Lulquote:
Ik heb een feilloze manier ontdekt om de Lapo te krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb een feilloze manier ontdekt om de Lapo te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb een feilloze manier ontdekt om de Lapo te krijgen
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Je moet het ook door een knappe man laten doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat doet pijn, als mn vader het doet iig
*meldtquote:Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het ook door een knappe man laten doen.
ohh dan laat ik het PD doenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het ook door een knappe man laten doen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ohh dan laat ik het PD doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op eerste kerstdag 1956 19:05 schreef Chocolade-Meisje het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je niks beters te doen?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen?
Thomas is alleen zeven jaar te jong.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Myraela het volgende:
Oproep:
Hoi, ben jij rond de 25, rond de 1.90 lang, heb je borsthaar en stoppels en donker haar? En kan je goed masseren, bel me dan nu.Kusjes.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thomas is alleen zeven jaar te jong.
Maar jij bent ook wel wat jonger he. Als jij met iemand van 25 thuis komt sla ik hem persoonlijk de tering voor je.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thomas is alleen zeven jaar te jong.
Myraela is liefquote:Op donderdag 2 december 2010 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel wat jonger he. Als jij met iemand van 25 thuis komt sla ik hem persoonlijk de tering voor je.
Hahah, ik heb op dit moment een FOK!stalker van 24 ofzo, mag je je best op uitleven! Maar das lief van je!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel wat jonger he. Als jij met iemand van 25 thuis komt sla ik hem persoonlijk de tering voor je.
zoals wat?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een nieuwe hobby gevonden!
ik wil ook wat slaanquote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahah, ik heb op dit moment een FOK!stalker van 24 ofzo, mag je je best op uitleven! Maar das lief van je!
Is Socios niet wat voor jou?
Een FOK!stalker zelfs?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahah, ik heb op dit moment een FOK!stalker van 24 ofzo, mag je je best op uitleven! Maar das lief van je!
Is Socios niet wat voor jou?
Lapohunten?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar mijn laatste 5 quotes![]()
![]()
![]()
Ik raak nog wel verliefd op Socios joh!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een FOK!stalker zelfs?Namen?
Socios is perfect.Die kan ook goed masseren.
jaha oke zeiksnor :Cquote:Op donderdag 2 december 2010 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kijk naar mijn qoutes, en kijk bij de datum die erbij staat![]()
Whehehe, toen ik hem de groetjes van je deed, zei die dat als je lang haar hebt en 10 jaar ouder bent, hem mag bellen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik raak nog wel verliefd op Socios joh!Maar heeft ie jou gemasseerd?
En: --> PM
ja ik snap het echt niet, stuur mij eens een PM danquote:Op donderdag 2 december 2010 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat niemand het doorheeft, ik doe het het hele topic al![]()
Ik had tot een jaar geleden haar tot aan mijn kont, nu iets korter maar nog wel lang. Dus ik ga even oud worden!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe, toen ik hem de groetjes van je deed, zei die dat als je lang haar hebt en 10 jaar ouder bent, hem mag bellen.
Als ik iemand quote, zoals ik in dit topic al vaak heb gedaan, verander ik de username en de datum. Dan staat er in plaats van:quote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik snap het echt niet, stuur mij eens een PM dan
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op eerste kerstdag 1962 19:14 schreef het bruine meisje het volgende
Hahaha. Beloof me wel dat je veel door zijn krulletjes kroelt voor mij dan. Krulletjes zijn fijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had tot een jaar geleden haar tot aan mijn kont, nu iets korter maar nog wel lang. Dus ik ga even oud worden!
owja wat leukquote:Op donderdag 13 April 19:15 schreef hockeytonk het volgende:
[..]
Als ik iemand quote, zoals ik in dit topic al vaak heb gedaan, verander ik de username en de datum. Dan staat er in plaats van:
[..]
[..]
quote:
Die heb ik ook al gedaan, ik ga helemaal kapot hierquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik ook al gedaan, ik ga helemaal kapot hier![]()
je noemt mij Barrack Obama?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg van alles dat in mij opkomtquote:Ongeveer 2 minuten geleden schreef een losgeslagen krokodil het volgende:
[..]
je noemt mij Barrack Obama?
Heeft ie krulletjes?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha. Beloof me wel dat je veel door zijn krulletjes kroelt voor mij dan. Krulletjes zijn fijn.
quote:Op Iets later dan gisteren om deze tijd schreef Klein jongetje het volgende:
[..]
Ik zeg van alles dat in mij opkomt![]()
![]()
aha ik snap hem, wel leuk om de tijd te dodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aha ik snap hem, wel leuk om de tijd te doden
Pestkopquote:Op donderdag 2 december 2010 19:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is geen uitlachen, ik begon!
ja nu ben ik ook benieuwdquote:Op donderdag 2 december 2010 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hou op hou op voor ik in katzwijm val!
En hoe weet je dat ie borsthaar heeft?
Wat doe jequote:
Je moet ook geen Yogho drinken, fristi is beterquote:Ergens in de toekomst schrijft Cartman het volgende:
Ik nam een slok Yogho en toen zat er een velletje in en DAT IS ZO VIES!
Ben daar een paar weekendjes geweest.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hou op hou op voor ik in katzwijm val!
En hoe weet je dat ie borsthaar heeft?
neem dan fristi ipv yoghoquote:Op donderdag 2 december 2010 19:23 schreef Lutte het volgende:
Ik nam een slok Yogho en toen zat er een velletje in en DAT IS ZO VIES!
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben daar een paar weekendjes geweest.
jij bent echt ziekquote:Op donderdag 2 december 2010 19:26 schreef Zieke geest het volgende:
Dit is serieus mijn nieuwe hobby geworden
Pfff.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:26 schreef honkeytonk het volgende:
Dit is serieus mijn nieuwe hobby geworden
Sukkelquote:
Jij doet het ookquote:Op donderdag 2 december 2010 19:31 schreef een gepelde banaan het volgende:
[..]
Bewijst maar weer wat voor slechte humor je hebt.
Waarom?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:34 schreef een doder van de Ploerten! het volgende:
Kap daar eens mee
?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
Zeg, jullie hebben toch ook een hekel aan die frieze peuter?
wie is dat?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
Zeg, jullie hebben toch ook een hekel aan die frieze peuter?
Ik ken hem niet echt.quote:
link??quote:Op donderdag 2 december 2010 19:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok, ik vraag me af of het aan mij ligt
Zijn posthistory, maar ik stop met over hem te praten... SwJ is volgens mij al een beetje boos op mij:@quote:
Oke ik zal wel even kijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zijn posthistory, maar ik stop met over hem te praten... SwJ is volgens mij al een beetje boos op mij:@
Laat die gast gewoon. Het is maar FOK! niet je buurmanquote:Op donderdag 2 december 2010 20:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zijn posthistory, maar ik stop met over hem te praten... SwJ is volgens mij al een beetje boos op mij:@
Niet meer over praten, stom dat ik dit onderwerp heb opgebracht, ik heb al een waarschuwingquote:Op donderdag 2 december 2010 20:00 schreef tdrone het volgende:
stewie - griffin kutuser met maar een reactie
Ja laat het dan ook eens een keer en zoek de fout ook eens bij jezelf dat je ruzie hebt met zoveel usersquote:Op donderdag 2 december 2010 20:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet meer over praten, stom dat ik dit onderwerp heb opgebracht, ik heb al een waarschuwing
Ik heb maar ruzie met één userquote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja laat het dan ook eens een keer en zoek de fout ook eens bij jezelf dat je ruzie hebt met zoveel users
jaja PB,SG dat zijn er al 2?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb maar ruzie met één user
Met PB heb ik geen ruzie meer, hij heeft ruzie met mijquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaja PB,SG dat zijn er al 2?
ehm oke het zal welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Met PB heb ik geen ruzie meer, hij heeft ruzie met mij![]()
Gadverdamme, frietenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef tdrone het volgende:
nog wat speciaals gebeurd??
ik ben net gaan uiteten bij de friture met de lekkerste frieten van nederland
Mwa nee niks speciaals, okee was het lekker?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef tdrone het volgende:
nog wat speciaals gebeurd??
ik ben net gaan uiteten bij de friture met de lekkerste frieten van nederland
Hou nou eens op met die aloude discussiequote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gadverdamme, frietenDie eet je toch niet? Patat
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mwa nee niks speciaals, okee was het lekker?
Sorryquote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die aloude discussie
zuurvlees? wat moet ik me daarbij voorstellen? vlees zo zuur als een citroen?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef tdrone het volgende:
[..]friet zuurvlees is heeel lekker
(@ honkey in een friture eet je friet)
oh ja dat hebben ze warschijnlijk niet in het noordenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zuurvlees? wat moet ik me daarbij voorstellen? vlees zo zuur als een citroen?
ik eet geen konijnenvlees, en ik woon niet in het noordenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
oh ja dat hebben ze warschijnlijk niet in het noorden
heb je wel eens van dat zure konijnenvlees gegeten?
(voor mij is alles boven limburg noordenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik eet geen konijnenvlees, en ik woon niet in het noorden
ohh zoetzure saus is lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
(voor mij is alles boven limburg noorden)
uhh is rundervlees met een saus die zoetzurig smaakt (is moeilijk uit te leggen)
Denisepoes smaakt anders erg lekkerquote:
Met een wit sausjequote:
Die saus is als mosterd na de maaltijdquote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Denisepoes smaakt anders erg lekker
[..]
Met een wit sausje
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die saus is als mosterd na de maaltijd_!!!
Maar ze vindt t anders lekker smakenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar ze vindt t anders lekker smaken
dat is lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zuurvlees? wat moet ik me daarbij voorstellen? vlees zo zuur als een citroen?
Ieuwwwwquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
* tdrone gaat in ONZ kijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
Volgens mij denkt iemand dat Stewie-Griffin mijn kloon is
iedereen is jouw kloon volgens henquote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
Volgens mij denkt iemand dat Stewie-Griffin mijn kloon is
Nee, hij was vaag, nu denkt hij hij gewoon hetzelfde, maar dan 4 weken te laatquote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iedereen is jouw kloon volgens hen
okequote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, hij was vaag, nu denkt hij hij gewoon hetzelfde, maar dan 4 weken te laat
wat dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een ban die een andere user mij beloofd heeft![]()
![]()
Kaasklefje, hij staat nog wel in het banmeldttopic, hij is een kloon van gebande, en zei de hele tijd dat ik een ban zou krijgen door informatie die ik had gelekt(quote:
oke boeiendquote:Op donderdag 2 december 2010 20:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kaasklefje, hij staat nog wel in het banmeldttopic, hij is een kloon van gebande, en zei de hele tijd dat ik een ban zou krijgen door informatie die ik had gelekt()
Nu heeft hij ook een PM ban![]()
jij maakt wat mee hequote:Op donderdag 2 december 2010 20:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kaasklefje, hij staat nog wel in het banmeldttopic, hij is een kloon van gebande, en zei de hele tijd dat ik een ban zou krijgen door informatie die ik had gelekt()
Nu heeft hij ook een PM ban![]()
wat denk je zelfquote:Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef tdrone het volgende:
ben je trouwens al klaar met leren HT?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef tdrone het volgende:
ben je trouwens al klaar met leren HT?
Jij hebt ook niet aan het begin van je account een bazenplan gemaaktquote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit , dat ik wat meemaak op fok
Nee sommige mensen hebben ook een levenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet aan het begin van je account een bazenplan gemaakt
can i seequote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
dat hoefde niet want ik was toen al een baasquote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
]quote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat hoefde niet want ik was toen al een baas
Dat zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee sommige mensen hebben ook een leven
eindelijk heeft hij het licht gezienquote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga morgen een ban voor mijzelf aanvragen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eindelijk heeft hij het licht gezien
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga morgen een ban voor mijzelf aanvragen.
Als ik 11000 posts hebquote:Op donderdag 2 december 2010 20:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ZtJ_MYQcke8NEM:http://i11.photobucket.co(...)r.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
sorry, ik vind je stiekem wel lief maar durf het niet toe te gevenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:25 schreef tdrone het volgende:
pff de helft van GRTDOJW is nu bij disturbed en ik moet nog wachten tot zondag
Weet ikquote:Op donderdag 2 december 2010 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry, ik vind je stiekem wel lief maar durf het niet toe te geven
Ik ga zondag veel leukere dingen doenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:25 schreef tdrone het volgende:
pff de helft van GRTDOJW is nu bij disturbed en ik moet nog wachten tot zondag
Ik weet alles.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe weet je nou wat ik denk,
Jij denkt aan mijquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe weet je nou wat ik denk,
Hoe lang is mijn lul?quote:
Dat vraag ik niet.quote:
newbquote:
quote:
Vertelquote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat ik een quote heb voor in mijn sig PD
nu ben ik ook benieuwdquote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat ik een quote heb voor in mijn sig PD
Bwehehequote:
Nee.quote:
Frikandelquote:Op donderdag 2 december 2010 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb altijd trek in patat, en het valt telkens weer tegen.Alleen frikandel speciaal is wel lekker.
Haal de tags wegquote:
Ik heb niks te vrezenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we worden in de gaten gehouden
Klopt. Zelfs Symphonic neemt een voorbeeld aan mijquote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar jij post dan ook enkel kwaliteit
ik voel me vreemdquote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs Symphonic neemt een voorbeeld aan mij
?quote:
19quote:
Ik wist de 19 zonder bans te halen. Jij wist de 18 niet te halen zonder een banquote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt me eindelijk ingehaald
nee dat is zoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wist de 19 zonder bans te halen. Jij wist de 18 niet te halen zonder een ban
Avond schatjequote:
Wie?quote:
Mijn weekend moet nog beginnenquote:
Ja, gaat okay thanks. Moe want het was een lange werkdag maar ik ben nu vrij. Et toiquote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alles goed met stuart dan?
Je hoeft nog maar 1 dagje hoop ikquote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn weekend moet nog beginnen
Nah ik zie zondag als mijn weekend want dan ben ik bij CCquote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hoeft nog maar 1 dagje hoop ik
zaterdag is dan toch ook wel weekend?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nah ik zie zondag als mijn weekend want dan ben ik bij CC
Lekker hoor, 2 dagen tussendoor vrijquote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet alleen zaterdag nog
was vandaag en morgen vrij dus![]()
Nee. Alleen als ik bij jou benquote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zaterdag is dan toch ook wel weekend?
ja nouja ging half 9 weg en om 9 uur was ik nog niet op mn stage dus toen ben ik terug naar huis gegaan en gebeld dta ik niet kon komenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor, 2 dagen tussendoor vrij
hehe hou van jequote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Alleen als ik bij jou ben
Ik ook van jouquote:
Dan kunnen we toch wel ff neuken?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
jeeeh omg ik ben echt gigantisch druk en vrolijk
Ja is goed, kom danquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch wel ff neuken?
Ach ja, je kunt best een dagje missen hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nouja ging half 9 weg en om 9 uur was ik nog niet op mn stage dus toen ben ik terug naar huis gegaan en gebeld dta ik niet kon komen
TV is sowieso gelulquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Myraela het volgende:
Pff, expeditie robinson de finale. Alleen maar gelul.
Zondagquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
jeeeh omg ik ben echt gigantisch druk en vrolijk
zet het wel ff in een spoiler want ik kijk die op uitzending gemistquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Myraela het volgende:
Pff, expeditie robinson de finale. Alleen maar gelul.
haha ja daarom, heb in week 50 toch stageweek dus dan ben ik dr een hele weekquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt best een dagje missen hoor
Ik ben ook vrij van 17 december t/m 3 of 4 January zo uit mijn hoofdquote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja daarom, heb in week 50 toch stageweek dus dan ben ik dr een hele week![]()
in week 51 t/m 52 kerstvakantie
Maar ik welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat ik heb
ik de 18e Decenber t/m de 3e Januariquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij van 17 december t/m 3 of 4 January zo uit mijn hoofd
Oh, ik kijk het niet hoor. No worries.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
zet het wel ff in een spoiler want ik kijk die op uitzending gemist
2 personen voor 12 vragenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vraag me al een hele tijd af waarom dat 2 voor 12 heet
Ik niet hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef tdrone het volgende:
haha HT PD en michhas zijn echt de grootste lapo hunters van de sc
Mazzelpikquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Stuart het volgende:
Nog maar 8 werkdagen dit jaar, woohoo
dan heb je het wel verdiendquote:
Heul nietquote:
Doet me goed om te horen, dankquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan heb je het wel verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |