Ik kan moeilijk en plein public naar het waslintje je broek gaan kijken naar je broekmaatquote:
Ik moest zoooo huilen bij Aidaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Het ultieme moment van al die seizoenen "Op zoek naar...." blijft:
Ik Fok! de laatste tijd niet vaak meer, geen idee waarom. Maar als ik eraan denk zal ik eens wat vaker langskomen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kom eens weer wat vaker langs
leeft ie nog?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik Fok! de laatste tijd niet vaak meer, geen idee waarom. Maar als ik eraan denk zal ik eens wat vaker langskomen.
Net nog bier gedronken trouwens met crossover als jullie die nog kennen!
mja.. kan er niet echt op tuben..quote:Op donderdag 2 december 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja tof he?
En zo hebben ze een heleboel van die filmpjes
Soms lig ik helemaal in een deuk
Ja nou en of ik die nog ken, ook mod geweestquote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik Fok! de laatste tijd niet vaak meer, geen idee waarom. Maar als ik eraan denk zal ik eens wat vaker langskomen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
muck is sowieso snel, oude routinier.
ik ga denk ik zo mand in
moe van werk en bier
en morgen weer werkwerkwerk
en studie
en cadeaus halen
droevig leven heb ik toch
Echt?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij had de eigenlijke lapo he?
huilen jongen, huilenquote:
Ik heb bij Evita ook heel wat brokken weggesliktquote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest zoooo huilen bij Aida
ik heb "Op zoek naar..." niet gekeken, want dat zat ik altijd in de trein
Hahaha. Ik land wel op een normale tijd hoor. Ik vlieg nooit om dwaze tijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk en plein public naar het waslintje je broek gaan kijken naar je broekmaat
Poolyquote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je haar gewoon graag doetquote:
Weet je hoe oud ik toen was?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb bij Evita ook heel wat brokken weggeslikt
Ik had 300 volgens het postteldingetje naast mijn naamquote:
hou het netjes... hou het netjes he?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je haar gewoon graag doet..
slaap lekker Phenoquote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
Goed, de ogen vallen dicht. of mijn scherm valt uit.
Dan heb je elke keer 299 te pakkenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoe oud ik toen was?
[..]
Ik had 300 volgens het postteldingetje naast mijn naam
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
goeie reclamequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je haar gewoon graag doet..
Welterusten Phenoquote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
Geen grote dozen, harde cylinders, volle zakken, poesjes die met wurmpjes spelen en druipers?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou het netjes... hou het netjes he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |