Als jij het zondag voor de middag in Groningen kunt afgeven, kan ik het zondag om 17:00 in Tilburg hebben. Of zou dat te laat zijn?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoi!
Ik heb cadeautjes voor de kids van Vamperotica ivm Sinterklaas. Ik durf het er niet op te gokken dat het op tijd komt met de post voor 5 dec. Daarom ben ik op zoek naar vervoer. Alles wat noordelijker is dan Tilburg scheelt al een heleboel. Ik woon in Groningen maar heb OV. Ik kan wel een stuk naar het zuiden reizen maar ik vind 3u heen en 3u terug gewoon te gortig. Ik heb morgen nog meer dingen die ik moet afwerken namelijkDus is er iemand die naar Tilburg gaat de komende 3 dagen die een stuk noordelijker woont dan Tilburg en die graag wil helpen met een hele mooie sinterklaas voor de kids van Vamp.. Help me dan uit de brand!
Oooh dat zou echt fantastisch zijn! Ik denk dat Vamp het wel zo kan plannen dat ze het na 17.00 vierenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij het zondag voor de middag in Groningen kunt afgeven, kan ik het zondag om 17:00 in Tilburg hebben. Of zou dat te laat zijn?
Ik heb terugge-PM'd; als je het morgen voor 12:00 kunt afgeven in Grun-stad, dan kan het morgen nog mee en kan ik het morgen, zaterdag of zondag iets vroeger naar Tilburg brengenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooh dat zou echt fantastisch zijn! Ik denk dat Vamp het wel zo kan plannen dat ze het na 17.00 vierenDan pak ik het gewoon van te voren al in! Dan hoeft ze er alleen nog maar de namen op te schrijven! Ik ga je pm-en!
Wat ben je toch ook een schatje.quote:
Dus de overdracht is geluktquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vergeet meneer K. niet in het verhaal. Die overbrugt de grootste afstandHa en ik denk zomaar dat ze al over de helft zijn
huilen doe je zondag maar :p ohnee ik moet je al eerder vertellen wat erin zit :p ha maar dat doe ik pas nadat je de hele bende hebt :p tis niet heel zwaar hoor ik kon dr prima mee door de stad heen sjouwen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:34 schreef vamperotica het volgende:
Lieverds, ik zit hier echt met tranen in mijn ogen
van blijdschap mag ik toch hopen he ? meis, je verdient hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:34 schreef vamperotica het volgende:
Lieverds, ik zit hier echt met tranen in mijn ogen
Van hoe mooi het is dat er zoveel mensen voor een ander klaar willen staan...quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
van blijdschap mag ik toch hopen he ? meis, je verdient het
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
huilen doe je zondag maar :p ohnee ik moet je al eerder vertellen wat erin zit :p ha maar dat doe ik pas nadat je de hele bende hebt :p tis niet heel zwaar hoor ik kon dr prima mee door de stad heen sjouwen!
en ik heb ook al cadeautjes gehaald voor diegene dat jij wilde
Ben je al zenuwachtigquote:
en de kids gaan zondag helemaal uit hun dakquote:
Laat je het weten als je de cadeau hebt gekregen? Tevens wie is meneer Kquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Laat je het weten als je de cadeau hebt gekregen? Tevens wie is meneer KIk weet alleen dat meneer K aardig mens is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]Hoe the fuck weet jij dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Vamperotica, maak je een paar foto's voor later
Ow, da's coolquote:
Ik ken mezelf een beetje en juist daarom probeer ik het juist wel te doen..quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's cool
Ik mis alle foto's van de periode dat het me iets minder goed ging. Op een of andere manier vond ik het toen de moeite niet waard om foto's te nemen. En daar heb ik me retrospectief toch een spijt van
Hey vamp, zeg, ik begreep dat jij euh...behoorlijk opnieuw moet beginnen met 5 kids. Ik heb straks ergens een topic geopend over een 1 persoons beige dekbedovertrek + kussensloop. Die zijn nieuw, als in, nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:00 schreef vamperotica het volgende:
ElisaB is nét weer weg...Na een aanval van de jongens ternauwernood overleefd te hebben en met ook nog eens een grote tas vol lekkers achter te hebben gelaten
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey vamp, zeg, ik begreep dat jij euh...behoorlijk opnieuw moet beginnen met 5 kids. Ik heb straks ergens een topic geopend over een 1 persoons beige dekbedovertrek + kussensloop. Die zijn nieuw, als in, nooit gebruikt.
Kun jij er misschien iets mee? Niet dat ik me wil opdringen hoor, helemaal niet, maar ik kan me zo voorstellen dat je dat soort dingen ook nodig hebt
Das positief, dat betekent dat jij ruim bent voorzien, en dat er misschien dus iemand anders blij gemaakt mee kan worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik had een linkje meegekregen, maar in de drukte vergeten...
Heel lief, maar die heb ik heul veul liggen op de 1 of andere manier
Ow, lol...Ik wist heulegaar niet dat dat kon!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Das positief, dat betekent dat jij ruim bent voorzien, en dat er misschien dus iemand anders blij gemaakt mee kan worden.
Andere vraag dan, ik heb hier ook nog een alles in 1 printer staan, die het perfect doet, maar werkt alleen maar onder Windows XP, niet onder Vista of Windows 7. Ik las dat jij een re-de-lijk oude laptop hebt, waarbij ik gok dat daar XP op draait, dus wellicht dat je daar interesse in hebt?
En overigens kun je op zon laptop ook een normale monitor aansluiten, dat kijkt net wat lekkerder en wat wil het toeval nou, ik heb hier nog een TFT scherm staan wat weg mag
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef vamperotica het volgende:
Ow.....ElisaB....
Bedankt....
M is bezig met het open snijdne van de dopjes van de doperwt....![]()
![]()
Hmm...als je de laptop opstart, wat staat er dan in het begin? Windows XP of Windows Vista?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow, lol...Ik wist heulegaar niet dat dat kon!![]()
De laptop is nog niet zo heel oud hoor ( 3 jaar nu denk ik)
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Heeft tante Elies verhaaltjes verteld?![]()
En wat fijn dat het allemaal zo mooi bij elkaar is gekomen.
Vistaquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmm...als je de laptop opstart, wat staat er dan in het begin? Windows XP of Windows Vista?
Overigens, je beantwoordt mn vraag niet he
MammaElisaB was zo blij dat je er blij mee was. Of ik je van haar nog een hele fijne sinterklaasavond wilde wensenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:00 schreef vamperotica het volgende:
ElisaB is nét weer weg...Na een aanval van de jongens ternauwernood overleefd te hebben en met ook nog eens een grote tas vol lekkers achter te hebben gelaten
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef vamperotica het volgende:
Ow.....ElisaB....
Bedankt....
M is bezig met het open snijdne van de dopjes van de doperwt....![]()
![]()
HIj is briljantquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:51 schreef vamperotica het volgende:
![]()
En M heeft een einde bedacht...
[ afbeelding ]
Je bent een heerlijk mensquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
zo ik heb ook mn taak volbracht door omschrijving en eventueel voor nood de foto's op te sturen van de al ingepakte cadeautjes zodat Vamp zelf kan beslissen welk cadeau het meest geschikt is voor welk kind..
Hihi.. en nu maar eens slapen. Morgen om 7u er weer uit omdat ik verantwoordelijk ben voor 2 zwarte pieten jeejquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |