abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97072706
Nou morgen heb ik gelukkig een dagje met mijn vrienden, dus als ik ga ga ik gelukkig :D

Maar kom op, wat een onzin. Ik snap niet dat er mensen zijn die in dit soort voorspellingen geloven :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:45:05 #52
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_97072849
Beter stellen ze dit ff een dagje uit, hoef ik m'n basketbalwedstrijd niet te missen :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_97073018
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:41 schreef Selestha het volgende:
Nou morgen heb ik gelukkig een dagje met mijn vrienden, dus als ik ga ga ik gelukkig :D

Maar kom op, wat een onzin. Ik snap niet dat er mensen zijn die in dit soort voorspellingen geloven :')
Inderdaad, dat mensen geloven in Jezus en in God enzo dat moeten ze helemaal zelf weten. En hoe lang de wetenschap nog niet kan bewijzen hoe het anders zit is de oerknal en evolutie net zo veel geloof als Jezus en God.

Maar die datums die uit de Bijbel worden ontrokken door de meest vreemde interpretaties van de teksten en daar cijfers aan te hangen, kom op zeg. Ik weet zeker dat het ook geen probleem is om een datum van 22 mei 2011 er uit te krijgen als je een beetje meer speelt met de cijfers.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:53:15 #55
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_97073220
Kijk vor de gein eens in BNW. Daar loopt ook een topic hierover (uiteraard :') ) en let dan vooral op de user 'Bankfurt'. Die gast is echt volledig van het padje af :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_97076771
Bankfurt is de user die het voor de rest van BNW verpest.
If not now, then when.
pi_97076824
Bankfurt gelooft dat je rampen kan laten gebeuren 8)7 :')
Twiddel
pi_97077169
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bankfurt is de user die het voor de rest van BNW verpest.
Exact.
pi_97078626
Ladies and Gentlemen, mister Conway Twitty :)

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_97080434
Die man kent zijn eigen bijbel niet :{w

Mattheüs 24:

35 De hemel en de aarde zullen voorbijgaan, maar Mijn woorden zullen geenszins voorbijgaan.
36 Doch van dien dag en die ure weet niemand, ook niet de engelen der hemelen, dan Mijn Vader alleen.
37 En gelijk de dagen van Noach waren, alzo zal ook zijn de toekomst van den Zoon des mensen.
38 Want gelijk zij waren in de dagen voor den zondvloed, etende en drinkende, trouwende en ten huwelijk uitgevende, tot den dag toe, in welken Noach in de ark ging;
39 En bekenden het niet, totdat de zondvloed kwam, en hen allen wegnam; alzo zal ook zijn de toekomst van den Zoon des mensen.
40 Alsdan zullen er twee op den akker zijn, de een zal aangenomen, en de ander zal verlaten worden.
41 Er zullen twee vrouwen malen in den molen, de ene zal aangenomen, en de andere zal verlaten worden.
42 Waakt dan; want gij weet niet, in welke ure uw Heere komen zal.
43 Maar weet dit, dat zo de heer des huizes geweten had, in welke nachtwake de dief komen zou, hij zou gewaakt hebben, en zou zijn huis niet hebben laten doorgraven.
44 Daarom, zijt ook gij bereid; want in welke ure gij het niet meent, zal de Zoon des mensen komen.
45 Wie is dan de getrouwe en voorzichtige dienstknecht, denwelken zijn heer over zijn dienstboden gesteld heeft, om hunlieder hun voedsel te geven ter rechter tijd?
46 Zalig is die dienstknecht, welken zijn heer, komende, zal vinden alzo doende.
47 Voorwaar, Ik zeg u, dat hij hem zal zetten over al zijn goederen.
48 Maar zo die kwade dienstknecht in zijn hart zou zeggen: Mijn heer vertoeft te komen;
49 En zou beginnen zijn mededienstknechten te slaan, en te eten en te drinken met de dronkaards;
50 Zo zal de heer van dezen dienstknecht komen ten dage, in welken hij hem niet verwacht, en ter ure, die hij niet weet;
51 En zal hem afscheiden, en zijn deel zetten met de geveinsden; daar zal wening zijn en knersing der tanden.
pi_97083242
Maar eh, alle atheïsten gaan toch allemaal naar de hel op de dag des oordeels? En al die liefhebbende gelovigen laten daar hun arme huisdiertjes achter?

Kan god niet op ze passen?
pi_97083735
Ik kijk al uit naar de smoes die hij gaat verzinnen straks :9~
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:01:06 #63
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_97083913
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef Modus het volgende:
Maar eh, alle atheïsten gaan toch allemaal naar de hel op de dag des oordeels? En al die liefhebbende gelovigen laten daar hun arme huisdiertjes achter?

Kan god niet op ze passen?
Ik ben geen expert van de bijbel, maar volgens mij heb je eerst de "Grote Tribulatie" (een periode van grote verdrukking en vervolging van christenen, de kerk wordt op de proef gesteld, Rome wordt vernietigd), dan "De Opname" (alle "ware" gelovigen in de hele wereld op een bepaald ogenblik in een oogwenk door God van de aardbodem zullen worden weggehaald), dan het verbreken van de zeven zegels en de komst van de "De vier ruiters van de Apocalyps": wereldwijde oorlog, verovering, honger, dood en Armageddon door de Antichrist. En dan pas komt Jezus terug op aarde om tegen de Antichrist te strijden. Daarna vindt pas de Dag des oordeels plaats. Beetje kortaf allemaal voor morgen :D

Maar goed, ik ben heiden, en ga dus rechtstreeks naar de hel :')
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_97084034
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef Ciske- het volgende:
Die man kent zijn eigen bijbel niet :{w

Mattheüs 24:

35 De hemel en de aarde zullen voorbijgaan, maar Mijn woorden zullen geenszins voorbijgaan.
36 Doch van dien dag en die ure weet niemand, ook niet de engelen der hemelen, dan Mijn Vader alleen.
37 En gelijk de dagen van Noach waren, alzo zal ook zijn de toekomst van den Zoon des mensen.
38 Want gelijk zij waren in de dagen voor den zondvloed, etende en drinkende, trouwende en ten huwelijk uitgevende, tot den dag toe, in welken Noach in de ark ging;
39 En bekenden het niet, totdat de zondvloed kwam, en hen allen wegnam; alzo zal ook zijn de toekomst van den Zoon des mensen.
40 Alsdan zullen er twee op den akker zijn, de een zal aangenomen, en de ander zal verlaten worden.
41 Er zullen twee vrouwen malen in den molen, de ene zal aangenomen, en de andere zal verlaten worden.
42 Waakt dan; want gij weet niet, in welke ure uw Heere komen zal.
43 Maar weet dit, dat zo de heer des huizes geweten had, in welke nachtwake de dief komen zou, hij zou gewaakt hebben, en zou zijn huis niet hebben laten doorgraven.
44 Daarom, zijt ook gij bereid; want in welke ure gij het niet meent, zal de Zoon des mensen komen.
45 Wie is dan de getrouwe en voorzichtige dienstknecht, denwelken zijn heer over zijn dienstboden gesteld heeft, om hunlieder hun voedsel te geven ter rechter tijd?
46 Zalig is die dienstknecht, welken zijn heer, komende, zal vinden alzo doende.
47 Voorwaar, Ik zeg u, dat hij hem zal zetten over al zijn goederen.
48 Maar zo die kwade dienstknecht in zijn hart zou zeggen: Mijn heer vertoeft te komen;
49 En zou beginnen zijn mededienstknechten te slaan, en te eten en te drinken met de dronkaards;
50 Zo zal de heer van dezen dienstknecht komen ten dage, in welken hij hem niet verwacht, en ter ure, die hij niet weet;
51 En zal hem afscheiden, en zijn deel zetten met de geveinsden; daar zal wening zijn en knersing der tanden.
VOORDAT het laatste oordeel geschiedde wist idd niemand het.
Maar het laatste oordeel was alweer een tijdje terug. Wij zijn de nazaten van degenen die de hemel niet inmochten.

Dus waarom mensen nog de moeite nemen Christen te zijn .... :P
pi_97084388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:01 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]
En dan pas komt Jezus terug op aarde om tegen de Antichrist te strijden.
Klinkt als Pokémon.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_97085938
welke tijd morgen gaat het gebeuren ?? Amerikaanse tijd ?? en daar hebben we er ook meerdere van
of is het al begonnen bij Japan ?? weer een kerncentrale op hol ???

hopelijk kan ik morgen nog wel gewoon van een zonnige dag genieten O-)

kom op met die tijd !!!
pi_97086338
Manmanman,word zo moe van die achterlijke reli-rellers.

Ga lekker bidden ofzo
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:14:25 #68
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_97086699
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:12 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Klinkt als Pokémon.
Weet het ook alleen maar vanwege een docu over 'Armageddon' op NGC of History Channel :@
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:32:58 #69
207372 bastibro
I`ll get there
pi_97087643
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:57 schreef Kingstown het volgende:
Fijn dat ze dat op mijn verjaardag hebben gepland. :(
_O- HAHAHA Dat is wel kudt ja _O-
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:46:57 #70
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_97088429
Als het niet blijkt te kloppen, heffen al die Evangelische en Pinksterbewegingen zichzelf dan op?

Vooral in de VS zijn ze een ware plaag en die gasten zijn compleet geflipt.

Als je perse naar een kerk wil, ga je maar naar een normale Katholieke kerk of zo, maar Maasbach en van die TV-dominees uit de VS zijn echt totaal van het padje af (en ook nog eens corrupt).
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:51:56 #71
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97088739
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Hmm de maya's en jezus zitten niet echt op één lijntje dan.
De maya's hadden een kalender, jesus begon gewoon ergens met tellen he..
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:58:25 #72
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97089138
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

De maya's hadden een kalender, jesus begon gewoon ergens met tellen he..
Jezus begon niet te tellen, men is later begonnen met tellen met een punt ergens in het de buurt van het geboortejaar van ene jezus. Vervolgens is men nog een keer overgestapt van julian date op gregorian date (http://en.wikipedia.org/wiki/Gregorian_calendar). Heeft die Harold Camping daar wel rekening mee gehouden in zijn berekeningen? Vragen, vragen, vragen...
pi_97090485
Zal wel niet, hij moet een excuus achter de hand houden hè :')
pi_97090723
zondag de 22 ste pas een film over dat we in 2012 vergaan , hoe moet dat nou
moet ik mijn dvd recorder nu wel of niet programmeren ?? of heeft het toch weinig zin :?
  Moderator vrijdag 20 mei 2011 @ 20:37:50 #75
42184 crew  DaMart
pi_97091374
O, vergaat de wereld nou alweer? Net als in 2000, 2001, 2002, en nog een aantal van de afgelopen jaren en 2012? Ze hebben wat moeite met een datum plannen, geloof ik _O-.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')