Jup werkt goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:58 schreef Toothless het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog behoefte is aan de oude map.
Op dit moment zet ik die terug op de server.
omdat de MC server software geupgrade is naar 64bit en du smeer dan 1gb kan aanspreken denk ik wel dat die nu weer goed draait.
Mocht het toch niks zijn kunnen we altijd terug naar de huidige.
quote:
Op de vorige server stonden er ook wel een paar, ja...quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:55 schreef Jump het volgende:
ik heb dezedaarjuist gemaakt en ben niet van plan om deze lang te laten staan. Morgenavond is deze terug weg.
En oh ja, dat kon ik gerust ook eens op de vorige server gemaakt hebben, dus stop met kankeren van op tijd gestopt.
En waarom is Berend gebanned?quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:31 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Mooi, kun je de oude map even naar mij mailen zoals je een week geleden beloofd had?
Mau kom je op de server?quote:
Same here.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Drebbelman het volgende:
*zucht*
Ik kom misschien wel weer eens terug als er een leuke server is, zonder drama en kinderachtig gedrag.
nope, ik keek alleen of die werkte met een upgrade naar 64bit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef Sok. het volgende:
Oude map er weer op?
Dus alles wat k de laatste tijd gemaakt heb is weer weg?
zucht
Waarom vind je deze niet leuk?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Drebbelman het volgende:
*zucht*
Ik kom misschien wel weer eens terug als er een leuke server is, zonder drama en kinderachtig gedrag.
Heb je nou eindelijk die map al eens?quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:31 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Mooi, kun je de oude map even naar mij mailen zoals je een week geleden beloofd had?
Nee,quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heb je nou eindelijk die map al eens?
Als het goed is heeft Ctje de map nog. Maar die is wel wat verouderd..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:11 schreef Timm-E het volgende:
Volgens mij is dit voor psychologen een heel leuk topic.
Edit: heeft de originele host niet nog een (ouwe) kopie?
correct.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Als het goed is heeft Ctje de map nog. Maar die is wel wat verouderd..
Je hebt zelf die afspraak met hem gemaakt. Droeftoeter.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:02 schreef Toothless het volgende:
[..]
Nee,
En ik ben het ook niet van plan om het te sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |