Lulquote:
Ik heb een feilloze manier ontdekt om de Lapo te krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb een feilloze manier ontdekt om de Lapo te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb een feilloze manier ontdekt om de Lapo te krijgen
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Je moet het ook door een knappe man laten doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat doet pijn, als mn vader het doet iig
*meldtquote:Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het ook door een knappe man laten doen.
ohh dan laat ik het PD doenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het ook door een knappe man laten doen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ohh dan laat ik het PD doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op eerste kerstdag 1956 19:05 schreef Chocolade-Meisje het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je niks beters te doen?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen?
Thomas is alleen zeven jaar te jong.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Myraela het volgende:
Oproep:
Hoi, ben jij rond de 25, rond de 1.90 lang, heb je borsthaar en stoppels en donker haar? En kan je goed masseren, bel me dan nu.Kusjes.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thomas is alleen zeven jaar te jong.
Maar jij bent ook wel wat jonger he. Als jij met iemand van 25 thuis komt sla ik hem persoonlijk de tering voor je.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thomas is alleen zeven jaar te jong.
Myraela is liefquote:Op donderdag 2 december 2010 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel wat jonger he. Als jij met iemand van 25 thuis komt sla ik hem persoonlijk de tering voor je.
Hahah, ik heb op dit moment een FOK!stalker van 24 ofzo, mag je je best op uitleven! Maar das lief van je!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel wat jonger he. Als jij met iemand van 25 thuis komt sla ik hem persoonlijk de tering voor je.
zoals wat?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een nieuwe hobby gevonden!
ik wil ook wat slaanquote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahah, ik heb op dit moment een FOK!stalker van 24 ofzo, mag je je best op uitleven! Maar das lief van je!
Is Socios niet wat voor jou?
Een FOK!stalker zelfs?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahah, ik heb op dit moment een FOK!stalker van 24 ofzo, mag je je best op uitleven! Maar das lief van je!
Is Socios niet wat voor jou?
Lapohunten?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar mijn laatste 5 quotes![]()
![]()
![]()
Ik raak nog wel verliefd op Socios joh!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een FOK!stalker zelfs?Namen?
Socios is perfect.Die kan ook goed masseren.
jaha oke zeiksnor :Cquote:Op donderdag 2 december 2010 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kijk naar mijn qoutes, en kijk bij de datum die erbij staat![]()
Whehehe, toen ik hem de groetjes van je deed, zei die dat als je lang haar hebt en 10 jaar ouder bent, hem mag bellen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik raak nog wel verliefd op Socios joh!Maar heeft ie jou gemasseerd?
En: --> PM
ja ik snap het echt niet, stuur mij eens een PM danquote:Op donderdag 2 december 2010 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat niemand het doorheeft, ik doe het het hele topic al![]()
Ik had tot een jaar geleden haar tot aan mijn kont, nu iets korter maar nog wel lang. Dus ik ga even oud worden!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe, toen ik hem de groetjes van je deed, zei die dat als je lang haar hebt en 10 jaar ouder bent, hem mag bellen.
Als ik iemand quote, zoals ik in dit topic al vaak heb gedaan, verander ik de username en de datum. Dan staat er in plaats van:quote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik snap het echt niet, stuur mij eens een PM dan
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op eerste kerstdag 1962 19:14 schreef het bruine meisje het volgende
Hahaha. Beloof me wel dat je veel door zijn krulletjes kroelt voor mij dan. Krulletjes zijn fijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had tot een jaar geleden haar tot aan mijn kont, nu iets korter maar nog wel lang. Dus ik ga even oud worden!
owja wat leukquote:Op donderdag 13 April 19:15 schreef hockeytonk het volgende:
[..]
Als ik iemand quote, zoals ik in dit topic al vaak heb gedaan, verander ik de username en de datum. Dan staat er in plaats van:
[..]
[..]
quote:
Die heb ik ook al gedaan, ik ga helemaal kapot hierquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik ook al gedaan, ik ga helemaal kapot hier![]()
je noemt mij Barrack Obama?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik zeg van alles dat in mij opkomtquote:Ongeveer 2 minuten geleden schreef een losgeslagen krokodil het volgende:
[..]
je noemt mij Barrack Obama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |