Dan moeten we ook een kekke bannerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Duderella het volgende:
Dit moet eigenlijk maar een vaste OPee worden.
ja hallo, moet hier lezen en uitzending gemist kijken.. heb het hartstikke drukquote:
Kun je welquote:
Ik was hier geheel niet van op de hoogte en vind dat dit dictatoriaal tot stand is gekomenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CUL SC-reglement
Art 0. PdeHoog heeft altijd gelijk!
Art 1. Gebruiker zal AL-TIJD teruglezen maar niet noodzakelijkerwijze reageren
Art 2. Gebruiker zal AL-TIJD posten wat hij of zij gegeten heeft.
Art 3. Tenminste een maal per 24 uur zal een CUL gerelateerde post moeten worden geplaatst.
Art 4. Gebruiker zal ook in andere CUL topics posten teneinde het forum levendig te houden. Een minimum van 3 topics per maand is vereist. Voor elk topic minder zal gebruiker elke gebruiker van de CUL SC per TNT koerier een zelfgebakken object doen toekomen.
Ik al op 0.quote:
Er is geen regel vijfquote:
What's new op FOK!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was hier geheel niet van op de hoogte en vind dat dit dictatoriaal tot stand is gekomen
Skip dat UG danquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hallo, moet hier lezen en uitzending gemist kijken.. heb het hartstikke druk
Wrom per TNT koerierquote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CUL SC-reglement
Art 3. Tenminste een maal per 24 uur zal een CUL gerelateerde post moeten worden geplaatst.
Art 4. Gebruiker zal ook in andere CUL topics posten teneinde het forum levendig te houden. Een minimum van 3 topics per maand is vereist. Voor elk topic minder zal gebruiker elke gebruiker van de CUL SC per TNT koerier een zelfgebakken object doen toekomen.
Who caresquote:
Per kaasmobiel dan maar?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom per TNT koerierObjection
Ik dacht even dat je jezelf ging verkopen maar het was een url naar een fotoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Duderella het volgende:
Tevens:
[ [url=
Mag voor een paar tientjes ook weg.
jawel! groeten uit de rimboe van gisteren, was leukquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Skip dat UG danNiet interessant
Het is FOK! Je hebt niks te willen en lees regel 0 hequote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom per TNT koerierObjection
Ik denk er even over na Dude, even met Lein bespreken, ik heb een bezoek aan mama in Hardenberg in het verschiet, dus wellicht is het mogelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Duderella het volgende:
Ik doe gewoon nog even mijn kast hoor, ter opluistering.
Te koop:
[ afbeelding ]
Antiek, 50 piek
Tevens:
[ [url=
Mag voor een paar tientjes ook weg.
Snap ik hoor!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
hinee voor ons wordt t hem ook niet dude. jammer maar helaas
Strafquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gebeurt er dan als je je niet aan artikelnr 0-3 houdt?
Laat maar weten!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk er even over na Dude, even met Lein bespreken, ik heb een bezoek aan mama in Hardenberg in het verschiet, dus wellicht is het mogelijk
Shit, Art 3 hou ik me echt niet aanquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
CUL SC-reglement
Nee hoorquote:
Neequote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Shit, Art 3 hou ik me echt niet aanKrijg ik dispensatie omdat ik op vakantie was?
Of ergerquote:
paar keer zachtjes weggegleden met mn auto vandaag.. brrquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorKijk wel link uit met in de bocht rijden vandaag. Veel te glad en zo
Niet interessant zeg ik tochquote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jawel! groeten uit de rimboe van gisteren, was leukvolgende week het afscheid van de stammen
ooh stuur me! geweldig! die sfeer en al die cadeautjesquote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of ergerWe sturen je naar de Noordpool
Als elfje voor de kerstman
Hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Shit, Art 3 hou ik me echt niet aanKrijg ik dispensatie omdat ik op vakantie was?
ik lees niet terug. mag niet van P.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet interessant zeg ik tochLees potverdikkie regel 0 nog eens
Je bent dan wel de pineut om buiten het gebouw te wachten in de kou hequote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh stuur me! geweldig! die sfeer en al die cadeautjes
Puhhh. Hij zou echt perfect in onze eethoek staanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
Ik denk er even over na Dude, even met Lein bespreken, ik heb een bezoek aan mama in Hardenberg in het verschiet, dus wellicht is het mogelijk
Ja. Voor straf whisky drinkenquote:
Dat dusquote:
Dan moet je rap zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
Puhhh. Hij zou echt perfect in onze eethoek staan
Doe mij die miljoenen maar, mensenquote:
Ken je niemand die hier re-de-lijk in de buurt woont en die hem kan halen en zo lang even voor jullie kan stallen?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Super! Om het even CUL te houden:quote:
Waar is Freecell als je haar nodig hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Duderella het volgende:
Ken je niemand die hier re-de-lijk in de buurt woont en die hem kan halen en zo lang even voor jullie kan stallen?
lekker!! maar waar was je en heb je nog wat gezien?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Super! Om het even CUL te houden:
Vrijdagavond laat aankomst, lekker tosti (mediteraans) gegeten + whisky
Zaterdag Portuguees ontbijt, zoete broodjes, cake, yoghurt enne espresso natuurlijk, 's middags Rodizo achtig eten (Brasiliaans), Picanha, Bacajau con natas en 's avonds bij de Miradouro (uitkijkpunt) varkensvlees ala alentejo met dus schelpjes, al weet ik nooit wat voor schaaldieren het nou zijn.![]()
Zondag: 's ochtends PRT ontbijtje, 's middags KFC, 's avonds een pizza puntje
Maandag: PRT ontbijt, pasteis de Belem (roomcakes in bladerdeeg met kaneel d'r op), 's middags gegrilde/BBQ-de kip met salade en frietjes, 's avonds een bordje soep
Klinkt goed hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Super! Om het even CUL te houden:
Vrijdagavond laat aankomst, lekker tosti (mediteraans) gegeten + whisky
Zaterdag Portuguees ontbijt, zoete broodjes, cake, yoghurt enne espresso natuurlijk, 's middags Rodizo achtig eten (Brasiliaans), Picanha, Bacajau con natas en 's avonds bij de Miradouro (uitkijkpunt) varkensvlees ala alentejo met dus schelpjes, al weet ik nooit wat voor schaaldieren het nou zijn.![]()
Zondag: 's ochtends PRT ontbijtje, 's middags KFC, 's avonds een pizza puntje
Maandag: PRT ontbijt, pasteis de Belem (roomcakes in bladerdeeg met kaneel d'r op), 's middags gegrilde/BBQ-de kip met salade en frietjes, 's avonds een bordje soep
Ik doe een gokje dat ze in portugal zat?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker!! maar waar was je en heb je nog wat gezien?
Ik was terug in Lissabon, en heb vooral m'n oude plekjes weer gezien, m'n vriend rondgeleid, geshopt en genotenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker!! maar waar was je en heb je nog wat gezien?
Isa heeft vast haar telefoonnummerquote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
Waar is Freecell als je haar nodig hebt
Welk nummer is dat dan? Ik zit te googlen en kan het niet vinden. Stom he?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Kahlie! als ik jou voorbij zie komen denk ik altijd aan het gelijknamige liedje van Frans Duijts
wat leuk! hoe vond je vriend het?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik was terug in Lissabon, en heb vooral m'n oude plekjes weer gezien, m'n vriend rondgeleid, geshopt en genoten
Ik heb ook nog Portugueze vijgen meegenomen en een kilo hazelnotjes in de schil, nog geen idee wat ik daar mee ga doen. Oh, en olijfolie
Bij ons onder de trap!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ja correctie, ik dacht Frans Duijts maar het is Django Wagner en je schrijft het Kaliquote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Welk nummer is dat dan? Ik zit te googlen en kan het niet vinden. Stom he?
Hij snapte helemaal waarom ik v'liefd ben op de stad en heeft genoten van het vele eten! Ik vond de KFC niet zo'n handige zet, maar was verjaardagsbelofte aan een vriend die daar woont. Hij vond vooral het kasteel (Castelo de S. Jorge) erg mooi en de straatjes en dingetjes. Hij is niets aangekomen want ik heb hem afgepeigerdquote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat leuk! hoe vond je vriend het?
Klinkt smakelijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik was terug in Lissabon, en heb vooral m'n oude plekjes weer gezien, m'n vriend rondgeleid, geshopt en genoten
Ik heb ook nog Portugueze vijgen meegenomen en een kilo hazelnotjes in de schil, nog geen idee wat ik daar mee ga doen. Oh, en olijfolie
Heb ik zelf ook nog wel, maar allez, de afstand Groningen-Leuven is ook gewoon wat te groot. Zo groot is onze auto niet hequote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
Isa heeft vast haar telefoonnummer
moet je vriend op dieet dan? tof dat jullie hebben genoten. en nu weer fris en fruitigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hij snapte helemaal waarom ik v'liefd ben op de stad en heeft genoten van het vele eten! Ik vond de KFC niet zo'n handige zet, maar was verjaardagsbelofte aan een vriend die daar woont. Hij vond vooral het kasteel (Castelo de S. Jorge) erg mooi en de straatjes en dingetjes. Hij is niets aangekomen want ik heb hem afgepeigerd
Nee, ik ben tegen elk dieet, tenzij medisch. Helaas is meneer wel meer dan 30kg te zwaar, maar d'r is al 10kg van af en ik leer hem dat hij best wel ok kan eten zonder aan te komenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je vriend op dieet dan? tof dat jullie hebben genoten. en nu weer fris en fruitig
is trouwens wel een leuk lijflied voor jequote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja correctie, ik dacht Frans Duijts maar het is Django Wagner en je schrijft het Kali
een heel dikke zanger omringd door Sarabi's
in 4 dagen 6 kg erbij.. dat is knap! als zijn motivatie er is dan zal het wel goedkomen denk. misschien wil jij het nu meer dan hij of niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nee, ik ben tegen elk dieet, tenzij medisch. Helaas is meneer wel meer dan 30kg te zwaar, maar d'r is al 10kg van af en ik leer hem dat hij best wel ok kan eten zonder aan te komenVorige vakantie was zonder mij en toen is hij in 4 dagen Rome 6kg aangekomen en toen was ik lichtelijk laaiend.
Dat is fysiek onmogelijk, dan zou je iedere dag 7000 kcal boven je normale dagconsumptie moeten gaan zittenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef kahlie het volgende:
Nee, ik ben tegen elk dieet, tenzij medisch. Helaas is meneer wel meer dan 30kg te zwaar, maar d'r is al 10kg van af en ik leer hem dat hij best wel ok kan eten zonder aan te komenVorige vakantie was zonder mij en toen is hij in 4 dagen Rome 6kg aangekomen en toen was ik lichtelijk laaiend.
We hebben hem echt gewogen. No kidding. Al was dat wel na de vliegreis dus ik denk dat d'r 1,5 kg aan vocht bij heeft gezeten. Hij heeft mij gevraagd om hem te helpen een normaal gewicht te bereiken, dus het kwam van hem af. Maar hij was met werk weg en toen heeft hij in zo'n super-duper-hotel gezeten met tig wijntjes bij lunch & diner en allerlei hapjes.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is fysiek onmogelijk, dan zou je iedere dag 7000 kcal boven je normale dagconsumptie moeten gaan zitten
Luister je deze muziek nu alleen voor je werk of ook voor je plezier?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja correctie, ik dacht Frans Duijts maar het is Django Wagner en je schrijft het Kali
een heel dikke zanger omringd door Sarabi's
Hij is wel grappig ja! Maar deze nick spreek je zo uit: Kaylee, of Kayleigh, dus ik krijg heel vaak deze te horen:quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is trouwens wel een leuk lijflied voor jeje wordt wel opgehemeld en het nr blijft in je kop zitten!
Hmmm 't is idd wel ver rijden om enkel een kast te halen. Ik ga even meten hierquote:Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik zelf ook nog wel, maar allez, de afstand Groningen-Leuven is ook gewoon wat te groot. Zo groot is onze auto niet he
Afijn, ik heb wel inspiratie nu, 'k ga eens een leuke kast zoeken voor al ons losse serviesgoed wat nu maar wat rondslingert
Ja, dat snap ikquote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef kahlie het volgende:
We hebben hem echt gewogen. No kidding. Al was dat wel na de vliegreis dus ik denk dat d'r 1,5 kg aan vocht bij heeft gezeten. Hij heeft mij gevraagd om hem te helpen een normaal gewicht te bereiken, dus het kwam van hem af. Maar hij was met werk weg en toen heeft hij in zo'n super-duper-hotel gezeten met tig wijntjes bij lunch & diner en allerlei hapjes.
Hij wil heel graag afvallen zegt ie, maar goed, we zien wel hoe het verder loopt.
Ik ben na vliegen 2kg zwaarderquote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikmaar dat wil niet zeggen dat het allemaal vetopslag is, bedoel ik.
Ik word trouwens altijd lichter van vliegenMaar ik kreeg mijn laarzen bijna niet dicht, maandag Raar
Joh, dat uurtje! En dan een prachtige antieke kast voor een prik!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmm 't is idd wel ver rijden om enkel een kast te halen. Ik ga even meten hier
Ik ben regelmatig in Groningen maar dat ding past niet in mijn Keverquote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar is Freecell als je haar nodig hebt
nou dit nr vind ik echt niet leuk. nl'talig vind ik best leuk maar dan moet het wel tempo hebben, niet dit zeikerige. oh ja, ik PM je ff terug, had ik nog niet gedaan sorry.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Luister je deze muziek nu alleen voor je werk of ook voor je plezier?![]()
PS heb je nog ge-pm't
En terecht. Prachtig nummer van een prachtig albumquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hij is wel grappig ja! Maar deze nick spreek je zo uit: Kaylee, of Kayleigh, dus ik krijg heel vaak deze te horen:
Hij is wel mooi, maar als je hem van verschillende mensen krijgt als ze weer een sorry moeten zeggen wordt het echt een ZEIK-nummerquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En terecht. Prachtig nummer van een prachtig album.
Ik bedoelde ver rijden voor CF & Los heur, ik heb een nieuwe kar en die moet nog ingereden worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef Duderella het volgende:
Joh, dat uurtje! En dan een prachtige antieke kast voor een prik!
Hij wil altijd gewoon alles proeven. Dus als er een buffet is eet hij veels te veel, omdat hij nog steeds niet snel voelt dat hij vol zit. 4 mini gebakjes? Moet kunnen toch, alle 4 proeven? Beetje naief... maar toch gedaan. Achteraf was hij ook wel pissig op zichzelf.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
oh en Kahlie; als het Kayleigh is dan is het idd andersgoed dat je vriend ook af wil vallen. t was waarschijnlijk moeilijk voor hem om dingen af te slaan tijdens dat reisje
Sneeuwquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
CUL SC-reglement
Wrijf het er nog ff in zegquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ver rijden voor CF & Los heur, ik heb een nieuwe kar en die moet nog ingereden worden.
De nagelbijtster? Ben voetbal kijken, ik kijk zo wel ff naar haar in de rustquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dit nr vind ik echt niet leuk. nl'talig vind ik best leuk maar dan moet het wel tempo hebben, niet dit zeikerige. oh ja, ik PM je ff terug, had ik nog niet gedaan sorry.
Steer; wat was er ook alweer mis met Chantal (danseresvriendinnetje van me)? ik weet het niet meer. ik zie een clip met haar (ook al zo'n zeiklied)
Had iets meer zout kunnen gebruiken, verder wel okee.quote:
Laatste keer dat ik buiten keek was de sneeuw wit.quote:
Aha!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ver rijden voor CF & Los heur, ik heb een nieuwe kar en die moet nog ingereden worden.
Tenzij er huskies overheen gezeken hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik buiten keek was de sneeuw wit.
geen idee, 1x gezien. ik weet alleen dat als hij geen zin heeft hij gewoon niet op komt dagen voor n optreden... wat n zakquote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
FFT, laat me raden: hij is vernoemd naar Django Reinhardt? Niet hetzelfde muzikale talent, helaas
aah ja dát was tquote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De nagelbijtster? Ben voetbal kijken, ik kijk zo wel ff naar haar in de rust
goed voor je conditie/ademhalingquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Liedjes oefenen op de crosstrainer is best te doen *hijg
Daar hebben wij een buurman voorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:30 schreef kahlie het volgende:
ff naar buiten om de container op te halen, zit het al uren uit te stellen, nu moet ik ECHT
retteketetquote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef golfer het volgende:
2voor12 gekeken en daarna teruggelezen en nu stukje AZ kijken.
Truste popjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef Duderella het volgende:
Aha!![]()
Nou, ik hoor het wel. PM anders even als je besloten hebt. Ik lees niet altijd terug namelijk.
* Rebel *
Ik ga lekker slapen lieve mensen, de kou maakt me moe.![]()
Ik zocht even naar de site van de meneer en ja, hij claimt inderdaad het muzikale Sinti-erfgoedquote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
geen idee, 1x gezien. ik weet alleen dat als hij geen zin heeft hij gewoon niet op komt dagen voor n optreden... wat n zak
Relaxed! De andere dag zag ik iemand de container achter de auto klemmen, aangezien die kennelijk nogal ver van de weg af woonde. Raar gezicht.quote:
Vind jij je eigen smaak ook superieur?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
FFT, laat me raden: hij is vernoemd naar Django Reinhardt? Niet hetzelfde muzikale talent, helaas
Ik welquote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind jij je eigen smaak ook superieur?
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef TAV74 het volgende:
Vind jij je eigen smaak ook superieur?
Je gooit hoge ogen momenteelquote:Op donderdag 2 december 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Denk je dat ik bij de muzieksnobbenclub mag?
Ah, dus dat was die zure nasmaak.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tenzij er huskies overheen gezeken hebben
Wat was de conclusie bij Brunner?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! Volgende week Alain Caron in Pavlov. Testen of hij anders proeft en zo
Kort samengevat: Hij heeft genetisch aanleg voor verslaving (mindere aanmaak dopamine dus niet snel verzadigd zijn) dus eet hij te veel en dan daarnaast nog een iet wat lager verbranding in rust. Uiteindelijk een combinatie van factoren dus.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat was de conclusie bij Brunner?
Whehehe.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ah, dus dat was die zure nasmaak.
verbaast me niks, hij vind zichzelf nogal wat en helaas is hij wel populair in de hollandse muziek. zijn producer, tevens accordeonspeler is echt megagoed en übermuzikaal!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zocht even naar de site van de meneer en ja, hij claimt inderdaad het muzikale Sinti-erfgoedTsssss. Zijn begeleiding is trouwens niet slecht. Maar wat een zeiknummer.
Django Reinhardt is awesome
Interessantquote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kort samengevat: Hij heeft genetisch aanleg voor verslaving (mindere aanmaak dopamine dus niet snel verzadigd zijn) dus eet hij te veel en dan daarnaast nog een iet wat lager verbranding in rust. Uiteindelijk een combinatie van factoren dus.zoals meestal het geval is
En wat doet hij dan met een C-artiest in een vreselijk genre?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tevens accordeonspeler is echt megagoed en übermuzikaal!
Ja, leuk programma is hetquote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Interessant
Is idd vaak een ketting aan factoren die naar te veel eten leiden. Weinig verzadiging, emotie eten... etc.
Het voegt echt niets toe. Volgens mij creëert het een soort by-stander effect waardoor er 5 spelleiders naar elkaar gaan staan kijken en niets meer doen.quote:
wanneer ben je een C-artiest? dat heeft weer met smaak te maken. ik vind de muziek zelf ook niks maar goed. als producer werk je gewoon voor mensen die voor je betalen.. net als meneer Blatter die kiest voor het geld en verder hem niks kan schelenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En wat doet hij dan met een C-artiest in een vreselijk genre?
Vind je nou echt dat dat alleen smaak is? Er is wel degelijk goed en slecht in muziek wat mij betreft. In vind niet alles wat goed is ook leuk, maar kan dat, tot op zekere hoogte want het is deels uiteraard wel subjectief, wel scheiden.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer ben je een C-artiest? dat heeft weer met smaak te maken. ik vind de muziek zelf ook niks maar goed. als producer werk je gewoon voor mensen die voor je betalen.. net als meneer Blatter
Ik vind Carlo Boszhard echt eng serieus en geïrriteerd overkomen als hij niet aan het presenteren is of geen typetje aan het spelen is.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, leuk programma is hetZe onderzoeken steeds iets anders bij een BNner. Eerste aflevering was het onderzoek waarom Carlo Boszhard zo goed mensen kan imiteren.
moet je wel eerst vinden dat hij dat ook echt goed doetquote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, leuk programma is hetZe onderzoeken steeds iets anders bij een BNner. Eerste aflevering was het onderzoek waarom Carlo Boszhard zo goed mensen kan imiteren.
Django doet het goed in zijn genre. als je niet van het genre houdt dan vind je het gelijk slecht terwijl het goed is vanuit die stijl gezien. nee het is geen muziek waar jij van houdt maar het is ook totaal anders.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind je nou echt dat dat alleen smaak is? Er is wel degelijk goed en slecht in muziek. In vind niet alles wat goed is ook leuk, maar kan dat, tot op zekere hoogte want het is deels uiteraard wel subjectief, wel scheiden.
Vind de muziek van dag nummer nog wel oké, maar de tekst is echt tenenkrommend.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dit nr vind ik echt niet leuk. nl'talig vind ik best leuk maar dan moet het wel tempo hebben, niet dit zeikerige. oh ja, ik PM je ff terug, had ik nog niet gedaan sorry.
hehequote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
moet je wel eerst vinden dat hij dat ook echt goed doet
beetje chagrijnig he... maar hij is nogal perfectionistischquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Carlo Boszhard echt eng serieus en geïrriteerd overkomen als hij niet aan het presenteren is of geen typetje aan het spelen is.Is daar nog iets over gezegd?
haha nee, maar ik snap wel wat je bedoelt! Alsof hij stiekem altijd tegen een burnout aan zitquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Carlo Boszhard echt eng serieus en geïrriteerd overkomen als hij niet aan het presenteren is of geen typetje aan het spelen is.Is daar nog iets over gezegd?
niet alles maar met 200 imitaties is dat ook onmogelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee dus.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Django doet het goed in zijn genre. als je niet van het genre houdt dan vind je het gelijk slecht
Nou, kan zeggen wat je wilt, maar veel mensen doet hij wel heel goed!! Ik vind het niet echt heel grappig, maar het imiteren is goed gedaan hoor!! Met een kleine stemverbuiging en iets mimiek zie je zo ineens iemand anders zitten, en dat was dus zonder make-up en 'grappige' sketches er omheenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niet mijn soort muziek. Wel fijn, maar niet nu met hoofdpijn. Klinkt geniaal instrumentaal tho.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef rijsttafel het volgende:
Trusten slaapkoppen!
Even geniale band posten hier.
Klinkt best prettig jaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef rijsttafel het volgende:
Trusten slaapkoppen!
Even geniale band posten hier.
goed hoor! ja dat is gauw een gevaar met visschotels (wat flauw), vooral met de vissoorten die jij hebt gebruikt. maar dan alsnog lekker heurquote:Op donderdag 2 december 2010 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn zus heeft gewoon de helft van haar visschotel net onder mijn ogen naar binnen zitten werken. Ondanks de champignons was-ie goedgekeurd. Mocht alleen meer peper in volgens haar
wat doe je hier dan nog? hop, naar bed jij met je luie reetquote:
Ik had nergens last van hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed hoor! ja dat is gauw een gevaar met visschotels (wat flauw), vooral met de vissoorten die jij hebt gebruikt. maar dan alsnog lekker heur
Ja, ik denk dat ik zo maar ga met m'n luie reet. Ik zit bij te lezen maar de lettertjes dansen voor mijn ogen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
wat doe je hier dan nog? hop, naar bed jij met je luie reet
Bijlezen in de SCquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, ik denk dat ik zo maar ga met m'n luie reet. Ik zit bij te lezen maar de lettertjes dansen voor mijn ogen.
Pee, ik weet zeker dat je ze geniaal vindt.quote:
Slaap lekker en veel plezier morgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Slapenmorgen sintfeest op school.. druk druk druk
dAg KiND!~quote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
Slapen. Morgen m'n schoen op de uni leegeten.
WeLtErUsTeN allemaal!
Hier ook nog op programma. En misschien daarna nog een Jummy's Food Factory.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef borisz het volgende:
Trusten aan de slapers
Zo nog even P&W kijken.
is alleen maar beter. als je pittig gewend bent zijn dingen al snel flauw, eigenlijk slecht. net als alles in de ketchup dopen (wat ik nog wel es wil doen).quote:Op donderdag 2 december 2010 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had nergens last van hoorMaar het zou zomaar kunnen zijn dat mijn smaak wat is aangepast de laatste maanden
ik vond de finale niet zo spannend, jij? en je zult vast lekker slapenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
Nog even Expeditie Robinson-finale l teruggekeken.
Laatste drankje ingeschonken want ik moet van 23:00 uur tot morgenochtend nuchter blijven.
Zal wel weer een slapeloze nacht opleveren.
hoogste tijd om te gaan dus!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik zo maar ga met m'n luie reet. Ik zit bij te lezen maar de lettertjes dansen voor mijn ogen.
Ik heb al eens een concert gezienquote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Pee, ik weet zeker dat je ze geniaal vindt.
Nooit zo'n afwisselende band gezien qua muziek.![]()
Elk album is weer wennen
Je kunt ook te zuinig worden, qua stookkosten.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Nou, als we nu ook echt allemáál tegelijk naar hetzelfde bed zouden gaan dan had ik er al veel meer zin in. Qua warmte dan, niet qua andere dingen
Ontbijtje?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
Je kunt ook te zuinig worden, qua stookkosten.
Maar je weet dat ik je altijd weer met alle plezier een warm bed wil aanbieden hier.
Qua warmte dan en ook qua andere dingen.![]()
Nee, jammer dat Saarquote:Op donderdag 2 december 2010 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vond de finale niet zo spannend, jij?
Samen dat beschuitje?quote:
! Goed idee, die heb ik ook nogquote:Op donderdag 2 december 2010 23:08 schreef LieLie het volgende:
Ik moest maar eens naar bed! Alleen, met een warme pittenzak
Jij noemt Ross een pittenzak?quote:
Ross komt nog lang niet naar bed.quote:
Ik heb zelf echt het idee dat ik beter slaap als ik een warme pittenzak bij mijn voeten heb!quote:
Ik heb ook altijd van die zachte badstoffen bedsokjes aanquote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef LieLie het volgende:
Ik heb zelf echt het idee dat ik beter slaap als ik een warme pittenzak bij mijn voeten heb!
Ik had vaak zo'n last van koude voeten! (Ik lijk wel een oud wijf)
Geilquote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook altijd van die zachte badstoffen bedsokjes aan
Oh, jij hebt die boot van hem laten zinken.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef LieLie het volgende:
Wubbo Ockels bij PenW, daar heb ik maandag nog mee gebeld!
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, jij hebt die boot van hem laten zinken.
Dat klopt.quote:
Tezziequote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef Tezz het volgende:
Ik kan niet slapen.![]()
Maar dat komt goed uit, want dan kan ik Golfer nog even succes wensen voor morgen al die onderzoeken!
Lief van je.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef Tezz het volgende:
Ik kan niet slapen.![]()
Maar dat komt goed uit, want dan kan ik Golfer nog even succes wensen voor morgen al die onderzoeken!
zo erg?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:47 schreef rijsttafel het volgende:
als blikken konden doden
at ik nooit meer witte bonen
werk je nog steeds bij ikea? ik hier ook wel genieten. halve avond in de keuken en nu languit op de bank met muziekquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:26 schreef Memento-Mori het volgende:
gewerkt en geniet nu van mn avond
quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
werk je nog steeds bij ikea? ik hier ook wel genieten. halve avond in de keuken en nu languit op de bank met muziek
maastricht?? ik heb echt wat gemist hierquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nog 6 weken, dan verhuizen en ander werk zoeken in Maastricht
daar ga ik mn master doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maastricht?? ik heb echt wat gemist hier
dat doe je goed, mooie stad ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar ga ik mn master doen(en ikl was eerder met dat plan dan dat Steer wist dat ie erheen ging en moest)
Succes met hard werken Vork!quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:27 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen. Geen ziekenboeg hier mag ik hopen? Op m'n werk is iedereen al de hele week ziek. Nouja, iedereen een hoop mensen in elk geval. Onderbezetting, chaos en overwerken tot gevolg.
Klinkt goed, maar het kan heel verraderlijk zijn tezz...doe echt echt rustig aan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:39 schreef Tezz het volgende:
Succes met hard werken Vork!
Ik verklaar de ziekenboeg in huize Tezz voorbij. Ik doen nog wel rustig aan (ben op min hoofd gevallen woensdag) maar ik zie geen enkele reden meer om de hele dag in bed te liggen. Ben wel vrij vandaag, dus op mijn gemakje!
Yep, zeker als je daarna nog een kwartiertje moet lopen. Ben nu in Apeldoorn en mag vanmiddag nog per trein naar Zwolle (met overstap die ik hopelijk haal in dit weer) en dan weer naar huisquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit op werkie, wat kkkkoud op zo'n station
Ah...rondje Oostenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yep, zeker als je daarna nog een kwartiertje moet lopen. Ben nu in Apeldoorn en mag vanmiddag nog per trein naar Zwolle (met overstap die ik hopelijk haal in dit weer) en dan weer naar huis
Onze thermometer geeft -11 aan, maar het voelt stukken minder koud aan dan eerder deze week! KOmt misschien omdat er geen wind staat!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:28 schreef DarkElf het volgende:
Morning!! Tis koud, tis -10 hier
en de straat ziet er lekker vastgevroren uit, joepie
Probeer meteen even een koper te vinden voor het appartement als je toch in A'doorn bentquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:17 schreef TAV74 het volgende:
Yep, zeker als je daarna nog een kwartiertje moet lopen. Ben nu in Apeldoorn en mag vanmiddag nog per trein naar Zwolle (met overstap die ik hopelijk haal in dit weer) en dan weer naar huis
Jaja, ik doe rustig aan. Och wat jammer nou, het is eigenlijk vrijdag-poetsdag!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar het kan heel verraderlijk zijn tezz...doe echt echt rustig aan!
Zit op werkie, wat kkkkoud op zo'n station toch altijd en waarom laten ze het hok waar je binnen kan wachten op slot met dit weer
Wind is idd grotendeels wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Onze thermometer geeft -11 aan, maar het voelt stukken minder koud aan dan eerder deze week! KOmt misschien omdat er geen wind staat!
Ik ben net naar school gelopen (fietsen durfde ik niet aan, dan val ik helemaal hoog als ik onderuit ga, haha) en ik vond het ook prima te doen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wind is idd grotendeels wegZelfs gisteravond toen ik ff naarm ijn zus liep was het gewoon lekker buiten
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben net naar school gelopen (fietsen durfde ik niet aan, dan val ik helemaal hoog als ik onderuit ga, haha) en ik vond het ook prima te doen!
Ja prachtig! Zeker als je binnen zit met de openhaard aan.... Gistermiddag lag ik op de bank en mijn man had het vuurtje aangemaakt en de paneelgordijnen op gluurstand gezet. Kind en man speelden buiten op straat en ik lag van binnen heerlijk naar buiten te gluren!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja
Gisteravond in het donker en dan het witte op straat
Geen wind dus temperatuur ook goed te doen. Het geeft zo'n heerlijk sfeertje he
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja prachtig! Zeker als je binnen zit met de openhaard aan.... Gistermiddag lag ik op de bank en mijn man had het vuurtje aangemaakt en de paneelgordijnen op gluurstand gezet. Kind en man speelden buiten op straat en ik lag van binnen heerlijk naar buiten te gluren!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:41 schreef Tezz het volgende:
Ja prachtig! Zeker als je binnen zit met de openhaard aan.... Gistermiddag lag ik op de bank en mijn man had het vuurtje aangemaakt en de paneelgordijnen op gluurstand gezet. Kind en man speelden buiten op straat en ik lag van binnen heerlijk naar buiten te gluren!
Wel pica maken hequote:Op vrijdag 3 december 2010 09:46 schreef Duderella het volgende:
Mogge! Onze megalomane kledingkast (drie meter breed, 230 hoog, 58 diep) wordt zo gebracht.![]()
Wat een echo zal dat geven als we hem hebben staan. We mogen wel kleding bij gaan kopen. Van die nepkleding, zoals IKEA er ook in heeft hangen.![]()
golfer, good luck vandaag.
Ik heb wel even tijd tussendoor, dus wie weetquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Probeer meteen even een koper te vinden voor het appartement als je toch in A'doorn bent
heb nog niet buiten gekeken maar geloof het graag. lekker he dagje rustigquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Eindje reizen voor de boeg, FFT.
Hier alles ook nog wit, ik kan vandaag lekker rustig aan doen en dan vannacht weer werken.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:15 schreef Bluezz het volgende:
Er wordt hier met warme chocolademelk en speculaas rondgereden
Wat leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:15 schreef Bluezz het volgende:
rustig aandoen idd hoor Tezz ook al voelde je je vanmorgen prima. zoiets kan nare gevolgen hebben nog een tijdje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik heb net wat stof van wat kasten afgeblazen hier en daar. Ben het nu al weer beu eigenlijk en ga even onderuit op de bank!
De hersenschudding zelf wordt niet beter van rustig aan doen, maar klachten als hoofdpijn en duizeligheid wel. Maar als ze dat niet heeft maakt het niet zoveel uit om alles weer te doen wat prettig voelt. De angst bij een hersenschudding is toch vooral de complicaties (bloedingen, vraag maar aan Lein en vochtophoping in de hersenen), alhoewel die doorgaans binnen 24 uur heel duidelijk worden. Behalve bij sommige bloedingen, dan kan het nog weken duren voor je daar last van krijgt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:17 schreef DarkElf het volgende:
rustig aandoen idd hoor Tezz ook al voelde je je vanmorgen prima. zoiets kan nare gevolgen nog een tijdje.
Vet cool en zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:46 schreef Duderella het volgende:
Mogge! Onze megalomane kledingkast (drie meter breed, 230 hoog, 58 diep) wordt zo gebracht.![]()
Wat een echo zal dat geven als we hem hebben staan. We mogen wel kleding bij gaan kopen. Van die nepkleding, zoals IKEA er ook in heeft hangen.![]()
Ik heb net drie keer een stuk banketstaaf afgeslagenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:15 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb net drie keer een stuk banketstaaf afgeslagen
*wilskracht* *trots*
Aan de hersenschudding zelf is dus eigenlijk niet zo veel te doen. Alhoewel als de arts echt een hersenschudding vermoedt zou je ook een wekadvies mee moeten geven, maar daar heb ik Tezz niet over gehoord. En nog een 'gevaar' van een hersenschudding zijn alle kleine haast onmerkbare complicaties in de toekomst, met geheugenstoornissen, concentratriesoornissen etc. Alleen dat wordt niet meer of minder als je wel of geen rust neemt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef DarkElf het volgende:
ah ok, ik had altijd begrepen dat je toch wel een weekje rustig aan moest doen bij zoiets gewoon voor de zekerheid(bedoel dan niet dus de hele dag op bed liggen natuurlijk
)
Ik krijg ook zin in visschotel nadat ik dat woord de afgelopen dagen zo vaak heb zien langskomen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
*wilskracht* *trots*
en lekker visschotel zo in de pauze![]()
Sorryquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg ook zin in visschotel nadat ik dat woord de afgelopen dagen zo vaak heb zien langskomen.
Het is gewoon vis-propaganda!
Sponsoring hequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg ook zin in visschotel nadat ik dat woord de afgelopen dagen zo vaak heb zien langskomen.
Het is gewoon vis-propaganda!
Ik ken iemand die op zijn hoofd was gevallen buiten en een flinke hersenschudding plus geheugenverlies had, is 6 weken uit de running geweest omdat ie hoofdpijn en duizeligheid bleef houden. En het was niet eens glad toen hij vielquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:23 schreef Isabeau het volgende:
De hersenschudding zelf wordt niet beter van rustig aan doen, maar klachten als hoofdpijn en duizeligheid wel. Maar als ze dat niet heeft maakt het niet zoveel uit om alles weer te doen wat prettig voelt. De angst bij een hersenschudding is toch vooral de complicaties (bloedingen, vraag maar aan Lein en vochtophoping in de hersenen), alhoewel die doorgaans binnen 24 uur heel duidelijk worden. Behalve bij sommige bloedingen, dan kan het nog weken duren voor je daar last van krijgt.
Ik heb een jaar of tien geleden een behoorlijke klap op mijn achterhoofd gemaakt. Was ook een aardig tijdje 'out'. Tot weken daarna mijn achterhoofd letterlijk niet gevoeld, waarschijnlijk omdat die helemaal, van kruin tot nek was opgezwollen. Ik kreeg alleen een wekadvies (maar dat vond mijn toenmalige vriendje 'onzin'quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan de hersenschudding zelf is dus eigenlijk niet zo veel te doen. Alhoewel als de arts echt een hersenschudding vermoedt zou je ook een wekadvies mee moeten geven, maar daar heb ik Tezz niet over gehoord. En nog een 'gevaar' van een hersenschudding zijn alle kleine haast onmerkbare complicaties in de toekomst, met geheugenstoornissen, concentratriesoornissen etc. Alleen dat wordt niet meer of minder als je wel of geen rust neemt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ken iemand die op zijn hoofd was gevallen buiten en een flinke hersenschudding plus geheugenverlies had, is 6 weken uit de running geweest omdat ie hoofdpijn en duizeligheid bleef houden. En het was niet eens glad toen hij viel
En mijn papa was ook gevallen op zijn hoofd toen het glad was. Dat is uiteindelijk wel goed afgelopen, maar je moet wel die klachten goed in de gaten houden hoor Tezzje.
Thx Isa voor je uitleg! Mijn huisarts zei inderdaad hetzelfde! Ik ben met de schrik vrijgekomen en alles gaat prima.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De hersenschudding zelf wordt niet beter van rustig aan doen, maar klachten als hoofdpijn en duizeligheid wel. Maar als ze dat niet heeft maakt het niet zoveel uit om alles weer te doen wat prettig voelt. De angst bij een hersenschudding is toch vooral de complicaties (bloedingen, vraag maar aan Lein en vochtophoping in de hersenen), alhoewel die doorgaans binnen 24 uur heel duidelijk worden. Behalve bij sommige bloedingen, dan kan het nog weken duren voor je daar last van krijgt.
Respect!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
*wilskracht* *trots*
Dat zou zo maar kunnen, Dudequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:34 schreef Duderella het volgende:
Ik heb een jaar of tien geleden een behoorlijke klap op mijn achterhoofd gemaakt. Was ook een aardig tijdje 'out'. Tot weken daarna mijn achterhoofd letterlijk niet gevoeld, waarschijnlijk omdat die helemaal, van kruin tot nek was opgezwollen. Ik kreeg alleen een wekadvies (maar dat vond mijn toenmalige vriendje 'onzin'![]()
), en die zwelling zou wel over gaan.
Toch heb ik steevast (maar stiekem) het idee dat er sindsdien een aantal dingen zijn veranderd en beschadigd.
Ja, en als je moet spugen van de hoofdpijn als je de trap oploopt, moet je even langs de eerste hulp gaan. Maar je moet je vooral geen zorgen maken, want dat is ook niet goed voor je klachtenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:35 schreef Isabeau het volgende:
klachten in de gaten houden is veel belangrijker dan 'rustig aan doen'. Als iets verergert (hoofdpijn, misselijkheid etc) dan direct een (weekend!)arts bellen.
Ik heb wel een wekadvies gehad. Mijn man heeft mij woensdagnacht om de twee uur wakker gemaakt en gevraagd hoe ik heette en waar ik woonde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan de hersenschudding zelf is dus eigenlijk niet zo veel te doen. Alhoewel als de arts echt een hersenschudding vermoedt zou je ook een wekadvies mee moeten geven, maar daar heb ik Tezz niet over gehoord. En nog een 'gevaar' van een hersenschudding zijn alle kleine haast onmerkbare complicaties in de toekomst, met geheugenstoornissen, concentratriesoornissen etc. Alleen dat wordt niet meer of minder als je wel of geen rust neemt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal leuke horrorverhalen voor Tezz om te lezen
Ja leuk he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik bedenk me nu ook ineens een marmer-verhaal. Mijn oudoom George is met oudjaarsdag door een 5 cm dikke marmeren tafel. Zijn hoofd brak de tafel. Oudoom George heeft het niet meer kunnen navertellen helaas. Heeft nog een poosje in coma gelegen in het ziekenhuis en toen was het exit oudoom George.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:36 schreef DarkElf het volgende:
Mijn buurman is eens, toen hij ziek was, uitgegleden en met zijn hoofd op de marmeren trap gevallen. Ook even out geweest. naar het ziekenhuis gebracht want een hoop bloed enzo.
Maar verder geen klachten leek het (behalve hoofdpijn)
Alleen is hij echt een hele tijd veel feller geweest in zijn reacties. Nu jaren later zakt dat weer wat af maar hij leek echt een soort veranderd erdoor
Het zijn wel je hersens hè die een opdonder krijgen, en daar zit dat allemaal in. Wie je bent, wat je kan, hoe je reageert, wat je onthoudt etcquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
Ja leuk he?
maar dat kan dus ook idd wat ik schreef over de buurman Isa, lees ik in jouw reactie. Raar hoor.
Het is bijna tragi-komischquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, ik bedenk me nu ook ineens een marmer-verhaal. Mijn oudoom George is met oudjaarsdag door een 5 cm dikke marmeren tafel. Zijn hoofd brak de tafel. Oudoom George heeft het niet meer kunnen navertellen helaas.
Yes I know maar toch was t vreemd om te zien.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn wel je hersens hè die een opdonder krijgen, en daar zit dat allemaal in. Wie je bent, wat je kan, hoe je reageert, wat je onthoudt etc
Nou, Tezz maakt zich niet zo druk hoor! Ik luister goed naar de signalen van mijn lichaam! Ik voel me echt weer gewoon beter (behalve dan de enorme spierpijn en stijve nek) dus het is achteraf allemaal reuze meegevallen....quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Wat je wilt eten! Toen papa weer een beetje bijkwam uit zijn hersen/gezondheidscrisis, wilde hij alleen bitterkoekjes, chocolademousse, chocotoff en McChicken etenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Het zijn wel je hersens hè die een opdonder krijgen, en daar zit dat allemaal in. Wie je bent, wat je kan, hoe je reageert, wat je onthoudt etc
Ik vrees ook dat zij er meer last van heeft gehad dan hij. Lijkt me raar, dat je ineens toch een beetje een andere versie van je partner in huis hebtquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef DarkElf het volgende:
Yes I know maar toch was t vreemd om te zien.
Buurvrouw heeft ook echt moeten wennen aan 'nieuwe' buurman zeg maar. (ook al was t maar minimaal de verandering)
Oh! Wat heftig!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh, ik bedenk me nu ook ineens een marmer-verhaal. Mijn oudoom George is met oudjaarsdag door een 5 cm dikke marmeren tafel. Zijn hoofd brak de tafel. Oudoom George heeft het niet meer kunnen navertellen helaas. Heeft nog een poosje in coma gelegen in het ziekenhuis en toen was het exit oudoom George.
Conclusie: hoofd en marmer moeten zover mogelijk bij elkaar uit de buurt blijvenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh, ik bedenk me nu ook ineens een marmer-verhaal. Mijn oudoom George is met oudjaarsdag door een 5 cm dikke marmeren tafel. Zijn hoofd brak de tafel. Oudoom George heeft het niet meer kunnen navertellen helaas. Heeft nog een poosje in coma gelegen in het ziekenhuis en toen was het exit oudoom George.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat je wilt eten! Toen papa weer een beetje bijkwam uit zijn hersen/gezondheidscrisis, wilde hij alleen bitterkoekjes, chocolademousse, chocotoff en McChicken eten
Ik denk dat de sondevoeding hem niet bevielquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat je wilt eten! Toen papa weer een beetje bijkwam uit zijn hersen/gezondheidscrisis, wilde hij alleen bitterkoekjes, chocolademousse, chocotoff en McChicken eten
hij vond t prima, merkte er ook niet zoveel van maar zij, en zelfs wij, merkten het wel. Hij was nog steeds gewoon dezelfde alleen met een scherper randje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat zij er meer last van heeft gehad dan hij. Lijkt me raar, dat je ineens toch een beetje een andere versie van je partner in huis hebt
Raar is dat zeg! Net of je smaakpapillen ook gewoon de kluts kwijt zijn....quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ah ok!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat was in het ziekenhuis hoor, thuis at ie weer normaal
wie zou dat wel bevallenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat de sondevoeding hem niet beviel
Of juist nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Atkins schijnt ook zo om te leven te zijn gekomen. Uitgegleden, met het hoofd op de stoeprand: dood.
Dus allemaal maar binnen blijven met dit weer
Ik heb laatst ook een ratatouillequiche gemaakt! Was lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
kom ik ga eens wat doen, Pilates staat op de planning en wat huishoudelijk geneuzel en ga een quiche maken (alweer, ja alweer. ik hou van quiche) Ratatouillequiche wordt het vandaag.
Succes en eet smakelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
kom ik ga eens wat doen, Pilates staat op de planning en wat huishoudelijk geneuzel en ga een quiche maken (alweer, ja alweer. ik hou van quiche) Ratatouillequiche wordt het vandaag.
ah dan zit het door een post van jou in mijn hoofd wrs! Snapte al niet hoe ik erop kwamquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een ratatouillequiche gemaakt! Was lekker
Ik geloof dat ik het allemaal niet wil weten!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik sla net de Engelse wiki open over concussion, maar wat een boel info zegDaar staat véél meer dan ik weet. Dit bijv: Repeated concussions can cause cumulative brain damage such as dementia pugilistica or severe complications such as second-impact syndrome.
Goed gedaan P!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
*wilskracht* *trots*
Dat klinkt lekker!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
Er staat ook:quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:48 schreef Tezz het volgende:
Ik geloof dat ik het allemaal niet wil weten!
hebben boxers hier geen last van?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik sla net de Engelse wiki open over concussion, maar wat een boel info zegDaar staat véél meer dan ik weet. Dit bijv: Repeated concussions can cause cumulative brain damage such as dementia pugilistica or severe complications such as second-impact syndrome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |