Ik hoor van je.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:49 schreef Lefty16 het volgende:
Dat zal ik even uitzoeken, voor 950,- hebben we wat mij betreft een deal...
Dat red je niet met 60 euro, eerder met 350 euro incl materiaal. Maar goed zo lastig kan het toch niet zijn dat terug te halen? Is standaard onderhoud van een auto?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef Lefty16 het volgende:
Eindelijk opheldering over de distributieriem. Hij is bij ongeveer 240.000 vervangen, maar kan geen kwaad om hem een keer te vervangen is mij verteld. Voor 60,- meer kunnen wij er een nieuwe riem opzetten en weet je zeker dat het goed zit.
Mijn twingo met 76 pk 1 op 21 en benzinequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:01 schreef Lefty16 het volgende:
Bij een beetje normaal rijden zit ik op 1 op 16 à 17...
Een distributie riem zelf kost ongeveer 14 euro, als je een kennis hebt die zwart mag werken in de garage van zn baas (wat vrijwel altijd kan) is het voor 60euro makkelijk te redden.quote:Op zondag 26 december 2010 17:59 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat red je niet met 60 euro, eerder met 350 euro incl materiaal. Maar goed zo lastig kan het toch niet zijn dat terug te halen? Is standaard onderhoud van een auto?
Dat bedoel ik dus;)quote:Op maandag 27 december 2010 13:20 schreef consio het volgende:
[..]
Een distributie riem zelf kost ongeveer 14 euro, als je een kennis hebt die zwart mag werken in de garage van zn baas (wat vrijwel altijd kan) is het voor 60euro makkelijk te redden.
Maatje van mij onderhoud ook zo mijn auto, ik koop de onderdelen en hij monteert het voor een nette vrienden prijs![]()
Als je het inderdaad gewoon bij een garage laat doen moet je al snel aan de 350+ euro gaan denken ja
Wat ook verstandig is om dan direct de waterpomp te vervangen, aangezien je er toch bij kan dan.
Altijd handig dat soort kennissen, garages naaien je in mijn ogen alleen maar.quote:
Voor 60euro heb je doorgaans alleen de riem, spanrollen etc ook gelijk vervangen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:20 schreef consio het volgende:
[..]
Een distributie riem zelf kost ongeveer 14 euro, als je een kennis hebt die zwart mag werken in de garage van zn baas (wat vrijwel altijd kan) is het voor 60euro makkelijk te redden.
Maatje van mij onderhoud ook zo mijn auto, ik koop de onderdelen en hij monteert het voor een nette vrienden prijs![]()
Als je het inderdaad gewoon bij een garage laat doen moet je al snel aan de 350+ euro gaan denken ja
Wat ook verstandig is om dan direct de waterpomp te vervangen, aangezien je er toch bij kan dan.
Als jij hem koopt dan regelen we wat;)quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Voor 60euro heb je doorgaans alleen de riem, spanrollen etc ook gelijk vervangen.
Denk dat je minmaal 90euro aan materiaal kwijt bent, dan moet je het gratis door iemand er op laten zetten. Waterpomp erbij ongeveer 70euro extra.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |