De dag is nog niet voorbij he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar barstte ie uit en ging Peter Steele prompt dood. Omg, wat nu??!?!?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef Frutsel het volgende:
Nieuwe vulkaanuitbarsting op IJsland
tis begonnen
wat een ongeduldige mensen zelfs als de aarde vergaat willen ze dat liever vandaag dan morgen,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:42 schreef Frutsel het volgende:
6.1 aardbeving ten noorden van NieuwZeeland
misschien is het nu begonnen
ja maarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wat een ongeduldige mensen zelfs als de aarde vergaat willen ze dat liever vandaag dan morgen,
vreemde wezens die mensen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:02 schreef Bot13 het volgende:
1 minuut over 12 en nog geen Rapture. De bijbel garandeert het...
Ik ben bang dat we ons in een alternatief universum bevinden, waarin de Rapture niet heeft plaatsgevonden. Een andere verklaring heb ik er niet voor.
Oh, joh.quote:
Huh? Ik leef nog?quote:
Wat wil je, 90% van de mensen is weg.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:23 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Huh? Ik leef nog?
*kijkt naar buiten
Het is wel rustig op straat ja. Dus alle FOK!ers zijn er nog en zitten op hun zolderkamertje door te FOK!ken?
Wow. Dat wist ik niet. Wel lekker, ga ik vandaag naar de Efteling zonder te moeten wachten voor elke attractiequote:Op zondag 22 mei 2011 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wil je, 90% van de mensen is weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |