SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
Hang de vlag maar uitquote:
Was niet afgetest, werd gebruikt als 2e spits maar hij had later na het gevoel dat ze hem niet gingen gebruiken en is toen opgestapt.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hang de vlag maar uit![]()
Afgetest bij de Eagles
Feyenoord
Ja.. Jaa.. Dat is kansloos jaaaquote:
Elke cel in van Beukering's lijf heeft meer talent en kwaliteit dan Mido.quote:
lolquote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Elke cel in van Beukering's lijf heeft meer talent en kwaliteit dan Mido.
Heb van Beukering een keer in de jeugd zien spelen...quote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Mido heeft toch echt meer bereikt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef beatrijs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef XDo het volgende:
Volgens vd Gijp is ie rond inderdaad.HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overgewichtig goede grap
![]()
Oh maar daarvoor hoef je niet altijd goed te zijn hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mido heeft toch echt meer bereikt.
Tomasson gaat niet meer fit worden, ik verwacht dat hij zijn contract zal gaan inleveren.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:03 schreef Adelante het volgende:
Als Thomasson weer fit is, zal Johnny toch niet meer dan waterzakdrager zijn
Denk ik ook ja. Achja Feyenoord had ook niet echt veel meer keus.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tomasson gaat niet meer fit worden, ik verwacht dat hij zijn contract zal gaan inleveren.
Die zwarte donkere spits van Excelsior misschien??quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. Achja Feyenoord had ook niet echt veel meer keus.
Die zal na de winterstop weer fit zijn. Gelukkig is hij nu fatsoenlijk geholpen aan zijn teen.quote:
Die heeft iets met z'n tenenquote:
Nee, niet het type wat Feyenoord nu zoekt/nodig heeft.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die zwarte spits van Excelsior misschien??
Meen je dit nou?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, niet het type wat Feyenoord nu zoekt/nodig heeft.
Lol!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lol!
De beste speler die je, binnen de 'mogelijkheden' die Feyenoord heeft, kan halen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb hem meerdere keren dit seizoen 90 minuten zien voetballen. En ik zie hem echt als een counterspits. Hij laat het team niet beter voetballen en moet het puur hebben van zijn snelheid. Schaken liet bij VVV ook best aardige dingen zien maar dat kwam mede doordat VVV 9 van de 10 het spel niet hoefde te maken en dus via snelle uitvallen gevaarlijk kon worden net zoals Excelsior doet dit seizoen. En aan zulke voetballer heeft Feyenoord in mijn ogen nu niets.
Van Beukering heeft de kwaliteiten om op balbezit te spelen dat is wat we nu af en toe missen voorin. Hem kun je in de voeten aanspelen terwijl Luc en Fernandez spelers zijn die de bal bijna altijd in de diepte willen hebben waardoor het allemaal heel erg voorspelbaar blijft en je niet echt op balbezit kunt spelen.
Jhonquote:Op donderdag 2 december 2010 22:10 schreef Fapje het volgende:
Ben ook niet zo gecharmeerd van John maar hij brengt wel weer wat ervaring en misschien ook wel strijdlust.
Nah, daarvoor is Willem 2 te zwakquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dag Feyenoord, veel plezier in de Jupiler League!
Jij hebt Mido zeker nooit in zijn goede jaren gezien. Dat was gewoon in potentie een topspits.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Van Beukering was in zijn jonge jaren bij De Graafschap/Vitesse ook een van de grootste talenten van Nederland. Ik denk dat Jhon nog best eens verrassend goed kon gaan spelen voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef PKRChamp het volgende:
Jij hebt Mido zeker nooit in zijn goede jaren gezien. Dat was gewoon in potentie een topspits.
Klopt ook ja, alleen moet Feijenoord alleen geen 4-3-3 spelen maar met 2 spitsen gaan spelen anders werkt het nog niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:20 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Van Beukering was in zijn jonge jaren bij De Graafschap/Vitesse ook een van de grootste talenten van Nederland. Ik denk dat Jhon nog best eens verrassend goed kon gaan spelen voor Feyenoord.
Dat dus. Beste optie die ze hadden. Kun je je geen buil aan vallen, kan enorm goed uitpakken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:56 schreef Appel10 het volgende:
Vind dat Feyenoord dit wel goed gedaan heeft hoor. Als hij er 6 of 7 maakt in de 2e seizoenshelft kunnen dat net de punten opleveren om een beetje rond het linker rijtje te eindigen. Als ie er 10 maakt dan licht je de optie voor nog een jaar. Je hebt er weinig aan te verliezen.
Ik mag lachen als ik dat wil, mag jij ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer achterlijk te lachen dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Vind het nog best goed, als je ziet hoe slecht ze spelen, ze niet een normale combinatie aan kunnen gaan? En dan nog maar 3 punten achterop de nummer 1 staan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Steppenpferd het volgende:
Ik wist niet dat Ajax zo trots was om 4e te staan.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |