vond ik eerst ook van Hot Date, je moet er ff aan wennen dan wordt het wel leuker. Tot nu toe ga ik weinig op vakantie met mn poppetjes. Ik probeer DarkRider en mij te laten samenwonen. Ze hebben allebei in de 90 longterm en shortterm vriendschapspunten, een rood hartje, in downtown willen ze passionate zoenen, maar of 1 van de 2 wil niet met de ander mee naar huis of dan zijn ze thuis en willen ze daar niet passionate zoenen en dus niet trouwen. Ook kadootjes geven werkt niet. (Believe me, van rode rozen tot nieuwe kleren tot een diamond ring, het helpt niet) Dus ik ben daar nog wel ff zoet mee, tot die tijd niet op vakantie.
quote:Dan kunnen ze alsnog gewoon met elkaar op vakantie hoor
Op donderdag 05 september 2002 17:30 schreef fee-tje het volgende:
Dus ik ben daar nog wel ff zoet mee, tot die tijd niet op vakantie.
quote:Dan moeten ze juist op vakantie, anders vinden ze elkaar nooit leuk
Op donderdag 05 september 2002 17:30 schreef fee-tje het volgende:
Grootste reden voor nieuwe downloads is toch het bugfixen?
En ik maar denken dat ze het gewoon deden omdat ze mij zo aardig vonden.Ik vond Vacation idd ook wel grof tegenvallen. Maar ja dat vond ik eerst ook van Hot Date, je moet er ff aan wennen dan wordt het wel leuker. Tot nu toe ga ik weinig op vakantie met mn poppetjes. Ik probeer DarkRider en mij te laten samenwonen. Ze hebben allebei in de 90 longterm en shortterm vriendschapspunten, een rood hartje, in downtown willen ze passionate zoenen, maar of 1 van de 2 wil niet met de ander mee naar huis of dan zijn ze thuis en willen ze daar niet passionate zoenen en dus niet trouwen. Ook kadootjes geven werkt niet. (Believe me, van rode rozen tot nieuwe kleren tot een diamond ring, het helpt niet) Dus ik ben daar nog wel ff zoet mee, tot die tijd niet op vakantie.
quote:daar iessie een beetje te goekoop voor. hij staat al bij me op de bestellijst maar is dus nog niet uit.
Op zondag 14 juli 2002 00:44 schreef Khadgar het volgende:
Ik gok dat die 'deluxe edition' gewoon alle uitbreidingen heeft oid. Maar ik kan er nog niets over vinden op GamePress. Hmm... Ik zal maandag bellen met het persbureau van EA (/me is officieel op de perslijst van EA Nederland)
ik heb ook bijvoorbeeld the sims collectors edition, betekend dat ik the sims en the sims het rijke leven heb in 1 pakketje.
denk dat het the sims word met een 1 uitbreiding erbij
screenshots van "beesteboel"
[centraal] the sims
en om ze zo snel mogelijk te laten trouwen enzo moet je ze veel eten geven en veel aandacht aan elkaar schenken gewoon die lui op vakantie sturen haha.
quote:Oke dan ga ik dat proberen.
Op zaterdag 7 september 2002 01:11 schreef moussy het volgende:[..]
Dan moeten ze juist op vakantie, anders vinden ze elkaar nooit leuk
Ik heb dat nou al zo vaak gehad, gaan ze pas het wipbed in als ze op vakantie zijn geweest
quote:zou het wel doen want als ze moe worden kunnen ze igg slapen
Op maandag 16 september 2002 15:02 schreef fee-tje het volgende:[..]
Oke dan ga ik dat proberen.
Dan moeten ze zeker een hotelletje nemen of niet
ja, na een jaar doe je zoiets niet meer.........quote:Op maandag 22 september 2003 20:23 schreef wc-eend het volgende:
omg wat een onodige schop
Ik mis de grap. Waarom kick je ihn dit topic.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:43 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ja, na een jaar doe je zoiets niet meer.........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |