quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Adelante het volgende:
Mevrouw De Vries maakt er een jas van
Ja.quote:
Volgende week weer dat verschrikkelijke wijf en die rare vent met die luidruchtige sex.quote:
Dat vond ik nou ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Wát een ver-schrik-ke-lijk wijf, die Carmen van gisteren...
Bij mij dus ook gillend . Net alsof een kip gevild word elke avond of ruzie en dan hebben we overdag de combinatie boombox die nog eens loeihard staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik heb gelukkig geen bonkende buren qua seks maar de buurvrouw houdt er wel van om het duidelijk te laten horen wanneer ze klaarkomt. :/
Asociaal gedrag wordt beloond in Nederlandquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch apart dat die mensen zulke relaxte huizen hebben
Eigen terrein?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef WcPot het volgende:
Maar dan nog iets he. Je mag toch helemaal niet je caravan/camper stallen naast je huis.
Even opgezocht op google.quote:
quote:Voor een vanaf de openbare weg duidelijk en hinderlijk zichtbare plaats op eigen terrein, geldt dat het voertuig daar niet langer dan drie achtereenvolgende weken mag staan als het uitzicht van buren niet te veel wordt belemmerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |