Dan moeten we ook een kekke bannerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Duderella het volgende:
Dit moet eigenlijk maar een vaste OPee worden.
ja hallo, moet hier lezen en uitzending gemist kijken.. heb het hartstikke drukquote:
Kun je welquote:
Ik was hier geheel niet van op de hoogte en vind dat dit dictatoriaal tot stand is gekomenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CUL SC-reglement
Art 0. PdeHoog heeft altijd gelijk!
Art 1. Gebruiker zal AL-TIJD teruglezen maar niet noodzakelijkerwijze reageren
Art 2. Gebruiker zal AL-TIJD posten wat hij of zij gegeten heeft.
Art 3. Tenminste een maal per 24 uur zal een CUL gerelateerde post moeten worden geplaatst.
Art 4. Gebruiker zal ook in andere CUL topics posten teneinde het forum levendig te houden. Een minimum van 3 topics per maand is vereist. Voor elk topic minder zal gebruiker elke gebruiker van de CUL SC per TNT koerier een zelfgebakken object doen toekomen.
Ik al op 0.quote:
Er is geen regel vijfquote:
What's new op FOK!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was hier geheel niet van op de hoogte en vind dat dit dictatoriaal tot stand is gekomen
Skip dat UG danquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hallo, moet hier lezen en uitzending gemist kijken.. heb het hartstikke druk
Wrom per TNT koerierquote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CUL SC-reglement
Art 3. Tenminste een maal per 24 uur zal een CUL gerelateerde post moeten worden geplaatst.
Art 4. Gebruiker zal ook in andere CUL topics posten teneinde het forum levendig te houden. Een minimum van 3 topics per maand is vereist. Voor elk topic minder zal gebruiker elke gebruiker van de CUL SC per TNT koerier een zelfgebakken object doen toekomen.
Who caresquote:
Per kaasmobiel dan maar?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom per TNT koerierObjection
Ik dacht even dat je jezelf ging verkopen maar het was een url naar een fotoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Duderella het volgende:
Tevens:
[ [url=
Mag voor een paar tientjes ook weg.
jawel! groeten uit de rimboe van gisteren, was leukquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Skip dat UG danNiet interessant
Het is FOK! Je hebt niks te willen en lees regel 0 hequote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom per TNT koerierObjection
Ik denk er even over na Dude, even met Lein bespreken, ik heb een bezoek aan mama in Hardenberg in het verschiet, dus wellicht is het mogelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Duderella het volgende:
Ik doe gewoon nog even mijn kast hoor, ter opluistering.
Te koop:
[ afbeelding ]
Antiek, 50 piek
Tevens:
[ [url=
Mag voor een paar tientjes ook weg.
Snap ik hoor!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
hinee voor ons wordt t hem ook niet dude. jammer maar helaas
Strafquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gebeurt er dan als je je niet aan artikelnr 0-3 houdt?
Laat maar weten!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk er even over na Dude, even met Lein bespreken, ik heb een bezoek aan mama in Hardenberg in het verschiet, dus wellicht is het mogelijk
Shit, Art 3 hou ik me echt niet aanquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
CUL SC-reglement
Nee hoorquote:
Neequote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Shit, Art 3 hou ik me echt niet aanKrijg ik dispensatie omdat ik op vakantie was?
Of ergerquote:
paar keer zachtjes weggegleden met mn auto vandaag.. brrquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorKijk wel link uit met in de bocht rijden vandaag. Veel te glad en zo
Niet interessant zeg ik tochquote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jawel! groeten uit de rimboe van gisteren, was leukvolgende week het afscheid van de stammen
ooh stuur me! geweldig! die sfeer en al die cadeautjesquote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of ergerWe sturen je naar de Noordpool
Als elfje voor de kerstman
Hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Shit, Art 3 hou ik me echt niet aanKrijg ik dispensatie omdat ik op vakantie was?
ik lees niet terug. mag niet van P.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet interessant zeg ik tochLees potverdikkie regel 0 nog eens
Je bent dan wel de pineut om buiten het gebouw te wachten in de kou hequote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh stuur me! geweldig! die sfeer en al die cadeautjes
Puhhh. Hij zou echt perfect in onze eethoek staanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
Ik denk er even over na Dude, even met Lein bespreken, ik heb een bezoek aan mama in Hardenberg in het verschiet, dus wellicht is het mogelijk
Ja. Voor straf whisky drinkenquote:
Dat dusquote:
Dan moet je rap zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
Puhhh. Hij zou echt perfect in onze eethoek staan
Doe mij die miljoenen maar, mensenquote:
Ken je niemand die hier re-de-lijk in de buurt woont en die hem kan halen en zo lang even voor jullie kan stallen?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Super! Om het even CUL te houden:quote:
Waar is Freecell als je haar nodig hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Duderella het volgende:
Ken je niemand die hier re-de-lijk in de buurt woont en die hem kan halen en zo lang even voor jullie kan stallen?
lekker!! maar waar was je en heb je nog wat gezien?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Super! Om het even CUL te houden:
Vrijdagavond laat aankomst, lekker tosti (mediteraans) gegeten + whisky
Zaterdag Portuguees ontbijt, zoete broodjes, cake, yoghurt enne espresso natuurlijk, 's middags Rodizo achtig eten (Brasiliaans), Picanha, Bacajau con natas en 's avonds bij de Miradouro (uitkijkpunt) varkensvlees ala alentejo met dus schelpjes, al weet ik nooit wat voor schaaldieren het nou zijn.![]()
Zondag: 's ochtends PRT ontbijtje, 's middags KFC, 's avonds een pizza puntje
Maandag: PRT ontbijt, pasteis de Belem (roomcakes in bladerdeeg met kaneel d'r op), 's middags gegrilde/BBQ-de kip met salade en frietjes, 's avonds een bordje soep
Klinkt goed hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Super! Om het even CUL te houden:
Vrijdagavond laat aankomst, lekker tosti (mediteraans) gegeten + whisky
Zaterdag Portuguees ontbijt, zoete broodjes, cake, yoghurt enne espresso natuurlijk, 's middags Rodizo achtig eten (Brasiliaans), Picanha, Bacajau con natas en 's avonds bij de Miradouro (uitkijkpunt) varkensvlees ala alentejo met dus schelpjes, al weet ik nooit wat voor schaaldieren het nou zijn.![]()
Zondag: 's ochtends PRT ontbijtje, 's middags KFC, 's avonds een pizza puntje
Maandag: PRT ontbijt, pasteis de Belem (roomcakes in bladerdeeg met kaneel d'r op), 's middags gegrilde/BBQ-de kip met salade en frietjes, 's avonds een bordje soep
Ik doe een gokje dat ze in portugal zat?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker!! maar waar was je en heb je nog wat gezien?
Ik was terug in Lissabon, en heb vooral m'n oude plekjes weer gezien, m'n vriend rondgeleid, geshopt en genotenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker!! maar waar was je en heb je nog wat gezien?
Isa heeft vast haar telefoonnummerquote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
Waar is Freecell als je haar nodig hebt
Welk nummer is dat dan? Ik zit te googlen en kan het niet vinden. Stom he?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Kahlie! als ik jou voorbij zie komen denk ik altijd aan het gelijknamige liedje van Frans Duijts
wat leuk! hoe vond je vriend het?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik was terug in Lissabon, en heb vooral m'n oude plekjes weer gezien, m'n vriend rondgeleid, geshopt en genoten
Ik heb ook nog Portugueze vijgen meegenomen en een kilo hazelnotjes in de schil, nog geen idee wat ik daar mee ga doen. Oh, en olijfolie
Bij ons onder de trap!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ja correctie, ik dacht Frans Duijts maar het is Django Wagner en je schrijft het Kaliquote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Welk nummer is dat dan? Ik zit te googlen en kan het niet vinden. Stom he?
Hij snapte helemaal waarom ik v'liefd ben op de stad en heeft genoten van het vele eten! Ik vond de KFC niet zo'n handige zet, maar was verjaardagsbelofte aan een vriend die daar woont. Hij vond vooral het kasteel (Castelo de S. Jorge) erg mooi en de straatjes en dingetjes. Hij is niets aangekomen want ik heb hem afgepeigerdquote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat leuk! hoe vond je vriend het?
Klinkt smakelijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik was terug in Lissabon, en heb vooral m'n oude plekjes weer gezien, m'n vriend rondgeleid, geshopt en genoten
Ik heb ook nog Portugueze vijgen meegenomen en een kilo hazelnotjes in de schil, nog geen idee wat ik daar mee ga doen. Oh, en olijfolie
Heb ik zelf ook nog wel, maar allez, de afstand Groningen-Leuven is ook gewoon wat te groot. Zo groot is onze auto niet hequote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
Isa heeft vast haar telefoonnummer
moet je vriend op dieet dan? tof dat jullie hebben genoten. en nu weer fris en fruitigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hij snapte helemaal waarom ik v'liefd ben op de stad en heeft genoten van het vele eten! Ik vond de KFC niet zo'n handige zet, maar was verjaardagsbelofte aan een vriend die daar woont. Hij vond vooral het kasteel (Castelo de S. Jorge) erg mooi en de straatjes en dingetjes. Hij is niets aangekomen want ik heb hem afgepeigerd
Nee, ik ben tegen elk dieet, tenzij medisch. Helaas is meneer wel meer dan 30kg te zwaar, maar d'r is al 10kg van af en ik leer hem dat hij best wel ok kan eten zonder aan te komenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je vriend op dieet dan? tof dat jullie hebben genoten. en nu weer fris en fruitig
is trouwens wel een leuk lijflied voor jequote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja correctie, ik dacht Frans Duijts maar het is Django Wagner en je schrijft het Kali
een heel dikke zanger omringd door Sarabi's
in 4 dagen 6 kg erbij.. dat is knap! als zijn motivatie er is dan zal het wel goedkomen denk. misschien wil jij het nu meer dan hij of niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nee, ik ben tegen elk dieet, tenzij medisch. Helaas is meneer wel meer dan 30kg te zwaar, maar d'r is al 10kg van af en ik leer hem dat hij best wel ok kan eten zonder aan te komenVorige vakantie was zonder mij en toen is hij in 4 dagen Rome 6kg aangekomen en toen was ik lichtelijk laaiend.
Dat is fysiek onmogelijk, dan zou je iedere dag 7000 kcal boven je normale dagconsumptie moeten gaan zittenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef kahlie het volgende:
Nee, ik ben tegen elk dieet, tenzij medisch. Helaas is meneer wel meer dan 30kg te zwaar, maar d'r is al 10kg van af en ik leer hem dat hij best wel ok kan eten zonder aan te komenVorige vakantie was zonder mij en toen is hij in 4 dagen Rome 6kg aangekomen en toen was ik lichtelijk laaiend.
We hebben hem echt gewogen. No kidding. Al was dat wel na de vliegreis dus ik denk dat d'r 1,5 kg aan vocht bij heeft gezeten. Hij heeft mij gevraagd om hem te helpen een normaal gewicht te bereiken, dus het kwam van hem af. Maar hij was met werk weg en toen heeft hij in zo'n super-duper-hotel gezeten met tig wijntjes bij lunch & diner en allerlei hapjes.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is fysiek onmogelijk, dan zou je iedere dag 7000 kcal boven je normale dagconsumptie moeten gaan zitten
Luister je deze muziek nu alleen voor je werk of ook voor je plezier?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja correctie, ik dacht Frans Duijts maar het is Django Wagner en je schrijft het Kali
een heel dikke zanger omringd door Sarabi's
Hij is wel grappig ja! Maar deze nick spreek je zo uit: Kaylee, of Kayleigh, dus ik krijg heel vaak deze te horen:quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is trouwens wel een leuk lijflied voor jeje wordt wel opgehemeld en het nr blijft in je kop zitten!
Hmmm 't is idd wel ver rijden om enkel een kast te halen. Ik ga even meten hierquote:Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik zelf ook nog wel, maar allez, de afstand Groningen-Leuven is ook gewoon wat te groot. Zo groot is onze auto niet he
Afijn, ik heb wel inspiratie nu, 'k ga eens een leuke kast zoeken voor al ons losse serviesgoed wat nu maar wat rondslingert
Ja, dat snap ikquote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef kahlie het volgende:
We hebben hem echt gewogen. No kidding. Al was dat wel na de vliegreis dus ik denk dat d'r 1,5 kg aan vocht bij heeft gezeten. Hij heeft mij gevraagd om hem te helpen een normaal gewicht te bereiken, dus het kwam van hem af. Maar hij was met werk weg en toen heeft hij in zo'n super-duper-hotel gezeten met tig wijntjes bij lunch & diner en allerlei hapjes.
Hij wil heel graag afvallen zegt ie, maar goed, we zien wel hoe het verder loopt.
Ik ben na vliegen 2kg zwaarderquote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikmaar dat wil niet zeggen dat het allemaal vetopslag is, bedoel ik.
Ik word trouwens altijd lichter van vliegenMaar ik kreeg mijn laarzen bijna niet dicht, maandag Raar
Joh, dat uurtje! En dan een prachtige antieke kast voor een prik!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmm 't is idd wel ver rijden om enkel een kast te halen. Ik ga even meten hier
Ik ben regelmatig in Groningen maar dat ding past niet in mijn Keverquote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar is Freecell als je haar nodig hebt
nou dit nr vind ik echt niet leuk. nl'talig vind ik best leuk maar dan moet het wel tempo hebben, niet dit zeikerige. oh ja, ik PM je ff terug, had ik nog niet gedaan sorry.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Luister je deze muziek nu alleen voor je werk of ook voor je plezier?![]()
PS heb je nog ge-pm't
En terecht. Prachtig nummer van een prachtig albumquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hij is wel grappig ja! Maar deze nick spreek je zo uit: Kaylee, of Kayleigh, dus ik krijg heel vaak deze te horen:
Hij is wel mooi, maar als je hem van verschillende mensen krijgt als ze weer een sorry moeten zeggen wordt het echt een ZEIK-nummerquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En terecht. Prachtig nummer van een prachtig album.
Ik bedoelde ver rijden voor CF & Los heur, ik heb een nieuwe kar en die moet nog ingereden worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef Duderella het volgende:
Joh, dat uurtje! En dan een prachtige antieke kast voor een prik!
Hij wil altijd gewoon alles proeven. Dus als er een buffet is eet hij veels te veel, omdat hij nog steeds niet snel voelt dat hij vol zit. 4 mini gebakjes? Moet kunnen toch, alle 4 proeven? Beetje naief... maar toch gedaan. Achteraf was hij ook wel pissig op zichzelf.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
oh en Kahlie; als het Kayleigh is dan is het idd andersgoed dat je vriend ook af wil vallen. t was waarschijnlijk moeilijk voor hem om dingen af te slaan tijdens dat reisje
Sneeuwquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
CUL SC-reglement
Wrijf het er nog ff in zegquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ver rijden voor CF & Los heur, ik heb een nieuwe kar en die moet nog ingereden worden.
De nagelbijtster? Ben voetbal kijken, ik kijk zo wel ff naar haar in de rustquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dit nr vind ik echt niet leuk. nl'talig vind ik best leuk maar dan moet het wel tempo hebben, niet dit zeikerige. oh ja, ik PM je ff terug, had ik nog niet gedaan sorry.
Steer; wat was er ook alweer mis met Chantal (danseresvriendinnetje van me)? ik weet het niet meer. ik zie een clip met haar (ook al zo'n zeiklied)
Had iets meer zout kunnen gebruiken, verder wel okee.quote:
Laatste keer dat ik buiten keek was de sneeuw wit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |