Voor een half dagje vind ik het wel relaxedquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik dan de enige die een eigen kantoor echt vreselijk vindt? Ik heb een aantal maal een eigen kantoor gehad, maar ondanks dat het lekker rustig werken is, heeft het niet mijn voorkeur. Voor wandelganggesprekken en weten wat er speelt onder je collega's is het zoveel fijner om in dezelfde ruimte te werken. Deze keer had ik de keus, en gekozen voor "de groep".
ik zou het heerlijk vinden denk ik. Ik vind het zo lastig om met m'n collega's om te gaan, en hun humeur beïnvloedt mij ook ook heel erg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik dan de enige die een eigen kantoor echt vreselijk vindt? Ik heb een aantal maal een eigen kantoor gehad, maar ondanks dat het lekker rustig werken is, heeft het niet mijn voorkeur. Voor wandelganggesprekken en weten wat er speelt onder je collega's is het zoveel fijner om in dezelfde ruimte te werken. Deze keer had ik de keus, en gekozen voor "de groep".
Kan met de deur open gezellig naar m'n baas zwaaien en heb de watercooler naast m'n deur staan dus zie de collega's geregeld langslopen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
Welk systeem gebruiken jullie? Wij hadden Osiris, kun je excellijsten met emailadressen uit het bestand trekken of een mail sturen via het programma zelfquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef Syrena het volgende:
Ik weet niet beter dan dat ik aan een balie werk. Met alle verstoringen die dat meebrengt![]()
Dus een kantoor met alleen collega's zou wel eens lekker zijn, al ben ik nu weer allenig
Heb een mooie tweetalige mail gefabriekt, en weet nu niet hoe ik die bij alle studenten krijgDe mevrouw die het wel kan is al weg.
Outlook met lijstenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welk systeem gebruiken jullie? Wij hadden Osiris, kun je excellijsten met emailadressen uit het bestand trekken of een mail sturen via het programma zelf
During denk ik!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Outlook met lijstenCryptische lijsten.
Klopt dit? the library will be open on its regular hours
Of moet dat on wat anders zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |