abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:17:38 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89475177
Zo, we gaan maar weer eens richting R'dam. Wilde met de auto gaan, maar zag de berichten op nu.nl en ga nu toch maar met de trein :{.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89475854
Collega 1 is weg...

En ik heb nu m'n eigen kantoor! De rust, de ruimte, de heerlijkheid :D

* dansje doet, want er is toch niemand die het ziet * _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:36:56 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89476092
Ik heb ook mn eigen kantoor! B-) Met een ' halogen heater' naast me! :7

Dat dat alleen is omdat er verder geen werkplekken beschikbaar zijn en de meneer die hier normaal zit er niet is en er telkens mensen door dit ' kantoor' lopen op weg naar de keuken laten we buiten beschouwing :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:39:18 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89476205
Ben ik dan de enige die een eigen kantoor echt vreselijk vindt? Ik heb een aantal maal een eigen kantoor gehad, maar ondanks dat het lekker rustig werken is, heeft het niet mijn voorkeur. Voor wandelganggesprekken en weten wat er speelt onder je collega's is het zoveel fijner om in dezelfde ruimte te werken. Deze keer had ik de keus, en gekozen voor "de groep".
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:39:29 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89476218
Ik dans ook wel op kantoor :P Ziet toch niemand als ik m'n deur dicht doe. Maar ik steek eigenlijk nog vaker mn middelvinger op tegen mn computerscherm :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:41:05 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89476281
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik dan de enige die een eigen kantoor echt vreselijk vindt? Ik heb een aantal maal een eigen kantoor gehad, maar ondanks dat het lekker rustig werken is, heeft het niet mijn voorkeur. Voor wandelganggesprekken en weten wat er speelt onder je collega's is het zoveel fijner om in dezelfde ruimte te werken. Deze keer had ik de keus, en gekozen voor "de groep".
Voor een half dagje vind ik het wel relaxed :+ Voor een fulltime baan lijkt het me minder geslaagd :P
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:41:56 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89476331
quote:
ik zou het heerlijk vinden denk ik. Ik vind het zo lastig om met m'n collega's om te gaan, en hun humeur beïnvloedt mij ook ook heel erg.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:48:30 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89476620
Er valt voor beide opties wat te zeggen :). Ik heb nu een eigen kantoor, maar als ik maandag weer bij collegae zou moeten zitten, zou ik dat ook prima vinden :Y.
pi_89476653
quote:
Kan met de deur open gezellig naar m'n baas zwaaien en heb de watercooler naast m'n deur staan dus zie de collega's geregeld langslopen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89476728
Ik weet niet beter dan dat ik aan een balie werk. Met alle verstoringen die dat meebrengt :+
Dus een kantoor met alleen collega's zou wel eens lekker zijn, al ben ik nu weer allenig :'(

Heb een mooie tweetalige mail gefabriekt, en weet nu niet hoe ik die bij alle studenten krijg }:| De mevrouw die het wel kan is al weg.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:54:49 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89476880
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef Syrena het volgende:
Ik weet niet beter dan dat ik aan een balie werk. Met alle verstoringen die dat meebrengt :+
Dus een kantoor met alleen collega's zou wel eens lekker zijn, al ben ik nu weer allenig :'(

Heb een mooie tweetalige mail gefabriekt, en weet nu niet hoe ik die bij alle studenten krijg }:| De mevrouw die het wel kan is al weg.
Welk systeem gebruiken jullie? Wij hadden Osiris, kun je excellijsten met emailadressen uit het bestand trekken of een mail sturen via het programma zelf >:O
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:55:06 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89476891
argh, ik voel me vadsig. Net een halve choco reep opgegeten. Ik moet echt m'n eetritme weer onder controle krijgen. Bah.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_89476908
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Welk systeem gebruiken jullie? Wij hadden Osiris, kun je excellijsten met emailadressen uit het bestand trekken of een mail sturen via het programma zelf >:O
Outlook met lijsten :+ Cryptische lijsten.

Klopt dit? the library will be open on its regular hours

Of moet dat on wat anders zijn?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89477545
*twijfel*

Ik zit er al een tijdje aan te denken een ebook reader te kopen...
En lief en ik zaten te overleggen dat we toch wel weer lid wilden worden van een krant..

Nu heb je bij nrc-next die aanbieding met die ipad, dan is dat opzich nog wel interessant....
Ik heb wel goede reviews gelezen over het gebruik van een ipad als ebook reader..

*twijfel*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89477632
Beetje jammer, ik zou ergens gaan werken maar laten niets meer van zich horen en na 4x bellen denk ik ook: laat maar?

Alleen beetje jammer, had het geld echt heel hard nodig. Heb zo ergens ver weg in het land een diner + uitgaan maar ik zie er al gewoon tegen op treinreis te betalen. En ik moet wel gaan, maar misschien ga ik dan 's avonds al wel naar huis :s)

Stom dat geld.

[ Bericht 12% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 03-12-2010 15:16:48 ]
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:15:18 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89477847
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Outlook met lijsten :+ Cryptische lijsten.

Klopt dit? the library will be open on its regular hours

Of moet dat on wat anders zijn?
During denk ik!
pi_89478788
En ik wil gewoon liever sinterklaas vieren met m'n ouders maar jaaaaaaa
pi_89479115
En we vieren ook al geen kerst en oud en nieuw dit jaar gaat ook al niet door :D Leuk hoor, die feestdagen :D
pi_89479159
@P.F: dat is mooi klote van die baan... ook wel een vreemde situatie eigenlijk :?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89479515
Is dat die horecabaan Pief? Jammer hoor, het leek me wel iets voor jou.
Ondertussen zit ik nog thuis te hoesten en snotteren.
We gaan uit eten met familie van lief voor sinterklaas, dat is wel leuk :)
pi_89479654
Das klote PF! Dacht dat je proefmiddagje nog zo goed ging?

O&N gaat niet door?! :o We krijgen geen 2011, oh noes!

Progje, als eReader thuis op de bank e.d. moet ie goed werken... Voor onderweg is het wat minder! (collega heeft er een)
pi_89479690
Jammer, P.F!

Baardmans en ik vieren samen Sinterklaas. Ik maak stoofvlees, we gaan pepernoten bakken, en hebben cadeautjes voor elkaar gekocht. En als het goed is gaat het de hele dag sneeuwen. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89479718
Ja, of die man is een enorme chaoot of hij heeft geen interesse meer? Nou ja zal wel, als het zo al begint :s)
pi_89479845
En we vieren zondag sinterklaas omdat ik dat wil maar
1. m'n broertje wil niet en komt denk ik niet naar beneden
2. we doen niet met cadeautjes of wat dan ook :')

dus het slaat nergens op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')