Ze zou me nog ff sms'en.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
XM is weer op weg naar het westen en de opdracht die ik dacht te moeten maken bestaat nietdus gaan we straks lekker niets doen
Oh ok, bedankt, geen probleem, dan weet ik tenminste waar het aan ligt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
ze moest zich nog fatsoeneren na onze gheyle nueckseks, denk dat 't er even bij in schoot (hihi, in schoot!)
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ok, bedankt, geen probleem, dan weet ik tenminste waar het aan ligt.
Duvel moest wel echt even gerustgesteld worden jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
nee hoor, in mijn staat wil ik helemaal niet aan gheyle nueckseks denken
we hebben zelfs niet hallo en doei gezoend
Euh nee.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
Flirt jij nooit mini? Dan merk je toe hoe iemand op je reageert?
You and me, we are teh same!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo 2 voor 12 kijken. Alleen.
Dat blijkt hiero in Engeland maar weer ja! Gnorfverdikkiequote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
En mannen zijn echt zelden gewoon aardig als ze erg aardig zijn
Prima.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohaidaar meneerdewolf! Wie geht's!
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duvel moest wel echt even gerustgesteld worden ja.
Als het van Mo mag, dan zal het wel zo zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik mag bij jullie stamppot komen eten van Mo!
XM glibbert ergens over de snelweg, sorry...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo 2 voor 12 kijken. Alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |