Is het een specifiek meidenspel? Dat krijg ik weleens te horen....
Ben benieuwd ![]()
prrrrrr
Maar eerst weer aan de rollercoaster tycoon, wat ook heel erg leuk is!
quote:Tuurlijk weet ik dat
Op zaterdag 01 juni 2002 16:46 schreef Herald het volgende:
maar Pridemeid toch, dat je niet weet dat die blonde kroelbeer van je ook graag The Sims speelt.
prrrrr
quote:Doe eens voor de grap Sims invullen bij search. Wel even op enter drukken he, hihi.
Op zaterdag 01 juni 2002 16:37 schreef Pridemeid het volgende:
Wie Simt er hier nog meer?
Ben benieuwd
Schhhhhhhh
Maar na een weekje was ik het alweer beu.
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 17:01 schreef Herald het volgende:
meidenspel? Ik had een wijk vol superhelden en een groot bordeel met zwarte pimpdaddy en een schep naakte vrouwen. Vrijgezel Ash en vrijgezel Abbey Chase die in haar kledingkast allerlei Le Duc lingerie had dat ze regelmatig aantrok. Immer luttele miljoenen op de bankrekening want anders moest je een baan zoeken en dat is desastreus voor je sociale contacten.Maar na een weekje was ik het alweer beu.
quote:en dat is deel.... ?
Op zaterdag 01 juni 2002 17:01 schreef Herald het volgende:
meidenspel? Ik had een wijk vol superhelden en een groot bordeel met zwarte pimpdaddy en een schep naakte vrouwen. Vrijgezel Ash en vrijgezel Abbey Chase die in haar kledingkast allerlei Le Duc lingerie had dat ze regelmatig aantrok. Immer luttele miljoenen op de bankrekening want anders moest je een baan zoeken en dat is desastreus voor je sociale contacten.Maar na een weekje was ik het alweer beu.
quote:Nee, Herald.
Op zaterdag 01 juni 2002 17:06 schreef n00fer het volgende:[..]
en dat is deel.... ?
maar mijn geluid van het spel is een beetje naar de klote en zonder geluid is er niks aan
Ook nog mensen hier die iets weten te vertellen over die uitbreidingssets .... of ze de moeite waar zijn en zow .... ?
En ik heb ook 'Het Rijke Leven' en ergens moeten wij ook nog 'Sims Party' hebben, maar die is een beetje pleite. Wel zonde, wat die is coooooolll!!! ![]()
Is gewoon een cool spel... vooral als ze met zn 2en in het hartjesbed duiken en je voor de optie 'liefkozen' kunt kiezen. Nooit geweten dat Sims dan gaan grommen (van genot?)!!
Ik ben donderdag na m'n laatste examen gelijk naar de winkel gegaan om de sims + uitbreidingspakketten (sims party + rijke leven) te kopen..
WIJZE BESLISSING!!!!!!!!
Ik ben ook super verslaafd..
(btw. als je sims:het rijke leven hebt, dan kan je dus niet mensen uit buurt 1 laten verhuizen naar een andere buurt.. iig kan dat bij mij niet.. en die bewoners uit andere buurten gaan alleen maar in hun eigen buurt bij elkaar op bezoek)
... maar toch: een heel koel spel, ik moet 'm zeker ook weer eens gaan spelen.
quote:Je zou bijna zeggen dat je er wat vanaf weet
Op maandag 03 juni 2002 19:03 schreef pluisje het volgende:
Deze gaat naar DIG, het is tenslotte een computerspel
quote:Ze is er net aan verslaafd als ik
Op maandag 03 juni 2002 19:14 schreef Raven het volgende:[..]
Je zou bijna zeggen dat je er wat vanaf weet
Tis trouwens wel een ontzettend gaaf spel en heel erg verslavend (zeker met cheats is het wel leuk
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |