abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89557152
Wij verdienen er enorm aan, we gebruiken de wasmachine en droger alleen in het weekend, en daarnaast de vaatwasser na 23.00.

Op jaarbasis scheelt het zo 100-200 euro.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 december 2010 @ 19:25:34 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89559787
ja, en alleen in het weekend wassen is met twee kleine kinderen + een man die vuil werk doet gewoon echt niet te doen. Daarnaast ben ik idd de hele dag thuis, zodat ik er door de discussie in dit topic nu wel achter ben dat een overstap naar een dubbeltarief meter (ons maandbedrag is trouwens berekend op 250 euro) me meer zou kosten dan het zo te laten en "nergens op hoef te letten" maar gewoon kan wassen zoals het uitkomt ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89560040
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:25 schreef DJMO het volgende:
ja, en alleen in het weekend wassen is met twee kleine kinderen + een man die vuil werk doet gewoon echt niet te doen. Daarnaast ben ik idd de hele dag thuis, zodat ik er door de discussie in dit topic nu wel achter ben dat een overstap naar een dubbeltarief meter (ons maandbedrag is trouwens berekend op 250 euro) me meer zou kosten dan het zo te laten en "nergens op hoef te letten" maar gewoon kan wassen zoals het uitkomt ..
250 euro :o zo dat is genoeg. Maar het is een hoekhuis hé? Dan is het wel goed het zo te laten.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 december 2010 @ 19:37:15 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89560166
het was zelfs nog meer, ik heb het zelf teruggeschroefd naar 250. Het bedrag in 't oude huis was 122 euro (en daar hadden we géén cv, alleen gas en stroom (dubbeltarief) van eneco. Ook daar verbruikte ik trouwens veel stroom overdag. Ik moest dan ook vrijwel elk jaar bijbetalen :') Hopelijk wordt dat hier minder met enkeltarief en zuinig stoken (te zuinig ook weer niet in de winter)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89560232
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:37 schreef DJMO het volgende:
het was zelfs nog meer, ik heb het zelf teruggeschroefd naar 250. Het bedrag in 't oude huis was 122 euro (en daar hadden we géén cv, alleen gas en stroom (dubbeltarief) van eneco. Ook daar verbruikte ik trouwens veel stroom overdag. Ik moest dan ook vrijwel elk jaar bijbetalen :') Hopelijk wordt dat hier minder met enkeltarief en zuinig stoken (te zuinig ook weer niet in de winter)
Het kan handig zijn het een tijdje te noteren, weet je meteen wat de stroomvreters zijn.
Heb nog geen eindafrekening hier, wij betalen 225,- maar ik ben maar 1 dag doordeweeks thuis.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 december 2010 @ 19:57:55 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89560880
niet om het een of ander, maar dan moet ik de kelderkast in, en dat doe ik in deze toestand eigenlijk alleen als t niet anders kan. Als ik van trapje af donder, ben ik iets tever van huis zeg maar..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')